Diky ;-)) tenhle jsem zrovna vyradil z knihy :-)
..no..buď rád..:)
..vím že bych to měla brát a nadhledem..pořád o tom sama sebe přesvědčuju..jenže mi to nejde..zatím jsem to nerozchodila..každou chvilku brečím..:)
Hnusnou basen? O mne nikdo nic nepise :-)
..teď zrovna mi je to fuk..někdo o mně napsal hnusnou báseň a nemůžu si pomoct..strašně se mě to dotklo..:(
Kotas už je dneska zapomenutý... :-)
..hele..von Kotas četl asi Simmela a vyléčil se ze závislosti natošup..no a pak se zas něco podělalo..víš?..:))))
to je pravda, kdyz krokodyl, tak jen pokud ma bab jako zab :-)
ja jsem dnes lekly lekar :-)
asocialni socialni pracovnice
tuhle má rád můj otec :-)
Móc dobrá úvaha. :-)))******
nikdo netuší, co je to fejeton, ale všichni vědí, co není :-)
Fejeton, nefejeton, není to jedno?
Buďto mě to pobaví, nebo poučí, nebo nezajímá.
Odsuzování obsahů a forem, to už tu kdysi bylo.
To bych si měl nechat jenom Bibli a ostatní knihy spálit?
Ale když to dokážeš pojmout nadčasově, jako třeba tady, tak tím lépe.;-)
:-)) diky
trochu se zdraham psat o politice, protoze to jsou casto temata jepici :-))
Tak tohle dílko je důkazem, že dobrý fejeton může oslovovat i léta poté, co ztratí svou bezprostřední aktuálnost. TIP jako bedla!
Ó jak často sem chodím opakovaně číst !
Prakticky jen proto, že svět kolem praktičnost přehnal až k dokonalé nepraktičnosti
slabší, mňo...
ale kam s nápady, že? :)
říkejte si tomu jak chcete, mně to pobavilo a líbilo se mi to :o)
t*
adraj, klipeto - jsem rád, že jste se stavili a díky za tipy!
Nezávislý, leč velice děkovný tip
Přátelé děkuji za vaši návštěvu i za názory!
a bude dneska další, Vaude? My se těšíme....
:)
Jéje, to jsem si vás rozmlsal :-) Ještě nemám nic vymyšleného, ale uvidíme.
:) no .. a kdyby ne, tak aspoň pohlaď Honzíka i s maminkou i za nás..;)
Jsem tu zas ...pro čtení na dobrou noc :)))
moc pěkný :)
Vcelku hezká hra se slovíčky, ale zdá se mi toho trošku málo. Musím na Tebe zvedat požadavky, chlape, jinak se za chvíli v tipech utopíš :o)
Máš mnohem lepší, ale i tak se mi to opět líbilo, ta hra se slovy - T
Tenhle kousek se mi moc moc líbil. Pořádně úderné!
Tip
Klub
Ioannes - co se dá dělat :-( I když si myslím, že s kategorií úvaha nemáš tak docela pravdu, protože tohle je fejeton.
a je to zavíslý fejeton nebo nepraktický?:))
ono je důležitý si všechno hezky pojmenovat. Je jedno jakou kvalitu to má, ale ten NÁZEV.. ten je důležitej. Lékaři by si měli dát nějaký anglický název, aby lidi chodili už s otevřenýma peněženkama
:))
*
pozorovatel - To by byl nepraktický lékař s podivnými praktikami ve své praxi (prakticky na prd).
Mě se tento fejeton příliš nelíbí. Není špatný, ale nemá příliš švih a břink, který by fejeton měl mít. Rozhodně to fejeton je, ale četl (i psal) jsem lepší (netvrdím, že zde,na Písmákovi).
pobavilo... je pro mě navýsost příjemné číst zase někoho, kdo přemejšlí hlavou :-)
*
Přátelé díky za vaše nezávislé názory!!
