Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seněkde...
26. 01. 2008
33
74
3617
Autor
martinez
x...je místokde hořící nebenemá jménoa já k němu vzhlížímze dna úzkostíkde nespánky se sčítají...prý stačí vstát a jítx
74 názorů
možná bych dala "vzhlížím k němu".. nějak jsem alergická na slovo já, ale je to spíš proto, že mám potřebu ho všude cpát a pak cítím, jak to vypadá hrozně (u mě)
souhvězdí :) ***
no asi neříkám... nepíšu abych fackovala... nepopírám že bych ráda aby se to někomu líbilo ale tvořit dějiny nebo učebnice to není mým životním cílem - myslím že pár dobrých věcí sem napsala aj přesto že se tím jen bavím bez vyšších ambicí a stejně aj dybych se snažila "vyrůst" či "dorůst" někam do profiligy, stejně by se zas našli lidi /čtenáři /kritici s různým pohledem na mý slova... a kde všichni ti kritici berou tu jistotu že jejich pohled a názor je ten jediný správný a platný? nemyslím ohledně mých pokusů, myslím obecně... ale to je má věčná otázka a su smířená s tím že se to nikdy nedovím :o)
jinak dík za ty opětovný pokusy se u mne něčeho dopátrat :o)
A to si vážně někdy neříkáš "co kdybych psala básně, které nebudou jen tak pro chvilkovou radost, ale které budou jako to nejlepší ze mě"? Dát jednou facku konzumní literární společnosti...
no na příští sraz určitě ne.. mí Leni milovaná má narozky, tak se budu věnovat jí.. ale upoutávky jsem si všiml, to jo..
..a léčím se, léčím.. piju čaj a papám ovoce..:-)
jejdá, to je mi líto, churavý pobočníku... a hele, nechceš už dorazit na někerej srazík? třeba příští sobotu? :o)
a brzy se uzdrav teda - nech se opatrovat a obskakovat :o)
ále, generále, jsem nemocný, tak doháním stará avíza, když nemám co dělat..:-)
no to jsi celá ty..
už nejsi ani vidět..
jsi celá od vaty..
a od cukru taky..
až poletíš s tím andělem
nekrm prosím vatou
kolemjdoucí ptáky .o)
kynu aj já andělovi...
kdo mu poví
že bude tátou?
za svatou
měli mě chvíli
pak anděl bílý
s cukrovou vatou
poplet mi hlavu
a zmizel v andělským davu...
tož mu včil kynu
a ráj, ten mě minul :o)
to bude peklo..co tě láká k sobě...
a nadním Anděl ti kyne..
přilétl v prapodivné róbě..
tak honem podej mu svojí ruku
než tu s tebou zhyne..
každopádně
jen bych řekl, že je tady spíš většina začátečníků(mně nevyjímaje)
a asi jsem náročný na veledíla
taky je dnes už mnohem naáročnější "zklasičtět"
i tady se dá najít poezie - je tu dost lidí co umí psát - a nejen poezii... i současní klasici kdysi nějak začínali přece... a pak, často člověk "zklasičtí" až po smrti... :o)
jasně, ale na druhou stranu: když budu chtít veledíla, tak spíš sáhnu po nějaké klasice
píšu si pro radost z psaní a hraní, ale jaký slova se mi spletou, to moc neovlivním... a tou kategorií naznačuju čtenářům že je nečeká žádný veledílo... :o)
děkuju
tohleto si píšeš pro radost? jasně: proti gustu atd...
ale je to moc pěkný
tys buď požil moc nebo málo, drahý :oD
dík za návštěvu a fundovaný názor :o)
Usmáty_autor
28. 01. 2008sestricka.slunicko1
28. 01. 2008akátové_šumění_větru
27. 01. 2008
no, pokud k němu vzhlížíš, tak je asi vidíš, pak opravdu stačí jen vstát a jít... ale když je tam to prý, tak asi jen vyhlížíš a já ti moc přeji, abys brzy doopravdy spatřila to správné místečko bez úzkosti a nespánků... :-) */
hry rozehráváš ty a já ti jen chcu dělat radost - a jedu na oběd, tož si to tu užij :o)
Co tě vede k tomu, že si myslím, že jsi mě stanovila mluvčím všech kritiků?
Co tě vede k tomu, že si myslím, že se projevuji rozumně?
Když to má být tvoje hra, tak budu hrát po tvém:) papa
dobrá dadi, budu se snažit porozumět, nejen stývnovi... :o)
Honzyku, esi si trošku matně pamatuješ, tak já bych mezi asijskými diplomaty krapet vyčnívala... zvol pro mou diplomatickou misi jinej světadíl :oD
a já du zatím na oběd - přeju všem dobrou chuť a hezký zbytek neděle :o)
...písmák je především o porozumnění napadlo mě, ke všem těm kritikám tady....
a umění? jó jenom se neposrat...
(moje oblíbené rčení)
dadíková, Rajmud, Honzyk a Oldík - děkuju za vlídné přijetí :o)
miss - už aj ty ses nakazila genitivkama? :oD
ale mně zrovna todle jinak nešlo nějak, víš?
StvN: Co tě vede k tomu myslet si, že sem tě stanovila mluvčím všech kritiků?
Co tě vede k tomu myslet si, že se projevuješ rozumně?
...no to rikaj v posledni dobe v rozhovorech celebrity, ale vono to neni tak docela pravda...vstat a jit...jo, to je dneska moda,....
*
Co tě vede k tomu, že mluvím za všechny kritiky?
Co tě vede k tomu, že se projevuji nerozumně?
dvakrát "kde" a dvakrát tři tečky TO MÁME:
2+6=<( x2-25)+y = 2b . 22.0561
věřil bys že s literem to nemá ale vůbec nic společnýho? měla sem těch pár slov v kompu už hodně dlouho a pořád se nechtěly nikam vydat - tak to po čase řešívám takhle... zbavím se jich
kontroluješ každýho kam chodí? budeš mi dávat rady nějaký? já jen že si je možeš ušetřit... sou a budou zbytečný... já myslela že zrovna ty víš jaký to je dyž se do tebe někdo zbytečně montuje...
dvakrát kde...
a hořící nebe...
návštěvy Literu ti nepřidaly... naopak... :-(
nemám v neoblíbených nikoho - pořád mám víru že jednou se nějakej kritik projeví rozumně a nebude převychovávat lidi píšící si pro radost - je vám snad aréna malá? :o)
měli byste u vás v klubu vyvěsit seznam zakázaných slov a spojení a nějaký vzorový postup jak postupovat při výrobě poezie ať se my amatéři konečně poučíme - jinak budu furt psát neorganizovaně, živelně a jak chcu - a potom vlastně asi taky :o)
dáváš si napřed panáka než ke mně vlezeš? na posílenou?
Pořád mě nemáš v neoblíbených? Jsi odolná.
Ale jako hořící nebe, dna úzkostí a nespánky, to je teda něco, už tu chybí jen protínající se mimoběžky.
Adriana Bártová
26. 01. 2008
kvítku, noc je eště mladá, třeba to něco eště trumfne...
Janina, nevím, prý... ;o)
Horavin, oboje lepší než k nečtení :o)
děkuju vám :o)
lotosový kvet
26. 01. 2008
Skvělé, Martinez..zvlášť teď mi to sedlo, alou do oblíbených.
Tip a tip a tip.