Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpadnutá hvězda
Výběr: Noe1, Print
16. 10. 2005
29
2
5761
Autor
Eilil
(Co dělat s hvězdou,
když padne Vám na závěs.)
Vezmu tříkolku
vyjedu z okna ven
překontroluji závit
očistím rez
noční obloha je matka jak se patří
s hvězdou v klokance
přeskočím přes pelest
ložního obzoru
zaťukám na bránu
zaskřípou závory
halo, Dámo..
jdu Vám reinstalovat
dezertéra..
No, to je věc!
To jsou mi móresy.
A to má být má dcéra!
Tak jsme se zasmály
já a ta hvězda
no co je na tom
každý si padneme
tu a tam na zem..
Špitnu jí za drahou..
Cukrová vata
ta dělá zázraky..
Dej si a sviť..
A pěkně dívej se
na mě zas z vrchu..
A sem tam o mě
podej mi zprávu..
Když upadnu
na závěs.
Tak pa a dík!
2 názory
Hravé, pěkné.
To je těžký, mě u Tvých dílek nepadá žádná kritika, ve smyslu negativním :)
Není hloupé psát, že se mi všechno líbí?
Je to jako dopis malé holčičky (a rozhodně to neber jako urážku), je to milé a přitom tak myšlenkově plné. Pěkně si hraješ...*
Nikolko.. :o) americká.. :o) jako že spadne celá osada.. :o) děkuji
Augustýnku.. :o) je mi ctí mistře.. :o)
Presbytere.. .o) děkuji moc.. ono, to bylo totiž tak, vešla jsem do obýváku a koukám.. na závěsu hvězda, tam tiše sedí a roní hvězdný prach.. tak jí povídám: "Copak ti děláš, maličká? A ona Ti po mě tak loupla paprskem a fňukla: "Jsem tu uplně spadnutá." Řekla jsem jí, jestli to je nějake Altairské nářečí a ona zvedla, no u člověka bych tomu řekla, že zvedla bradičku, ale u hvězdy člověk nikdy neví, zkrátka blikla na mě skoro ukřivděně zavrtěla se samým nesouhlasem. Pak jsem jí řekla, že správně je to "spadlá" a ona se zavrtěla ještě víc a ještě víc se ukřivděně rozblikala a pak mi povídá, že je spadnutá a že já jako člověk tomu nemůžu rozumnět, protože, když už jsem někam spadla tak jsem byla prostě "spadlá" a že takové hvězdné spadnutí je něco úplně jiného. Tak jsem jí musela dát za pravdu. Byla bych si s ní povídala o interkulturních mezihvězdných rozdílech.. ale myslím, že na byla moc malá a moudrá a nejspíš by mi řekla, že nemám mluvit tak zašmodrchaně, že je přece všechno nad slunce jasné.. :o)
Námořníku :o) moc moc děkuji.. :o) posílám jednu polárku :o)
s likérem.. :o)
Eidam.. :o) děkuji.. nechť se Ti myši zdaleka vyhýbají.. :o)))
Kvítínku můj malý puntičkatý rozpaprskovatělý :o) jako bonus Ti uvařím véééélký hrnek kakaá.. :o)
Printe.. :o) moc mě těší.. :o)
Milá něžná Dadík.. jako linie zelenavého údolí... :o)
Zboro.. děkuji děkuji.. :o) už se těším na Vaši další činost, panééé :o)
Hvězdinko.. :o) ta bude asík o Tobě.. :o))))
děkuji moc
Per_zay.. :o) Děkujiiiiiiiuuuueeeeaaaaammmmm :o))))
Sapro :o) ahoj ahoj ahoj!!!!! Výtej v klubu.. :o)
kouzelná_květinka
18. 10. 2005Nicollette
17. 10. 2005Augustin_Šípek
17. 10. 2005
Milé, pěkné, vtipné, poetické! Jenom název je zbytečně na štíru s gramatikou (spadlá, ne spadnutá!). Jinak TIP.
kouzelná_květinka
17. 10. 2005malinka_hvezdinka
17. 10. 2005malinka_hvezdinka
17. 10. 2005Pablo_honey
16. 10. 2005
Tak jsme se zasmály
já a ta hvězda
no co je na tom
každý si padneme
tu a tam na zem..:
-))) TIP
kouzelná_květinka
16. 10. 2005
Kytilinkooooooooooooooob :o))))) zlatíčkoooo .. ani nevíš.. jak hrozně moc se mi po Tobě stýskalooooooooo!!!! děkuji děkuji děkuji děkuji.. že ses mi tu zas objevila.. dycky, když na Tebe kliknu... objeví se. autor se sám smazal. a to je k uzoufání...
už jsem se bála, že si s Tebou nikdy nedám palačinky... :o))))))