Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBože...
02. 02. 2008
34
51
5684
Autor
malinka_hvezdinka
prosím...dej mi sílumalovatúsměvzády k zrcadluať dokážu darovatsebebez počítánía bez podmínekněžně a plněnauč měmilovatBuduOázouŽivotem tvýmEchem zvonivým
51 názorů
Může být v mysli něco jiného než zrcadlení? Co jiného je Bůh? Nelze myslet než sebou. Ale přiznat si to, vnímat to, nemyslet si, že když se otočím k sebezrcadlu zády, přestanu se odrážet a kamsi mimo sebe odpluju....
Ale je dobré prosit sebe sama o změnu, vědět, že je potřeba... ne kvůli vnějšku, ale zevnitř... hranice podob samozřejmě při růstu existují a překročit je .... vnější síla se hodí, jakákoliv rezonance ti může pomoci.
Usmáty_autor
10. 02. 2008malinka_hvezdinka
08. 02. 2008malinka_hvezdinka
06. 02. 2008malinka_hvezdinka
05. 02. 2008
Ačkoliv tuším, že to tak horký nebude, stejně mi naskočily (jako úplně první asociace), Prolomit vlny. **
"malovat
úsměv
zády k zrcadlu" je úžasné. I toto samo je na tip. Tak ho posílám společně s úsměvem:-)*
jo..mmodlitba byla spravna volba:) az ted jsem si vsimla upresneni kategorie:)
nazev vystihl v podstate vsechno:) ackoli asi jinacim tonem nez jsi to napsala ty..
asi me takovyhle jakoze modlitby nebo jak to nazvat nebrou..
malinka_hvezdinka
02. 02. 2008pozorovatel
02. 02. 2008malinka_hvezdinka
02. 02. 2008pozorovatel
02. 02. 2008pozorovatel
02. 02. 2008malinka_hvezdinka
02. 02. 2008pozorovatel
02. 02. 2008
..v kazdym pripade jdes, myslim skoro vzdycky, s kuzi na trh....a to je mi sympaticky vic nez dost...
ty první dva obrazy jsou malinká hvězdinka, zbytek dopsala nějaká cizí ženská. Akrostich je ošidný způsob zdůrazňování významu básně. Skoro vždy vede k deformaci pointy
Pán Bůh už nedohoní, co do tebe nedal při tvém zrození...Je to podle mne psané v nějakém útlumu, stressu, depce... nebo co tě to potkalo.
malinka_hvezdinka
02. 02. 2008
...mas lepsi....tady mne i to Boze zvyraznene prijde az moc...
...........
....ja myslel ze nejsi takhle odevzdana, ze mas za sebou zivot, kterej spis te "drzi"...))) ze se poustim do tvych vysostnych vod....tahle ne, byt mi receno, ze modlitba...
Bože,bože-neroušek je ateista a skončí v pekle! Ovšem počítá s tím, že Malinká Hvězdinka se za něj přimluví:)Tato báseň je vlastně tichá modlitba,tak psssssssssssssst......