To si dovedu představit. Já hraji jen ping pong a to nezávazně, přičemž protihráči jsou bohužel chlapi, takže oceňuji, že mi svá chlupatá prsa neukazují.:(
tenhle fejeton mám rád - a ty vzpomínky!
Málem jsem se udusil snídaní:-D Jsi zkrátka klasik a nejenom po ránu. TIP jako hřib!
to člověk pak lituje, že má brejle a ne taky Braile :-)
čéče váhám, zda jsem vše podstatné viděl, asi jo, ale opakování je matka moudrosti
to kdybys viděl v reále... hmmm - neskutečný!!
už jsem všechno podstatný v životě viděl :-)
no to dílko ne, ta baba :-)
Hej, to abys měl na ten svůj humor zbrojní pas! ;-)
já teď léčím aspoň smíchem :-))
myslel jsem, že to nemá vedlejší účinky, ale jedna paní mi psala, že se jí rozjely stehy, když mě četla...
a pro nás nepřekonatelný zážitek z toho fejetonu. Fakt jsem z toho smíchu mohla mít smrt. Ale houby! Prodloužil jsi mi život aspoň o týden. Smích prý prodlužuje život, je to tak, doktore?
a je z toho medaile, fejeton a nepřekonatelná vzpomínka :-))
Hahaha, křeče v bránici, jsem na vodpis!*************
je to vyborna spolecenska raketa pokud se chces seznamit s lidma na ostatnich kurtech...
je oranzova s pruhama (jako vetsina zeber) a ma zvlastni vyplet - kdy vlakna po obvodu jsou ve dvou ruznych urovnich - tak je hrozne tvrda
a neda se s ni skoro hrat - jen ji nastavujes do rany :-)) a od ni se to nevypocitatelnym zpusobem vrati nekam :-))
ja jak jsem ten amater, tak jsem chtel hlavne aby byla zluta :-))
moje predchozi raketa je vyrobena nejakym taiwanskym patentem a jmenuje se Zebra - vetsinou ji musim ostatnim ukazat pred zapasem, protoze vypada hodne jinak nez ostatni rakety :-))
uz se tesim, az mi z Barcelony dorazi raketa :-))
mám zakázané smíšené tenisové hry a taky volejbal kvůli společným sprchám...
Tuhle jsem už taky četl. Nikde se tu nevidím, takže asi jinde.
To se ale neočte. Pořád stejně dobré.
Vaud: Může tě ujistit, že na tvé reakci "po dvou gamech" není nic zvrhlého. Je to úplně normální. // Gamy mě rozesmály a to hodně. (takže T) PS: Dala ti nakonec ten fefteen nebo ne?
Kolik prs mi ukážeš za 4 gamy? :DDDDDDDDDDDDDDD
tak, zabila ma otázka, že kolik ich ukáže...:DDDD
*** už len za ňu...a aby Pali netápal v názve, posielam mu avi...;)
BAD_GIRL - díky ;-)) jasně!
DM - konečně Tě něco zaujalo ;-) !
:)) lepší než předchozí
*
kdoví, jestli vůbec hraješ tenis
a tím líp
Psyche - doufam ze to neva...
Maldecanko - oni se taky (obcas) smejou ..., jinak dik
:o) chlípné :o) (trochu) *
klipeto, vesu, Šminko, Erin - jsem rád, že vás to pobavilo! Díky za tipy i za čtení!
Je skvělá.... nemaž ji.... TIP
andreew, Lojsku, adraj - díky!!
Strašně mile napsáno. Byla to radost číst. Ty vždycky pohladíš mou hnijící bránici, Vaude.
Jo... a... když jsme u toho... NEMAŽ TO!
dík.
Lojsek
Dokonalé. Vytříbené. Není tam slovo navíc. *
Honzo, při drtivé většině turnajů se ale totálně zničím sportem a večer popíjíme a grilujeme :-) Nechci aby si lidi kolem mysleli, že tam chodím kvůli výhře v ženské kategorii a vyhlídce na společnou dámskou šatnu :-)
pomíjivko - díkes! To mě hřeje!
