Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMgr. nektarinka, CSc.
05. 02. 2004
36
6
11759
Autor
Rimmer
6 názorů
nuž, to se mi líbí, i mé znavené oči to osvěžilo... samozřejmě já jsem po stránce výtvarné ještě větší barbar než po té literární... inu což. alespoň člověk může grafickou stránku věci vnímat více nadpozemsky, neb mu zůstávají jisté věci skryty. tedy tady asi moc ne, ale jinde jistě ano. ach ne. unavení lidé by neměli psát. a už vůbec ne kritizovat. unavení lidé jsou nepoužitelní. hezký den, líbilo se mi.
jééé (za intelektuální úroveň komentáře může spánkový deficit lehce po jedné)
nicméně tím chci vyjádřit, že se mi to líbilo
Nářezový_sluníčko
12. 09. 2007marigold_ana
05. 08. 2007RUMPLCIMPRCAMPR
07. 02. 2006
A vůbec, co ta tvoje nektarinka studovala, že si zasloužila takový titul?
dismorphia
08. 04. 2004
MA možná, ale ještě ne PRG...
Peach vodka je podle mě e-e. (-: Není nad pramenitou vodu.
Ještě - s básní to nesouvisí, ale - proč se vlastně smilíci píší zleva doprava a jen tak málo lidí je píše naopak? (-: Já vím, že v Evropě čteme doprava, ale přesto... Námět k zamyšlení.
Tom
Tome, víš co to jsou konvence? Tak asi tak:)))
Je to spíše tím, že s tím někdo tahle začal. Ono ostatně spousta věcí kolem nás je tak jak je (a často nelogicky), protože s tím kdysi kdosi začal a pak už se to nedalo změnit (když se to rozšířilo...)..ale je hezké, že plaveš proti proudu. Takových lidí není mnoho...
(-;A nejúsměvnější je, když se tě pak nějaký častý uživatel smajlíků zcela vážně zeptá, co je to za smajlíka ta závorka-pomlčka-dvojtečka?:)))
(-: PRG je lehárna...lehneš do Töpfera a na příštím termínu to dáš
cekanka_ucekana
05. 02. 2004pozorovatel
05. 02. 2004Augustin_Šípek
05. 02. 2004
Pěkně hravě barevné....a nevím proč mám teď chuť na broskve;)
*skvělé..
MeTB: Myslel jsi na broskvovou, co?;) Ale ty můžeš, už máš MA v kapse.....;)