Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSebejá
Výběr: Sunmoon
09. 12. 2005
52
37
7933
Autor
MazLenka
Trhám si obočí jak děvka od Seiny
v podvazcích schovávám duševní migrény,
ve stoce času dupu si v rozkoši-
zástupy zvrhlíků, manželé, slaboši...
37 názorů
Delirius Tremenson
28. 05. 2012
Jéje, tady se veřejně pořádá hon na mé kulatiny :) Tož tedy pěkně od srdce děkuji a přeji krásný den
Marcela.K.
25. 02. 2008Marcela.K.
25. 02. 2008
chybi mi tam nejaky zakonceni...katarze ... masakr... jinak prijemne dekadentni, hrom a cervy!
aleš-novák
09. 05. 2007mořský koník
24. 01. 2007
"v podvazcích schovávám duševní migrény" si zaslouží zamyšlení a tip :-)
ale mazlíku...
...mé kritiky jsou jen odraz čteného v dokonale vyleštěném zrdcadle...
...odraz nemůže být nikdy lepší než odrážené :)
Jsi tedy čisté zrcadlo. :o) Jsem ráda, že ještě takoví lidičkové jsou. Jsi jeden, nebo se schováváte v tlupách hluboko v lese? Jestli ani, tak chválím maskování. :o)
pomalu a tiše vymíráme za neustálých pokusů dát ostatním lidem další šanci a nebýt zklamáni.
;)
(a jak říká náš učitel na ZHN:" Hlavně vždycky patama k výbuchu!" che che che che)
Co bych chtěla po chlapech? Aby byli jako zrcadlo. :o) A sfoukla jsem vás oba. :o)
tristes: děkuju za návštěvu. :o)
exorcista: Tvé kritiky dokáží dokonale zastínit tvorbu. :o)
velice dobré, mazlíku
není to dlouhé protože to délku nepotřebuje, je to surové, protože to musí být...
...je to krásné jako odlesk slunce na dýce ve vlastním hrudníku...
...vážně perfektní :))
Děkuju za návštěvy a za to, co přinesly. Asi bych ale měla změnit žánr..........