A davy skandují "Nemazat, nemazat, NEMAZAT"... Tedy skandovaly by, kdyby neměly tváře skřivené v podivné křeči - aha, jasně, to bude úsměv...
j_i_r_i_k_u - přemluvil jsi mě (spolu s davy) a asi to tu nechám. Díky za návštěvu!
Vítězství je naše, křičí Nadace za zbožštění Vauda...
Ohhh, jsem poctěn, to je skoro jako platinový výběr! :-)
Platinový výběr? Co to je? Ne, to je mnohem víc :)...
Vaude, zkus jen to t ve slově tenis přerýt na p:-)))
tip!
Cre - už takhle jsem dost excentrický hráč. A to nastupuju s raketou, se kterou se hrál Ulambátar open (firemním názvem Zebra).
já si tě živě umím představit:-)))
a2a2a - to jsem moc rád!
RMM - díky za klubík i tip
vojtěchu, adraj - dík za návštěvu a tipy
Tvoje díla jsou tu asi nejzábavnější. Nikdy mě nezklamou :-)
****tip
podezdívko - to je príma!
Lotosko, Cannisho - díky holky, že jste se stavily :-))
Ortodoxní pivaři se mnou hrají nohec :-) Minule jsme hráli proti gangu motorkářů, kterých přijelo asi 10 na Harlejích. Nikdo z místních se jim neopovážil říct, že tam kam si lehli, chodila až do té doby celá nohejbalová obec čůrat...
Honzo, díky za návštěvu! Kvůli prothráčkám bych to nemazal, protože je ani pořádně neznám :-), tak je malá pravděpodobnost, že to čtou a konfrontují s realitou :-)
Doma mame i stříbrnou z krasobruslení a pohár za třetí místo ve skoku z obřího můstku. Možná o tom někdy napíšu.
Dream - o Tvém nitru už vím hodně z básní, ale teď vidím, že máš i hezký zvonek :-)
Michale, jsi k nezaplacení. Tvé spíse povídecky mají vzdy laskave úsmevného ducha, laskavou sebeironii a ve výsledku mám pocit, ze nám je vlastne fajn. Dekuju a tip
Jirko díky moc!
Někdy přemýšlím, jestli jsem to s tou sebeironií nepřehnal :-)
Kdo prohraje, zametá...o)))
„Když Ti ukážu prsa, nechal bys mě vyhrát 2 gamy?“
Byly doby, kdy bych za ňadro položil i život!
No toto ! Krásný dárek k mým 59.narozeninám.
dream: co ty víš o Sylvii Plathové ? Já od ní četl jen "Pod skleněným zvonem." Plánované pokračování už nedopsala. Tok poté v depresích spáchala sebevraždu... smutný osud !
Rok poté...týká se Sylvie Plathové, jejíž fotku jsem si právě prohlédl na tvé osobní stránce. Na jiných literárních serverech je možno opravovat překlepy, ale tady ne. Občas z toho vznikne blbina.
Montrealer - díky a všechno nejlepší k narozeninám!!
Děkuju za přání... jsem provždy tvým věrným čtenářem...o)))
Věrní čtenáři mi dělají radost! Hezky to oslav!
Michale, tvá sebeironie má tak bezvadne prijatelný rozmer, ze nejen baví, rozhodne nezesmesnuje, svedcí o zdravém sebevedomí a zvysuje duveryhodnost tvých textu, ackoliv zde nejde o to, abychom jim verili ci ne, ale o to, abychom je bez prekázek prijímali a to se ti darí naprosto hladce
U tebe se člověk musí pořád jenom smát...
Tip
Klub
Tradiční za břicho papodání - dík, v únoru přijde obzvlášť vhod :-) *
Skvělý!
