Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZa očima
Výběr: Elyn, dream, Print
12. 08. 2004
28
0
9445
Autor
Craerassy
Tam někde
dno prý nemá pevnou zem
došlápneš jednou
a sám jsi otiskem
kluci si dávno hráli s panenkami
všechna má horní
ukřičená a zhýralá
do očí nevpuštěná já
tebou se protáhla
kroky mi dávno překrýváš
tvá mezistopa mezi námi
chameleoní polohami
panenka troufalá
vrátil jsem se :-))
je taková zvláštně houpavá... ani pořádně nevím co o ní napsat, snad jen že malý otisk po ní zůstal... a to je moc dobré :-)
Pišta_Hufnágl
19. 08. 2004
panenko panenko
otištěná
proč my jsme slaměnkou
a ty žena
tvé kroky překryté
truchlí žalem
nečekej nepříjde
jméno v skále_:-) sonet t*
přichází potichoučku
a dává odpověď
ne všechno chci
a ne všechno chci
teď hned:-)
worry...já rozumím..někdy není třeba vysvětlovat...chci, aby si každý odnesl kousek toho, co pocítil a já tuším, že ty víš, co jsem cítila, když jsem ji psala..
synáček...moc děkuji:-)...snažím se vždycky malinko napovědět..někdy i názvem..:-)
Dr_Mephisto
16. 08. 2004Don´t_worry
15. 08. 2004
Panenko skákavá...! Crae... tolikrát už jsem tu byl... a po každé si odnáším jiný poznatek... jen atmosféra stále stejná... až teprve Don´t worry mi otevřela oči... takže končím(!)... a dál už nehledám... (já vím... dělám stále tu stejnou chybu...)...
Je nádherná, Crae... ostatně... jak jinak… je přece od Tebe...!
TIP... a díky!
Elyn - to je mezi mnou a Crae víš. Je milé že se staráš ale externisty nepřibíráme :)
andílku!!! konečně jsi zase zpátky! už mi přišlo avízko, že tu jsi..běžím:-))
dismorphia
13. 08. 2004
Jsem Tvůj fanda, který ani nepíše kritiky, protože by sis pak mohla myslet, že se mi od Tebe všechno líbí (aniž bych to četl)...
Všechno čtu a zatím jsem nenarazil na nic, zač bych napsal negativní kritiku...
wow, piš, piš,ať mám co číst...:)
kouzelná_květinka
13. 08. 2004
příjemná, škoda že dnes nemám tolik času napsat ti o ní pár slůvek... ale líbí se mi... já se vrátím :-)
dismorphia
13. 08. 2004
Tohle si člověk přečte a má z toho POCIT. To je hrozně důležitý, líbí se mi to.
Tip
Elyn...ty víš, jak se bojím tvých kritik, viď...bojím, ale právě proto, kolik pro mě znamenají:-)
stejně tak i dis...a navíc...já vím, že víš, dis:-)
JiKo...ano, chtěla jsem sloveso a tohle prostě vyjadřuje přesně to, co tam patří:-)
Crae...jsem jen obyčejnej člověk..:)
ale ty píšeš moc hezky.. tam uvnitř je spousta potenciálu. Dokážeš být neotřelá, máš křehkost, hloubku, vtip a šmrnc.
To je velmi mnoho..;)
Wu...jakkoli unavený...vždycky se havran vrátí:-)
havraní oči barví se do únavy
a peří pocuchané
zakouší měkkost trávy..
Elyn...nejsi obyčejnej člověk..a právě proto mi záleží na tom, co mi povíš...jsou lidé, se kterými se tu člověk jen nemíjí...proto mi záleží na tvém názoru..ty víš, co chci říci, El..:-)
pozorovatel
13. 08. 2004
Hej, tobě hezky hrabe! Líbí se im jak temníš. Motiv stop a mezistop---chameleoních polohami... moc zajímavý!
Tam někde
dno prý nemá pevnou zem
došlápneš jednou
a sám jsi otiskem
do očí nevpuštěná já
tebou se protáhla
tvá mezistopa mezi námi
Celá je moc krásná.... díky a veliký TIP