Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTouhle dobou jsem podzimní řeka
Výběr: hai_mal, Fouckault
02. 11. 2005
35
3
5322
Autor
Pacer
Vezmi
střevíce do ruky
druhou
lehce pozvedni sukni
jako řekou
chudou na vodu
ale bohatou
barvami břehů
můžeš mnou projít
ještě dnes
snad i zítra
bosá
3 názory
Vyvolává mi pocit jemnosti, ženskosti a současně velkýho kouzla osobnosti*
moc hezké verše
TIP a V
dílo bylo dáno do Výběru a tudíž odstraněno z klubu *Tipy písmáků*
děkujeme
hai_mal: jenze omluva neresi, ze to delas... mne ten klub pripada jako naprosta zhovadilost, protoze presne od toho jsou tu vybery, takze je mi jeho cinnost zcela a naprosto ukradena
Elyanne - poslední avi jsem dala 11.11. za což jsem se už omluvila mockrát, když jsem založila klub. Od té doby žádné avi neposílám a není k tomu ani důvod.
Množství zdejších klubů přesahuje počet 500.
Můj klub je jen jedním z nich. Činnost i existence právě mého klubu může většině písmáků připadat jako zbytečnost a můžou ho zcela ignorovat - samozřejmě i ty máš právo na tentýž názor a postoj. Kromě toho, můj klub se od Výběrů značně liší právě v tom, že v něm žádné výběry nejsou.
Jsem ochotná se omluvit za zbytečné avi a taky jsem to mockrát udělala. V případě existence či činnosti mého klubu to však cítím jinak.
Tvůj názor a postoj respektuju a rovněž tak názory ostatních.
Já mám také svůj názor, který se nemusí shodovat s většinou.
Díky za tvou toleranci a pochopení.
Hezký den přeju:-)
Lilie: jsem vždycky moc rád, když někdo návštíví to, co už dávno není na skle:) Moc děkuji!
sidonia, absurd - už jsem se mockrát za ta hromadná avíza omlouvala veřejně, do včerejších Událostí a nespočetněkrát do zpráv...a už opravdu nevím, jak se omluvit víc ...
je moc hezká a jistě potěší.... TIP a přeji Ti krásné, pohodové dny :-)))
:)))) o toto prikvitne mojmu snu, starého capa sa pytať či bude dáke pokračovanie?????