to bylo prijemne. koukal jsem v kritikach, ze ti MeTB doporucil Jaro, leto, podzim, zima... a zase jaro od Kim-ki-duka. Tak jsem dostal chut ti doporucit 3-iron. i kdyz jsi to uz nejspis videl. prectu si od tebe neco vic povidkovyho.
pekne poeticky.to se mi libilo a moc!tip
hmmm...napsaný je to dobře, uznávám.
jenom přemýšlím, jestli hodně děl není psaných v náznaku z toho důvodu, aby čtenář, který pointu objeví, nezaměnil radost nad vlastním iq s kvalitou dílka...
nevztahuj to na sebe
V tomto případě je to psaný v náznaku proto, že kdybych tam dal jasnou pointu, stal by se z toho klasický americký doják a já nechtěl, aby to vypadalo, že jde hlavně o dojetí. Jde o celkový obraz. Pointa je bonus a proto je schovaná, protože její nalezení vskutku člověka potěší.
taky jsem napsal, abys to nevztahoval na sebe....jen mě to u tvého díla napadlo....ano, proto že když jsem ho dešifroval se mi začalo líbit několikanásobně víc. Předtím to byl obrázek, hezkej, ale obrázek-pak už to byl příběh...
měl jsem na mysli jiná díla na písmákovi, zejména pokud jde o poezii
Pak jsi vzorný čtenář. Toho efektu jsem chtěl dosáhnout. Máš pochvalu.
Pokud jde o poesii, tak na tu odborník nejsem.
Všímám si, že se záměrně dělají asociace na asociace, takže pak je každá báseň mnohovýkladová, o čemž si mnozí myslí, že je správné, poněvadž tu panuje hloupý názor, že když si v básni každý najde to své, je to dobrá báseň. Já si naopak myslím, že báseň musí mluvit jasně, byť nejasným jazykem, a musí dávat jediné východisko právě z toho důvodu, pro jaký jsem schoval pointu do tohoto příběhu, aby totiž čtenář měl radost sám ze sebe a ze svého pochopení básníka.
supr! pochvala!
s názorem na poezii vcelku souhlasím...moc ji tady nehodnotím, páč málokdy rozumím (a nebojím se to přiznat). Možná právě proto, že se tam snažím hledat právě tu konkrétní věc, kterou chtěl autor sdělit, což se u mnohovrstevnatých, hlubokých básní dělá blbě. Kolikrát mám pocit, že je to jen snůška dobře znějících metafor a obrazů, o které sám autor neví, co si má myslet.
Ale lidi to tu maj zjevně rádi....
No jo.
Nemohl jsem si pomoct.
To ten obraz.
Trefil ses mi do nálady, dneska se chtěl nechat přejet náš pes.Vyděsil celou rodinu, nějakýho chudáka řidiče co jel stovkou kolem našeho a sám si dost natloukl. Dostal jakousi injekci od doktora a pomalu se všichni vzpamatováváme.
Možná ses ty trefil do mý nálady.
Mladická nerozvážnost, řekl bych.
Paranoicus mi poslal avízo a mě to nedá se nevyjádřit se po přečtení Emptyho kritik, ve kterých postupně prohlédl. Přijde mi to dojemné, obzvlášť jak vysvětluje pointu. A pak dává výběr. Jen tak dál!
Neupoutaný drak nedoletí do nebe, dokonce ani kdyby někomu měl donést kdovíjak důležité psaní. Když není nic, co by draka poutalo k zemi, zmocní se ho vítr a rozbije ho. Stejně tak u lidí.
Dílko sice inspirativní, přesto však mám pocit, že
mělo inspirovat k něčemu jinému. Je mi líto.
Paranoicus: To, že je Ti líto, je hluboká kritika, ke které bych měl dostat avízo?!
