Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePesimismus
07. 02. 2007
14
46
3641
Autor
Vaud
Všechno špatné, co přišlo, je jen tréninkem na to horší, co teprve přijde.
46 názorů
Pokusim se zapamatovat, abych moh' citovat. Třeba se to rozšíří a za nějakejch sto let budeš řazen na čestné místo mezi klasiky... :-)
mně tenhle pesimistickej citát mi pomáhá, protože hodně věcí beru jako trénink
Květoň Zahájský
31. 12. 2008
Pesimista říká: "To už ani horší být nemůže..."
Optimista odpoví: "Ale může, může..." :-))
aleš-novák
29. 03. 2007
Já jsem optimista, všechno zlé je pro něco dobré, i kdyby jako trénink... co je dobré a co zlé? to je velmi subjektivní :-)) */
Díky za povedené pesimistické motto, střádám si je pro jednoho ortodoxního pesimistu.
já jsem internista a věnuju se kardiologii a angiologii a spoustě dalších věcí, ale Koudelku nevím, asi neznám...
mně tohle docela pomohlo - na nějakém kurzu nás učily, že máme na nepříjemných situacích trénovat - teď se nebojím hádat se číšníkem, protože netrpím, ale trénuju ;-)
Usmáty_autor
04. 03. 2007podezdívka
22. 02. 2007
dal bych spíš "co jsme prožili" nebo "co bylo" s tím že "co prožijeme", příp. "co bude". taky bych radši přípravu, než trénink - ale - to bych Tě spíš parafrázoval. sdělení fajn, ale - nějak mi to nenateklo do hlavy tak, jako citáty citovaných klasiků .. :-)
doufám, že se Ti daří jinak ?
Antiutilitaristka
07. 02. 2007
Ta chybějící čárka před "co" a ta dlouhá iota v přijde... taková nedbalost, Vaude. :o)
Jinak pěkné a povzbuzující. :o)
Mám taky pár ověřených:
Když musíš, tak musíš...
Buď chytřejší než jiní, ale neříkej jim to...
A zatloukat, zatloukat a zatloukat...
Já mám doma v lednici Klasik a používám ho s citem...ale jeho úlohu bych Ti nepřál.
Aneb; jsi li v blátě po bradu, neznamená to ještě, že v něm nemůžeš být až po uši;-)
tak tohle možu potvrdit jelikož jeden problém sa vyreší ale hned misto toho příjde jiny...