Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZOO 131104
Autor
Craerassy
Joo, paní, já vám nebyla v zologický snad od patnácti.
Jakej zákaz?! Do zoo mi snad přístup zakázat nemůžou. Joo, takhlee…nekrmit….no, ale koukněte, jak roztomile žvejká…Ježíši…von mi ty lentilky sežral i s krabičkou…! Kdo je u vás manda?! Panda? To je docela divný jméno pro medvěda. To já si vzpomínám, jak mi tuhle Béďa představil svou učitelku érobiku a ta se jmenovala Vanda. Ta vám měla chlupy i na zádech. Béďa je kultůrní člověk, víte? On dělá i kulturistiku a taky hraje džolf…no, paní, vy vypadáte jako vzdělaná osoba a nevíte, že anglicky se g vyslovuje džžž?? To je stejný jako džóga…j je na tom podobně…podívejte, mně je jedno, že učíte angličtinu, tak se tomu asi málo věnujete.
Kdo?? Jo tamhleten..to máte pravdu…ten má určitě vlka…takovou chůzi jsem naposledy viděla, když jsem s Béďou čekala na urologii a přišel tam ten pán, co měl ty problémy s tou urologickou věcí…taky chodil tak zeširoka…jakej pes? Jo vlk…ale to není vlk, paní…to je nějakej přerostlej vořech, dyk se podívejte na tu tlamu…já nemyslím toho,co plandá na vodítku zatím čoklem… …toho psa myslím..ale tlamu maj´ voba, to máte pravdu…
Ježíši, nedrážděte ty hady tím ťukáním na sklo..proďobnou to, jak budou vzteklý a pokoušou nás! Pozor, chovatel? Kde? Cože? Jakej pozorovatel? Jo, tak von je to šmírák? Paní, nebuďte hysterická, podívejte na ten poďobanej vobličej, tomu je tak čtrnáct a vočumuje, jaký jsme čupr holky…Hajzlíku malej! Já ti dám zaběhlý starý krávy!! Pupík vopruzenej, drzej! Viděla jste to?
Jééé…Jirka Kobliha…spolužák ze školky…no podívejte se na něj…No jooo…ten bejval dycinky šikovnej. Já si pamatuju, jak na něj letěly všechny holky z předškolního oddělení. Nosil nejhezčí šatičky a my mu říkali Jirko…jako Jirka Kobliha..chápete?? Ale on neuměl říct r a tak si to zkrátil na Jiko. Jikooo…halooo…tadyyyyy!!! Jaká mazda? Sem auta nesmí.. Jo nazdar… …nazdaaaaar!! No vidíte, on se to r nenaučil doteď.
No to snad ani….paní…vidíte to?? Standa ..ten z televize…v tý zmijovce…no z tý velký strany …Ne, já nechci na dámy! Říkám, že ten Grossman…Gross? No, tak ten…venčí rodinku tamhle u koz…vypadá tak nějak..upřímně…Prasák jeden! Kouká jim na vemínka, všimla jste si?? Ti politici jsou pakáž, to je hrozný! Na čumendu do zoo…tsss…
Docela mě mrzí, že tu není Béďa…kdyby viděl tamhletoho hrocha, ten by zíral, jak velkou má hubu. Pořád mi říká, že bych si ji v koutcích měla nechat sešít, ale tady vidíte, že jiní jsou na tom hůř a dokonce si založej´ i na rodinu.
Kde se zase couráte?? Neblbněte, nechoďte k těm labutím tak blízko! Jsou to mrchy klovavý, to mi věřte. Béďa z toho, jak je minule krmil, měl utrženej zip na kalhotách. Co jak? Normálně se to stalo. Béďa je důvěřivej člověk, víte?
Tak pojďte, zajdeme si na kafčo a poklábosíme, tady je šrumec, že nejni čas si ani povykládat. Jo taaak…manžel, že pro vás přijel. Tamten pán? Petr…hezký jméno pro takovýho diblíka. Skála jako Petr…no joo…o něj se můžete vopřít a máte jistotu, že v tu ránu jste na zemi oba. Jejda, pane Petře, nedurděte se, já jsem někdy tak vtipná, že mi i Béďa jednu ubalí, než se začne smát. No tak se mějte hezky a někdy můžeme zajít do zoo společně. Řeknu i Béďovi, on je zoofil. Halooo! On má hrozně rád zvířátka! No..ani se nerozloučili…každej asi není milovník zvířat…ten zoofil, no jo…