Když mám v avízech tvoje nové dílko, nemám klid, dokud si ho nepřečtu. Ale jinak jsem prakticky nezávislý ;-)
*t
heh:)
víš že tvoje dílka nejdou čéíst odpůlky, nebo přeskakovat? To by jinak nebyla taková sranda. Dneska jdu k zubařce, tak mi drž palečky:(
t
podezdívko - jsem rád, když mě čteš!
gabio - díky, že jsi se stavila a pamatuj na zaklínadlo proti zubařům - doktor ZUB
Ale vždyť je to tak prosté, nezávislost individua závisí na předmětu případné závislosti, stejně jako nepraktičnost při praktickém posuzování na požadovaném úkonu, ovšem následné přesné stanovení míry praktičnosti závisí na praxi dotyčného s oním úkonem...
No, ale když nechceš hlubší kritiku... :)
j_i_r_i_k - to je přesně ono :-) být v parlamentu nezávislý je jistě těžký - hlavně když tam mají tak príma ceny a šikovný kantýnský
vysměju se jí do obličeje a ona mi vytrhá všechny zuby...je to asi 5let, co jsem viděla upoutávky na horor the dentist. prostě fuj.
Díky za podporu:)))
Jeden, na všeobecným nadšení nezávislej, típek.
J_C několik vteřin jsem přemýšlel nad rovnicí, ale docvaklo mi to. Díky! Jsem rád, že se mi to u Tebe sčítá.
Zajímalo by mě, ve které nemocnici provádíš neprakticky ty svoje praktiky?
ty tu provádíš lékařskou praxi, že jo...léčba šokem nebo smíchem..jasnočka:-)))
tip!
Na to jsem příliš nepraktický
púro mě praktický až je to občas bránici nebezpečné:-))
asi glassy :-) Většinu toho, co vydávám za fejetony, ani fejetony nejsou, ale ostatní už si zvyknuli. Tak když napíšu fejeton, tak jsem z toho rozpačitej :-)
neni to nahodou neprakticky prakticky lekar zavisly nezavisly Kotas??;))(a nebo uplne naopak;))
zcela mělce - dóóóst dobrýýýýýý 8-)) *
a což teprve asociální sociální pracovnice...
:) *
Gonsales, Terpsi :-))) Díkes
Elyn - to je výborný!
Počkéééj, to jako že nejsem fejetonista?
fejeton jak bič!*****
:o) fakt fakt fakt, ve fejetonech tadyk nemáš konkurenta
Big_George: má má a je jich víc takových (o těch zahrádkářích, vole! vole! atd..:o)))
B_G já to za domácí úkol dostuduju a fejetony vylepším :-)
Jehe - díky!!
ehm, nemělo by tam být souška ?
jinak hezký :-) *
hihihi, jo souška. To mi uniklo ;-) dík!
Moc pěkný fejeton a další skvělé postřehy.... já jsem si dlouho na "praktického" lékaře nemohla zvyknout, něco mi na tom vadilo.... a dál nezávislý - závislý, nezávislý - nezávislý, závislý - závislý... to je dokonalé...... TIP
vesu dík!! Pro mne je (pravý) fejeton postřeh, který nikdo jiný neviděl, přestože na něj všichni celou dobu koukali.
zelvičko - díky, že ses stavila!
:-))) Povedené. Četl sem to s otcem a oba sme se velmi zasmáli. Ačkoliv to tak nemusí vypadat, dám ti, prakticky nezávisle na předchozích kritikách, v této době již možná trochu nepraktický tip a budu doufat, že se nestanu závislým na tvých výtvorech:-)*t
Dobrá glosa, moc dobrá. :o) *
Při čtení mě napadla taková blbůstka:
Muž je krásy myslitelem
pro ženu myslí tělem
Nezávisle odvislý
prakticky pak nemyslí
Praktický jako použitelný? :-) t*