Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHej slečno
26. 02. 2004
15
2
4792
Autor
NIghtRunner
Hej slečno
Hej, slečno, pojďte ke mně.
Dáme se spolu po světě.
A budeme se držet jemně
a budem zpívat kometě.
Hej, slečno, pojďte ke mně.
A nedělejte drahoty.
Což vyhynout má lidské plémě?
Tak nebojte se nahoty…
--------------------------------------
Hej, slečno, já se tedy kaju.
Já nemyslel to nijak zle.
Já na city to vobčas hraju,
možná že trochu přidrzle…
Hej, slečno, pojďte se mnou.
Dnes krásná vlahá letní noc,
jež nejeví se příliš temnou…
(Tedy ne aspoň příliš moc…)
2 názory
jako chápu, že nějaké ukončení v podobě ještě jedné sloky po "přidrzle" to chce, jinak by to vyznělo trochu do ztracena, ale určitě bych to ukončila jinak.. krásn ýden ;-)
poslední sloka tomu zbytečně dává nádech patosu, jinak je to půvabné, melodické, citlivé, hravé.. přímo jak na písničku, skoro to slyším zpívat..
za nahoty patrně ten otazník nepatří, ale to je jedno :))
velký tip :) *
demonkaKoko
06. 02. 2006Lucie_Lilly
07. 12. 2005Lucie_Lilly
16. 09. 2005NIghtRunner
10. 09. 2005Slůůůníčko
06. 04. 2004
I mě potěšilo. A až na občasné škobrtnutí rýmu snad nemám, co bych vytkla. :-)
Lucie_Lilly
03. 04. 2004Lucie_Lilly
03. 04. 2004
Lehký, příjemný,milý...opravdu stvořené k zhudebnění .. a jako tradičně tip.. našels věrnou čtenářku ..
Nevím proč, ale taky mi to spíš přijde jako text písně. Už mi skoro zní v uších... Dám ti tipík, když na to spožíš hudbu. :-) Kacám, dám ti ho i tak, protože se i to líbí. :-)
totální_mrzout
30. 03. 2004
Rozebrali to tu jini, ja jen napisu, ze to neni spatne, nicmene zadny zazrak.
Fajn:o) Hend sis zkritizoval i tu přidrzlou odvážnost:o) To mě pobavilo. Snad jen ten poslední řádek (ten v závorce) je, zdá se mi, nerytmický. Trochu ti uskočil. Ale celkově je to pěkné...pobaví...:o)
uprime me dojimaj ty krikytiky co ti poslaly.......treba jestli se nekdo neurazi ..kdo o tomhle tom napise jako ze to je veseli tak prominte.......radsi cist blesk:o) ale podleme ten kdo si temahle depresivnima stavama neprojde tak to nepochopi........jinak tohle oproti predchozim vyzaruje jistou davk nadeje a optimismu:o).....je to pekny.o)
hippiesanda
28. 03. 2004
Hej slečno
Hej, slečno, pojďte ke mně.(Ok, nesnáším hej, ale beru)
Dáme se spolu po světě.
A budeme se držet jemně
a budem zpívat kometě.(Dvakrát A budem?..:-/)
Hej, slečno, pojďte ke mně.
A nedělejte drahoty.
Což vyhynout má lidské plémě?
Tak nebojte se nahoty…(K týhle nic vážnějšího nemám, ale stejně se mi čímsi nezamlouvá:-/ )
Hej, slečno, já se tedy kaju.(já...)
Já nemyslel to nijak zle.(Já..)
Já na city to vobčas hraju,(JÁ!!!..jinak kaju/hraju:-/ )
možná že trochu přidrzle…(To že je příšerný!Úplně to narušuje rytmus.)
Hej, slečno, pojďte se mnou.(Už ji lákáš podruhý! A to je divný, když se jí poprvý nechtělo..:))
Dnes krásná vlahá letní noc,(Nešlo by tam místo Dnes Je?)
jež nejeví se příliš temnou…(A co to má společnýho s tím aby s tebou šla?Já kdyby nebyla temná noc, tak bych spíš nešla..tudíž mám pocit,že ten rým je trochu vypáčený..)
(Tedy ne aspoň příliš moc…) (Tak tos nevychytal moc dobrej závěr..příliš moc to je vážně divný a navíc noc/moc..nee!)
Uff..s těma html tagama to byla docela fuška!:)
Mňo, připomíná mi to básně z knih.....dobře napsaný-však na tento druh básní já nejsem... ;-)
NIghtRunner
15. 03. 2004NIghtRunner
15. 03. 2004
Příliš moc? Tohle spojení nezní moc přirozeně... ale jinak na té básni něco je, já jsem pro :o)*