Para: Ty jsi mi rozesílač.... Zkus příště užíti clávesy Ktrl....
tohle je přeslazený a bez pointy. Precizně napsaná seriózní povídka, která mě však nikterak nenadchla, mrknu, co tu máš dál...
Pointu jsi možná přehlíd.
Omlouvám se, dneska jsem asi trochu tupej. Až teď mi to došlo. Holčička, otec, ale maminka nikde a dráček letí se vzkazem do nebe. Beru svoji kritiku zpět a omlouvám se za nepozorné čtení. Takhle je to tip a ještě jednou sorry...
Já nevim, teď bych si nejradši nafackoval, protože mě to dost dojalo. A já to tak strhal:-(
no dodatečně dám i výběr, abych utišil svědomí...
to je nádherné...
dětské snění :-)
Na to, že tvoje kritiky jsou fakt drsný, jsem čekala lepší práci.
Jsi trochu mstivá, ne?
Tohle je prcizní práce. Jestli si to nemyslíš, předlož argumenty, ale neplácej mi tu do větru nějaký tvoje ublíženecký řeči. Nejsme na xchatu.
Tebe jsem taky dlouho neviděl.
Hned jsem u tebe.
milé, hlavne ten konec..
taky jsme chodili s detma casto poustet draky, je to krásný zvyk, jednoho takového drácka máme doma pripraveného na skríni, jen mu chybí provázek...
TIP
Nádherný, milý a zaslouží můj tipik!:-)
Jistě, proč si občas nazablbnout?
Dík, že ses stavila.
MeTB - dík.
katugiro - ptej se po matce. Jinak je to jednoduchý obrázek, nemusí ti nic dát.
No, ze všeho nejdůležitějsi je koupit si lístek, pak tě snad uvadeči pustí dovnitř. :-)
Dávají to v artových kinech - Světozor, OKO a nejlepší létající kino v Praze - Aero (http://www.kinoaero.cz).
Když budu vstřícný čtenář, budu se ptát po matce. Když ne, řeknu, že jsem žádnou pointu neviděl a že mi to celé nic nedalo, nuda. Ani v jednom případě si ale jistý nebudu, nepoznám, co tam dokážeš zamotat. Zatím se zdržím hlasování.
Ver mi, ze nebudu. Dokonce chci tohle dokoncit (bude to sci-fi, ale protoze ja jsem ja a pisu, jak pisu, bude to zvlastni sci-fi) a pak na nejakou dobu pero odlozit. Ale kdo vi.
BTW: Videl jsem vcera film od Kim Ki-Duka Jaro, leto, podzim, zima... a zase jaro a kdyz uz jsem tu, musim ti ho ze vsech sil doporucit. Uzasne.
Jak se na ten film dostanu?
Brosqička - ne každá kritika je pro nějaké dobro. Jestli se tě nedotklo uvnitř dobře, s tím těžko něco udělám. Jak už bylo řečeno, je to podzimní pohodovka. Další možnost je, že ti unikla pointa.
Plopez - a že mě jistě znáš velmi dobře.
MeTB - jasně, je zo obrázek z kalendáře, na kterej koukám, když na koleji piju čaj a poslouchám Armstronga.
StvN: Neznám. Chtěl jsem tím říct, že máš lepší.
No, StvN, je to pěkně napsaný, jen co je pravda. Asi konečně opravím toho svýho draka a půjdu ven, dokud je tam hezky :-)
Vidíš, já zase viděl v televizi klip She Will Be Loved od Maroon 5 (skutečně vynikající skupina) a rozhodl jsem se napsat nostalgický příběh z nějakého baru. :-)
Plopez - jo? Zatim se ti nic nelíbilo.
MeTB - znám a souhlasím. Ale nepiš furt.
možná bys měl kritiku přijímat trochu velkoryseji, je přece pro Tvoje dobro. Ptáš se, co mi tam chybí? Něco, co by ten příběh ozvláštnilo, takhle si to přečtu, řeknu:hm, fakt hezký, ale do dvou minut na to zapomenu. Není to zkrátka něco, co by se mě dotklo tam uvnitř.
