Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠáhnout si na dno
Výběr: Fouckault, Print
06. 02. 2006
24
0
4232
Autor
Pacer
Naposledy
se potopím
do roztoku
barev
vášní
a vlastního strachu
protože
navzdory bázni
tudy
dokážu dohlédnout
až ke kořenům
kterými lpím k životu
tady to jde
i nejde
šáhnout si na dno
Libi se mi ten "roztok" barev a vasni. Jen nevim, jestli jde vasen a strach dohromady, vasen si strach nepripousti a stoupa spis k vysinam nez ze by sla ke dnu. Ale ty prvni dve sloky jsou fajn, opravdu.
já vím, ono české slovo vášeň nevyjadřuje tottéž, co passion v jiných řečech..kde je to víc o vzrušení, nadšwní..co já vím..
ale dík za pěkné zamyšlení:)
Dík za návštěvy..asi se mi nepodařilo vyjádřit, co jsem chtěl, ale vypadá to, že máte pochopení :)
Pane F., to proboha není drsňácký prolog! Leda že ceny za pobyt na pěkném reefu stojí drsný peníze, to jo :)
Určitá vysvětlivka přijde tuším zítra :)
Snad začíná být pochopená...
Dík, ..a omluva za spam mých avi přátelům :))
prvni pulka vic! (Jinak jsem nejdriv misto slova roztok precetla rozkrok, ups.. :) ) TT
kouzelná_květinka
06. 02. 2006kouzelná_květinka
06. 02. 2006
Milí a krásné, jest mi po 80 hodinách v práci domů jíti:)) snad ještě chytnu kousíček toho slunka venku. Dík za návštěvy!
Binna a Kvítí: je vidět na co furt myslíte a jaké mám zde renomé:))
A to budou na novém Písmoni ještě menší písmenka :))
Krásné odpol!
kouzelná_květinka
06. 02. 2006
proč, proč...protože i nejkrásnější dovča někdy končí...
všechny ty poslední blbůstky jsou z dovči - a internet tam nešel:))
ježííš..já si taky původně myslela, že ses nám nějak rozdováděl, než jsem si to přečetla znovu..myslím o tom potápění:-))))
*
Naposledy
se potopím
do roztoku
barev
vášní
a vlastního strachu
zaujalo mě.... TIP
Tak tady jsem zmatenej
Zatim jsem v Tobe nachazel neco co jsem dokazal napasovat na nejakou svoji osobni zkusenost.
Tohle mi unika :)
Snad kdyby tam misto roztoku byl .....................