Nevím, proč jsem ji nečetla dřív ... :) - dá se číst i později
Je to kouzelné. Má to atmosféru a strašně dobře se to čte. Plyne jako řeka a vytváří obrazy. A jestli mě ze začátku zaskočila přemíra trojteček, teď se za to musím omluvit; patří k tomu.
"A kolik místa pro údiv..."
JFTWTJTIJUMFSMPM:
"Nemá snad výběr ukazovat, co se na serveru tak nějak.. děje?"
Výběrování má/mělo by mít smysl ukázat, že je Písmák server s bohatou a hutnou historií, že není spotřebním, průtočným serverem bez paměti. Není to tak, že by tu staré zanikalo pro nové. Že co je starší tří týdnů, umírá. To je velmi nešťastné prizma. Naopak - je dobré z historie vyvlékat pozoruhodné počiny. Klidně opakovaně. Abychom se tu nedostali do "...krysí uličky, v níž mrtví přišli o své kosti."
Jaké proměny došlo nenapadání (do nenapadání) po odtoku let tolika? -t-
Líbí se mi. Má duši. A má napětí a přitom krásně plyne. Nutí přemýšlet, není na jedno přečtení. A to mám ráda. Krásná... Jíťo, napiš zase něco...:-)
....proč jsem to nečetl dříve
pochopil bych to
v co jsem věřil
proč jsem nezavřel oči když prostřela tma noc
pochopil bych tu
jež prosím o pomoc..
děkuji Ti
Tohle je klubíčko zapletené tajným kódem, ale co na tom, dokonce i ten jednoduchý otisk, který vytlačí do měkkého sněhu mé půlnoční mysli, je tajemný, udivený a krásný...
*
Gogol, Orten hledani novych dusi mezi listy zelenymi a vodami modravymi, prilis smutku a kde je radost? schovana snad v udivu, kde trapeni se meni v radost?
Bez těch velkých mezer, prosím, příště ... To je tak krásná poezie, že mě to strašlivě ruší ...
jo, tak já to tu napíšu i veřejně :)
moc...!
jdeš jistě..
a na tom pod závějí kroky prázdní..
rozhostilas tichem následovat stopu
* * *
Falčíííííííííííííííííííííííííííííííííííí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...že ve mně moje cesta planí...
Zjevení. Mlčím. Tip. Výběr.
kouzelný sestřičko :c)
tedy ... myslel jsem samozřejmě: kouzelnÁ sestříčku ...
viz Mea....*....*.....*.....*.....*....cililink*...*....*....*....*.....*
Mea to opravdu rekl i za me.
*
Tak tohle úplně bez výhrad.... a bez dechu....
*****
Jak zastávka v Živagovi... Životné.
Není třeba cokoliv dodávat!* :)
Kam tečou ryby v potocích?
Proč na ně myslím bez ustání
že cestu znají, že je v nich
!!!!!
a celý je to !!!!! ... prostě skvělé!
TIP!!!!!
Mea to řekl: prostě skvělé! TIP
napadá tě napadá
tradá tradá
T I P
proc jsem sem nevpadl driv?
Falka umi *****!
Inu...... přečetl jsem si to i podruhé, což většinou u tvých básní nedělám.. a musím říct, že jsem příjemně překvapen.. ale možná jsem jen přespříliš romanticky naladěn... možná zamilován.. nevím.. ale něco na tom asi bude.. nicméně pravdou je, že je to po dlouhé době, co mě některá z tvých básní nikoliv zaujala, nýbrž oslovila.. dotkla se.. tak! Usmívám se na tebe.. :-))