Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVíš******
13. 02. 2006
29
0
3472
Autor
Zbora
Víš
stíny nejsou černé
– to jen v očích
vybledly Ti barvy
Málo jsi přála
modř nebi
a smála se
když jsem přiznal lásku k duze
Víš
nemůžeš rozumět obrazům v galerii
když věříš jen svým líčidlům
Augustin_Šípek
16. 02. 2006
mám u toho pocit, jako bych vstoupila do cizího rozhovoru...
ale je to fajn... no
Usmáty_autor
15. 02. 2006
Pozo: neni...tak jako někomu nic neříká duha, tak někomu nic neříká poezie. Nesdílím názor, že by člověk měl mít ke všem osobám stejný přístup...sice to je velmi humánní myšlenka...ale v praxi nepoužitelná. Tebe znám osobně a mám Tě svým způsobem rád. Tím pádem si s Tebou povídám na úplně jiné úrovni než s F., který je mi tajemný. Na Tvém názoru mi záleží...i když si kolikrát myslím, že stojí úplně mimo...a právě i proto...(ne tak tady...jestli jsi si všiml ani slůvkem jsem nezpochybnil Tvůj názor ohledně tohoto textu...jen jsem Tě upozornil na skutečnost, že TY jsi označil můj text za sračku...já Tvůj nikdy...a snažil jsem se ukázat neopodstatněnost Tvé otázky, týkající se obhájitelnosti líbivosti textu, na jiném "poetickém" útvaru, jímž duha a obraz bezpochyby jsou. Je jistě dobé umět říci proč se mi něco líbí...a je úplně jedno, je-li to báseň, duha, nebo gól...ale jak jsi si na duze vyskoušel sám, nemusí to vždy být tak jednoduché...hlavně pokud se jedná o věci, které se nedají dokonale obejmout). Proč vždycky, když vycítíš neshodu, zaujmeš obraný postoj a začneš okolo sebe kopat? Namísto abys odpověděl jestli by Tě uspokojila Tvá vlastní odpověď ohledně duhy, jsi (ovšem až ve chvíli, kdy ses dostal do úzkých) tuto zavrhl jakožto nevhodný příklad...promiň...příjde mi to (i z diplomatického hlediska) úsměvné.
Pokud jsi se chtěl bavit jen v mantinelech textu, měl jsi to napsat hned :o)
pozorovatel
14. 02. 2006
:o) ...to je krásně odlidštěný...dobrá...očekávám tedy, že budeš i pod ostatními díly komunikovat čistě tematicky.
pozorovatel
14. 02. 2006
šminky sú niekedy možno bližšie k očiam ako obrazy v galerii menom svet a potom sa zdaju byť tiene čierne
t* :-)
...mi to připomnělo Frantu Nedvěda: "tak pozdravuj ty svoje šminky, lásko..."
kouzelná_květinka
13. 02. 2006kouzelná_květinka
13. 02. 2006
rebecca13: tahle byla první :o) ...perfektní postřeh!
KK: jsi :o)
Kanče :o)) ...nojono :o)
Astalavista
13. 02. 2006Čokoládová
13. 02. 2006kouzelná_květinka
13. 02. 2006pozorovatel
13. 02. 2006kouzelná_květinka
13. 02. 2006Jarmila Moosová Kuřitková
13. 02. 2006pozorovatel
13. 02. 2006
Pozo, víš co je paradoxní...že Ty jsi ten podnět, proč tenhle text vznikl :o) ...napsal jsem ho pár minut před tím, než ten, který jsem Ti později věnoval.
(...a tohle je dokonce i větší sračka než to moje... jen je to delší
klidně se vsadim, že žádný z těch lidí nedokáže pořádně obhájit, proč se mu to líbí... ono to totiž ani nejde)
Proč se někomu líbí duha? :o)
Hurá...hurá...už se zase budem hádat :o))
pozorovatel
13. 02. 2006pozorovatel
13. 02. 2006
To jsem čekal...někomu je duha ale úplně ukradená..."no a co, jako, blbá duha, tu už jsem viděl stokrát a je to furt to samý...když sedim v knajpě, tak je mi jedno, jestli je hezky, nebo leje". Určitě víš, co tím chci říct.
Nechci chválit, zajímá mě Tvůj názor.
ceder_john
13. 02. 2006
Mimochodem...kdyby ses dočkal u onoho dílka podobné odpovědi, jakou jsi teď napsal na duhu, uspokojilo by Tě to...přesvědčilo?
hulím_a_hulila
13. 02. 2006
souhlas s Pozo..
nemůžeš rozumět obrazům v galerii
když věříš jen svým líčidlům
tahle pasáž je trochu laciná.. sice je to správně provázané s první slokou.. vše zapadá.. ale je to vyjádřeno tak nějak klišovitě.. .. chybí tam poetika.. budu ještě přemýšlet jak nejlíp ti to popsat proč vlastně.. teď mi nic chytrýho nenapadá..
a pak mi tam nějak nelibě zní to líčidlům a obrazům
tak nějak dětsky.. ale sedí ke kategorii*
F: jojo...nemusíš...rozumím Ti. On tenhle cyklus je psán záměrně poněkud hloupoučkým (infantilním) stylem...protože v něm malinko "moralizuju"...tak aby to moc nebilo do očí a neznělo zas tak vážně a morousky :o) ...ale proč to vůbec říkám, že? :o)
nojo.. ale ono to právě bije do očí.. líčidla ve spojistosti s ženou a tím významem je hrozně provařené.. (úplně tam vlastně chybí vtip co jsi chtěl) takže výsledek je laciné moralizování, škoda, protože ty dvě skoky by si zasloužili lepší konec.. ale hrej si :-)
Chtěl jsem tomu právě dát jiný rozměr...ale když to tak cítíš, asi na tom něco bude. Ze svého pohledu můžu vidět svoje texty zkresleně. Dík.