Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semýmu skoroEx...
19. 03. 2007
28
69
4310
Autor
martinez
...že chybí/m/ ti žebro, miláčkumám já už docela na háčkuvždyť bylo za něj zaplacenotenkrát dávno tou první ženoutakže to není vůbec můj dluhženu ať ti teď sežene Bůh...
69 názorů
Stařec_007
05. 06. 2011
jo povede! - no to je pro mne tak že je oboustranná či obousměrná o stejný intezitě a tak vůbec... tudíž se nikdo netrápí a je to celý povedený :o)
su zmatená jak vrgulník... a v hlavě mi to šrotuje o106... já že mám něco vysvětlovat?! a MY jako my nebo vy? a vůbec, asi si du dolít skleničku bo mám moc krve v alkoholu :o)
a avi vrgulníkovi jak to rčení dostávám do oběhu :oD
jééé, tak na tom jsem už zapomněla! a to je to psaný nedávno... díky :o)
Jarmila Moosová Kuřitková
25. 03. 2007
díky, Jarmilo - klidně mě můžeš veřejně recitovat, dávám ti svolení... :o)
Jarmila Moosová Kuřitková
25. 03. 2007
myslím že v tvý funkci se to aj vyžaduje... jen se vykecej - u mne maj prostor všichni, i když jsou to náhodou třeba šéf/redaktoři
omluva: není to slabikami, ale slovem "docela" .. resp. tím, že ta trojslabičná slova jsou na odlišných pozicích v každém verši... proto se to zdá jako "zasekávací". Ale to už jsem moc ukecanej :)))
mám pocit že slabiky jsem o/hlídala... hlavně u takhle krátkých věcí to dělám... možná kdybys to slyšek říkat mne... ;o)
každopádně dík!
:) příjemná tvoje... jen prohodil bych slova v poslední strofě... takhle: "ženu, ať teď sežene ti Bůh" .-) a trošku víc se soustředil na rytmus (přebývají ti slabiky)... protože to zytečně ruší při čtení .-)
a už jsme u náhradních součástek - podej prst, budou chtít nohu/ruku - a pak eště oko za oko zub za zub... a třeba aj hlava nehlava!
sodoma komora!!!
Žebra bych se nerad vzdával. Jenže jakou ženu dnes člověk sežene za malíček u nohy....
kostroun z jeskyne
21. 03. 2007Usmáty_autor
20. 03. 2007
Jarmila, guy, Sarrah, Print, palino, Háber a kudlanka... díky!
kudlanko - je mi ctí :o)
kudlanka_bezbožná
20. 03. 2007Jarmila Moosová Kuřitková
20. 03. 2007
zvolila jsi špatně kategorii, není to blbůstka... ono to občas zabolí, jako dávno vymknutý kotník, ale člověk prostě nemůže jinak, aby zůstal sám sebou */
hele - sem byla včil u tvýho dnešního dílka - ruku na srdce... nejsu já fakt nakonec lepší pisatelka?
:oD
jen aby sis nemyslel že mě cizíma slovama ohromíš... taky jich pár znám... a v sebeobraně aj používám! si mě nepřej, teda!
:o)
pleteš se Norsko, taková kategorie tu není - tohle je Blbůstka... já to nevydávala za veledílo, tak se mi tu nekasej s cizíma slovama :o)
to je dobrý, řval sem 2 hodiny v kuse, sem rád že mluvim....:o) ale máš pravdu
slávie *tlesk tlesk*
praha *tlesk tlesk*
mistr *tlesk tlesk*
ligy *tlesk tlesk*
slávieeeee....errr tady sem už na písmáku....jo jo jo super krása....:o) *
ty co se učíš psát básně :o) neboj, mám to pod kontrolou!
Robinia, dík za návštěvu :o)
u mne si klidně produkuj co chceš... já vydržím hodně :o)
a odpočiň si...
hmm, kto vie pisat, napise dobre aj sem.dep., kto nevie... ten nevie.
(haha, asi som uz unavena, ked produkujem taketo hlboke pravdy :-)
HOLA, COLCHICUM! GRACIAS!
ale pozor - sentimentalne "depky" mi taky jdou skvěle :o))
biblicke odkazy v basnach ma vacsinou zaujmu (je to mozno osobne... ked uz mam tie meniny na stedry den.. :-), ale tvoja sibalska basnicka ma vtip a iskru.. a pritom v podstate vobec nepojednava o lahkej teme. taketo spracovanie mi vsak sedi ovela viac ako sentimentalne "depky", ktorych je kade - tade plny pismak.
HOLA, MARTINEZ, POZOOOR, TIPUJEEEEEM * ! :)
Janabel, Zuzulinka - dík za návštěvu, děvčata :o)
Smíšku, pozdravy opětuju ;o)
a dík
obyč. chlape a bestijko... díky
Oldíku - i tobě... tak to prostě je... u mne už dlouho... jen se mi tu včera zas otočil ve dveřích... a řekl mi miláčku... brrrrrrrr
:o)
Jo, takhle to nemá chybu, ide iba o to, jestli to tak cítíš, nebo jen píšeš - vzdoruješ....