Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmácký sraz
24. 08. 2008
32
65
6131
Autor
Vaud
Jednou jsem konečně dorazil na písmácký sraz.
Byl ve fajn čajovně kousek od Pardubic.
Při odchodu jsem chtěl zaplatit za ostatní. Všichni přijeli vlakem... Navíc čaj stál pár korun.
"Za koho platíte, pane?", ptal se číšník.
"Za Dítě na skleníku, Dívku s Oslíkem, Petra Pana, Minima Sladkého a za sebe".
...
"Proboha, Marie, cos jim to dala za čaj?!"
65 názorů
Květoň Zahájský
18. 12. 2008
a vysvětlilas mamince že ve španělsku a jinde ve světě je martinezová prostě jen martinez? :o)
se omlouvám Vaudovi, ale musím si hájit pohlaví :o)
heh, a čajovej klub!! :o)) (já to mám s jménem taky docela jednoduchý.., ale máma občas kouká, když jí vykládám, kdo byl třeba na srazu..- ani martinez se jí nezdála jako ženská..- kupříkladu. :-))
Montrealer
14. 09. 2008nonamebeast
06. 09. 2008Marcela.K.
30. 08. 2008podezdívka
28. 08. 2008
:) Je jeden úsměv málo? Jistěže ne, leč bojím se, aby jednou nebyl příliš.
tady navrat z francie po trech tydnech, dovyreseni jednoho vztahu, tentokrat bez jediny srdceryvny basnicky:oD. Jeste mesic prazdnin a skoro zadny program. Ted par hodin hospodareni v mistnim baru a pak faire dodo.
koukej ho uklidit:oD
Zrovna mám splín, ale celkově jsou teplé kraje určitě fajn.
V tomhle týdnu jsem spal večer v hamace na balkóně, pil Mojito a koukal na laptopu na Červeného trpaslíka. Teď jsem se vrátil od moře, kde jsem jezdil na kajaku (kurňa, zapomněl jsem ho uklidit!)
Jak Ty?
ale ja tu jsem, tise ctu a moc nemluvim. To budi dojem meho nebyti zde:o)
jak je ti v teplych krajich?
Něžný_debil
25. 08. 2008sestricka.slunicko1
25. 08. 2008
:-))
Třeba tady kolega Nežný_debil
nevím, jestli mu budou dívky na srazech říkat křetním nebo příjmením :-)
na Medlově se mě taky paní co jí ten kemp patří ptala něco jako "Alena Šenkýřová - ta je papouchu od vás písmáků?" já jen rozhodil rukama a řek "Já nevím, my se jménama neznáme.." "...Ješišmarijá, co vy ste za sběř?!" :-)
Nicollette
24. 08. 2008
taky se na nějaký sraz chystám... :-)
snad ten první co bude v Brně...