Ahoj, děkuji za zastavení,je to vždy překvapení, když je to už taaak dlouho, co jsem to sem dala... Moje první věc, k jejímu uveřejnění jsem sbírala odvahu... Jak říkám : je to dávno. Po pár letech Štěpa z Hřibska a Kiwagamo - kytaristi, písničkáři od Hradce Králové, použili po domluvě text k písničce, kterou přidávám:
https://www.youtube.com/watch?v=i4tFcN2Nafg
***, vypadá že se to psalo samo, má to hodně co říci, když člověk se podobně cítí
Patricie, potkavame se na jinem miste... zde se citim svobodneji... a vlastne je to hodne dulezite... Do chvile, nez jsi mi napsala svuj nazor (Bezinka)jsem netusila, ze i na slova si nekde musis davat pozor, ac slovnik je ok...tak te pozdravuji z nedele :/)
No jo, zivot se ruzne krouti, zamotava, rozmotava, cesta stoupa a zase klesa... a meni se priority... nevidet lidi, co Ti zamavaji, je chyba..
R.L.....priste se snad polepsim: po pul roce dekuji za milou navstevu !
Prohodila (iphon preklep...)
Pupin-Dasenko...zdravim po dlouhe dobe a moooc rada bych s Tebou nekdy projodula par slov o zivote ! ... :-) Tak at se Ti dari ...
...jak díry v ssýru?Zajímavé propojení abstraktního a konkrétního....ale ne,ne ,nepojídej práznotu...tan otazník je důležitej......mnoho "hermelínu" a "plátkového sýra" přeje pupin
Delfín, Bestye, Dodola : děkuji.... Odpovídám i velice pozdě, ale zato "na jaře" a venku se už chystá všechno růst a kvést.... takže si užívejte nejhezčí část roku a nabírejte energie, kolik poberete :-)
Mluvíš mi z duše. Přitom od té doby, co dělám noční, miluju zatažené nebe a déšť. Když je teplo a deštík jen mírný, zbožňuju v něm i dlouhé procházky. Většinou se psem. Dokonce i na podzim.
a já proč tomu mrazivému tak rozumíš :c)*
Prázdnota zvíci černé díry,co tvoje štěstí pohltí,prázdnota duše prosté víry,že pocit ten cos naruší.
Prázdnota vypitého soudku,který ukrýval naději,láska, co ztratila svou hloubkua odkráčela raději...
Smutek osiřelého hnízda,co mláďata již nehostí,vítr, co v koruně zas hvízdáa nečiní tak s radostí.
Srdce, jež je tak unavenopochmurnou šedí prázdných dnů,když nebe je zas zataženooponou šitou ze splínů...
hm, písnička, tu bych ráda slyšela, musí být superiozní :-))
Diky moc a moc...Zabloudit zpet a jeste se ozvat- to me fakt potesilo:-) tohle dilko dokonce existuje jsko pisnicka diky jedne pismacke tvurci dvojce...
díky moc za zastavení, ráda jsem je hned oplatila :-)
...průběžně se vkrádá... je to číhající zrada :-)
/díky za návštěvu a hezký večer/
Prázdnota je hrozná věc!
Ta nás čeká nakonec? T*
Zacatek super, ale konec zda se mi trochu nedotazeny. Ale ten napad udelat pisnicku se mi libi, tak tip dam :-T.
...teď jsem si zopakovala kousek roku 06 a to díky tobě a tvým zastavením... přeji hezký večer :)
prázdno, až když poznáme plnost, sytost citů, energie,
lásky a všeho krásně lidského...pak pojednou i prázdno má nějakou hodnotu...
Zbytek konverzace se zřejmě konal "za zavřenými dveřmi"....ale já poslouchal.Krásné verše uchopené Štěpou...nezní to tak hluše !!"T" za verše a pochvala za písničku.
...tak to jsem fakt zvědava...
Jistě, že budeš tak říkajíc "u toho", s tím se počítá. Nehledě na na Tvoji odpověď udělal jsem včera takové textové rozvržení: tj. co by mohl být refrain a co "nosný" motiv.... pokusím se navrhnout nějaké hudební motivy. Uvidíme,zda se to podaří, sice mi tam v hlavě něco zní, ale uvidíme. U mne se všechno "rodí tak trochu v bolestech". Pokusím se případně natočit "demáček". Až to bude, budeš schvalovat. Měj se. Jirka Štěpánek
nemám ...pokud to má smysl.... Zajímal by mě výsledek... protože se mi to zdá být zvláštní nápad :-)... a samozřejmě chci "být u toho, tj. vědět jak to vypadá" .... Jde to ?
Mohu toto tedy považovat za to, že nemáš nic zásadního proti použití těchto veršů v písni. Pak bychom se pokusili.
Jirka Š.