Nic pro diabetiky. :-)
Měl bych nějaké ty výhrady: že jsou krátké věty na začátku druhého odstavce moc holé, že je to spíše jediný obraz, než pořádná povídka...ale co. K písničce a čaji, proč ne. Tip.
Kdybych tě neznal, řekl bych, že to psala patnáctiletá dívka, která se zatím hledá, chodí s bubínkem na kampu popíjet víno z krabice...sluníčkoví lidičkové, mějte se rádi atd....brr!
v jednoduchosti je krása a tohle je prostá krásná myšlenka, ale přesto mi tam něco důležitýho chybí..
Říkáš to velmi správně.
Tobě tam něco chybí.
Možná jsi to nenašla.
každopádně taková kritika mi nepomůže. Snaž se to formulovat, ano?
... chybí tomu lehkost, kterou tvoje díla ohromujou (nebo odrazujou) ostatní čtenáře ... taky se mi zdá, že je to poněkud nucený, až strojový - nevím jestli je to úplně tvoje parketa a jak často si pouštěl v poslední době draka ... každopádně umíš lepší a údernější, tohle je až příliš pohodovka vhodná na podzimní lenošení :-/
Ano, je to pohodovka, copak to se psát nesmí?
Copak z toho nemůže mít čtenář radost, potěšení?
Julie? proč ne........... je to "předimenzované" ale takové je celé tohle dílko. Mě tam spíše nesedí: Ve středu obrazu stál....
Je to dobré ale píšeš i líp.
Venefica, Permon9k - četli jste to vůbec?
sicco - schíza, co dodat mám prostě nálady....
Převzal řízení... (tohle mi do toho moc nesedí, ale bohužel mě nenapadla žádná náhražka)
Jinak, co dodat?
V poslední době jsi melancholičtější než je zdrávo. Proč? (můžeš to považovat i za řečnickou otázku)
A dám ti tip, snad ti zvedne náladu. (je zaslouženej, tak se na mě hlavně nenaštvi :o)
Jo a ta Julie... mi tam sedí.
Vždycky jsem byl melancholickej.
Tak toho nech, je to nezdravý!
Dostávám z tý tvý melancholie osypky.
Budu tě muset naočkovat.
Je to zlý?
Dero - prosím, pane.
Kytiii - mám za to, že pokud došla, pak to víš jistě a není pochyb, ale tady to psát nebudu.
Konce jsem si vlastně ani nevšiml, protože z povídky vyplynul sám. A to je moc dobře.
Jinak mi ten závěr přišel jako takové uvolnění, slastné vydechnutí, které známe všichni. Lehké pousmání, velké štěstí, vyrovnanost a ještě něco.
kde se v toběbere tolik melancholie, do teď jsi mi připadal jako drsňák
povedlo se, jen co je pravda
jo ... přesně ... a podbarvený tím Armstrongem naprosto ... ***
Viz. upřesnění - velkou měrou.
*
Jediný co bych tam vynechala je ta Julie ... to mi tamvůbec nesedlo
Jinak je to krásný a úplně to vidím před sebou, za to ti posílám T!!!
souhlasím s etnou, ta Julie tam nějak nebyla nutná... byl to jinak hezky namalovaný obrázek...
Tohle že je čajová? Mno, ve snění Tě nechytam... Ale chytlo mě to, to chce reakci :)...
Taky tu Julii ne. Jinak Tě úplně vidím, v tom Tvém kabátě...
Dobře, Julie je trochu předimenzovaná, ale beztak mi nějak nesedí vaše reakce. Přijde mi, že jste to nepochopili do detailu, že vás pointa minula, nebo se mýlím?
když mi napíšeš, v čem ta pointa byla, tak ti napíšu, jestli mě minula nebo ne... :o)