Zákaz mazání, po dlouhé době dobrý čtení! * :o)
Tak tohle je naprostá bomba! Jako bych tam, v zákrytu, stála a tajně tě pozorovala... ...a neurvale se smála, co to tam s těma ženskejma místo tenisu vyvádíš! :-)))
*
Terpsichore
Dero
mishko
Díky! Možná to nakonec nesmažu. Ještě to promyslím. Ahoj a díky za návštěvu!
zábavný, s nápadem, čte se to...
Úsmev na rtech v únoru - óó díky! - T
Jsem rád, že jsem vám aspoň trochu vylepšil sychravý únor :-)
si piš!-----to nejni a dvojsmysl...k uwa.!
Takový se přeci nemažou! To se prostě nedělá!!!
:)))
Je to perla, kdyby to nebylo trapné, řekla bych "geniální"! :)
***
inlajn - budu psát určitě dál!
Yeziiinko - to mi udělalo velkou radost!!
Pak jsme si ji udělali navzájem a mě moc těší :)
si piš bylo něco jako "no jasný!" nebo "hotovka".....
ale stejně si budu psát, to je hotovka :-)
Nemazej prosím, je to moc dobré!*
Empty - díky! Jsem moc rád, že ses stavil!
Scorpion - díky, zrovna jsem si čítal Tvoje haiku.
pro vítěze v kategorii "ženy" tip
Vždycky k Tvému fejetonu přistupuju s předsevzetím, že budu objektivní. První dva odstavce mě nevzaly a už sem se těšil, jak Ti to vytmavím :O) A zas prd, nemůžu než tipovat a rozhodně to nemaž!
Mám zlatou z kategorie děti za skákání v pytli, pak několik zlatých z karate v kategorii dorostenci a junioři. Dále tu jsou nějaké výhry v turnajích v nohejbale - muži. Když k nim připočítám zlatou z kategorie tenis ženy, tak mi chybí už jen senioři a para :-)
Zbyhoni - třeba po čase napíšu nějaký opravdový fejeton :-) Dík, že ses stavil!
Rozhodně nemazat!!! Moc se mi to líbilo! Osobně dávám tip.
Za chvíli tu budou i rodiče....
:-))
Připisuju se pod petici za nesmazání. Že jsem se od srdce zasmála, je asi zbytečný psát. TIP.
Dotek :-))
Janajko - ještě to uvážím
Jaká je to dnes inflace! Byly doby, kdybych za ňadro položil i život! Vyhrál jsem sedm pět.
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Dneska mě při obědě hrozně rozbolel zub a příští úterý jdu na přátelskou návštěvu pod vrtačku zubařce. Zítra je to rok, co jsem ukončila bolestně jeden vztah a dodnes si ještě lížu rány. Všude jsou samé valentýnské kýčovitosti a venku je bahno.
Zatímco jsem si četla tenhle fejetonek, přestala jsem na cokoliv z toho myslet...Svět se umí otáčet i obráceně, když u člověk nevěnuje takovou pozornost:)
t
"Na hlavě měl natažený neoprén určený na zápěstí. Celý zápas mě neférově rozptyloval vytřeštěnýma očima. " :-)))
S těma neopreňákama je to svatá pravda ! Ortézy, kam jen oko dohlédne .. :-))
T.
gabio :-))))))) Trochu jsem měl strach, že mě sežerou místní sufražetky (třeba se ještě dočkám) a tak vůbec. Jestli máš double bolístku (jak mě ten tenis ale poznamenal!), tak Ti příště napíšu něco s věnováním :-) Od vítěze Tenisového turnaje zdravotníků v kategorii ženy asi ještě nic nemáš.
Mimochodem: náš zubař si velmi zakládal, že ho arabští studenti oslovují "doktor Zub". Do doby než zjistil, že toto slovo v arabštině znamená "pánské přirození". Mě tahle vzpomínka u zubaře vždycky pomůže.
Delahaye díkes! Ten poslední neopréňák měl ortézy uplně všude. Teda skoro všude. Neoprén ale stlačí problematickou partii, a špek vyleze o půl metru někde jinde. Už mám ortézu na loket!
Blondýno díky :-)))
PS na fotce na Tvé dream page jsi ty??)