... kdyby to někdo dokázal ... ale díky moc za nahlédnutí do mých zdejších šuplíků a za milá slova :-)
Je to zvláštní rytmus, ale líbí. Skoro bych řekl, že by to mohl být vhodný text pro písničku... Tak zvláštně to celé zní, když se to čte nahlas..Tipuji.
Jiří Š.
děkuji, připoměla jsi mi, jak dlouho už tu jsem na písmáku....:-)
mě se to líbí moc, tuším o co ti šlo, je to tvé,není co měnit, dávám Tip a ráda budu číst dál
... fajn, to chápu... :-)
...svoje dílo, nebo něčí dílo ničit...proč?...
pěkná báseň...ovšem úvaha nad prázdným soudkem vína...to je přímo něco jako "být či nebýt"...proto možná ty moje reakce...možná, je mi to blízké...
Ó... myslím si,že je to jako s básníkem a čistým listem.... ale neříkej, že to co napíšeš bys kvůli čistém listu nechal beze stopy zmizet....to bys pak mohl psát do písku... :-)
...jen tak vědět....proč a čím zaplnit...
...čisté plátno může mít pro malíře vyšší hodnotu než pomalované...
hodně dobré, z duše mi mluví právě dnes */
Není, co by zaplnilo
nízdo náhle opuštěné
Každej si v tom může najít to svoje, není to dokonalé dílko, ale určitě je z toho cítit atmosféra a o to jde:) /*
Teda ty potvůrko, myslím, že dobře víš, za co(nemyslím horu slov ). Nevěřím, že bys to neuměla, když už to umím po 6 týdnech já.(jo, případní čtenáři budou v obraze:-)).Ale nešť, třeba je to moje pomsta :-), čovek se tu (na P.)musí leckdy prodírat stránkami kritik , kde si domlouvaj kucí chlastačky kde a v kolik, děsně zajímavý:-)( k něčemu vůbec smysluplnému
zastavím brzičko...
We .. v každém případě díky za tu horu slov... a za zamyšlení nad tím, co jsem napsala... jsem ráda, že ses zastavila :-)
teda omlouvám se Ó(ovi)? Ó -zní to japonsky, takže se to asi neskloňuje?
lépe: Ó, omlouvám se Ti, nepletu si vás, propána, ale přece nějaká pecička - pocitově je tam trošínka (vysočinismus) něco malinko... podobného...citlivého
Tak konečně dnes poprvé, Štírko, má první dobrá vílo:-)...Začala jsem číst Tvé básně vyjímečně od začátku , taky mne možná trochu napnul alt. na hl. straně o druhé polovině prázdnoty, ale předpokládala jsem, že nemluví o této jedné básni(ale zatím nemohu posoudit). Dnes konečně musím jít spát v lidském čase, víc dnes nepřečtu.
Taky se mi líbí ten postup hledání- gradující.
(Ne)libozvučně mi zadrhlo rozzvučelo, a to "hnízdo náhle opuštěné" mi tam přišlo jak facka, byť je to příměr přiléhavý, ale po těch studních, soudcích, duších to bylo najednou nějaké moc střapaté :-) panebože, neber mne vážně, co já můžu povídat :-(
ale ten pocit znám,asi kolem 23 (né hodin, ale let:-)) ještě přijdu. tak zatím.
Ale aspoń ti dnes dám PFku.
šňupálek : dík za zastavení :-)
slovo prázdnota mě samo o sobě děsí.. brrr.
Hanci : dík, to vždy potěší...:-)
anit: to se musí říct nahlas....to slovo ...prázdnota...samo o sobě má zvláštní zvuk... zkus to... díky za hodnocení :-)
kassiope : brala jsem to tak, že lze volit originální slova, nebo hledat smysl něčeho, či navodit určitou náladu.... jsou to jen pokusy ale nad jinými slovy bych nepřemýšlela. Díky
Ajka : jsem moc ráda, žes to vzala takhle... je to milé, dík
sk8ergirl: díky
Kvetinova vila: podle T uvazuji, jestli "to" vůbec za něco stojí... Díky moc, vrátila jsi mi víru..
Dost dobrý. Jen mi trochu rozhodilo to rozzvučelo ;-)
*T
verš: Ne, to neznělo by hluše ... je úplně super, ale to je asi tak všechno, milánku, co by stálo za větší zmínku. Hezký, ale nenápaditý, přesto se mi to docela líbí.
Těžko změnit, co je dáno
a srdce je unavené
Těžko čekat vlídné ráno
Když je nebe zatažené
Dobrá sloka..:-)
jinak celkove nijak nezaujala..
Tak tady bych ještě zapracovala, trochu originálnější slůvka a tak :o)
nu.. zaujala.. zejména postupem myšlení nad tím, co prázdnota vlastně je... super! :-) papap, aika:-)
Vyzdvihla bych stejný verš co Vespa...