byli jsme maximálně dokonalí
vůbec netuším kdy se to všechno posralo
Zajímavý, jak tyhle dva verše nedokážou díky ty básni znít otřepaně...
pochcal sem se málem smíchy a pak jakože soucítil, co víc si přát..
*
to asi nikdo. neco dobry neco min. prumerne libi.
naefekt, pane. ale zkušeně.
Mámina vzduchovka, to je něco takového samiččího do přírody, ... jo ale ti tatínci, co přebalují podělaná mrňata, by zasložili ... .t.
Zbora: verzálky, co to proboha je? rozbor o mé potřebě fígloidního alternativního verše... nechápu nikdo nepíše tak jednoduše a prostě nesnáším interpunkci--jinak tebou zmiňované klišé jsou vize děcka, nechtěl jsem aby bylo příliš alternativní, ty věty jsou půvabně otevřené navíc:) děkuji za kritiku
Patchees: victory or death, dík
,,zatímco armáda učitelů, manažerů, soudců, fízlů...
všech těch parchantů
co mi měli ztrpčovat život
se zocelovali pro praktickej život
já měl jenom ty mraky
a dodnes mám.."
Tohle úplně chápu a taky to tak vidím...
Neuškodily by tomu obšas verzálky nebo pauzy na patřičných místech. Je mi jasné, že takhle vylitě to vypadá jakoby hrozně alternativně - jakože si čtenář může říct (když si to přečte podruhé a pochopí, že tady někde začíná nová věta) jakože dobrý teda, že to tak rychle objevil, ale tenhle fígl se mi sem nehodí a navíc ho používá kdekdo, kdo se snaží nahradit nedostatek invence snahou být zajímavý alespoň jinak, což by vzhledem k některým Tvým předchozím dílům nemusel být Tvůj případ. Ne tak tady. Klišoidní výrazy jako: byl jsem zasažen letem ptáků, nechal jsem nebe spadnout do kočáru, mající svou jakoby poetikou kontrastovat s hrubějšími pasážemi se míjejí účinkem a celek tak spíš než existenciálně vyznívá úsměvně.
nechal jsem nebe spadnout do kočáru
...*
Agneska, makros, díky za zastavení
Bert: ólalá klubík, dikes
Levi: ano, brousil jsem si kopyto :) dík
chstt: děkuji pěkně, taky přeju hezkej večer už.. - David
Téměř dokonalá je tahle báseň*
A většinou si to člověk posere sám:).
Přeju hezkej den - Nina
tak tvý poslední básně mě moc nebraly. zdálo se mi, že jsi trochu z formy, ale teď to zaše šlape v tom správným rytmu... dobrá trefa, vole!
Zas výtečně výtečná, Charlie Bukowski tě hladí po hlavičce, já posílám aspoň jeden bobek do věnce vavřínového.
t*
opravdu, poesie jak víno... poesie no.
báječníé, pravda, ač takový milovník krys, vostatní motivy se mi líbily eště víc, kovový oko sssss, a jako vždy - hůavně ta celková nálada, která na mě jistě nejvíc zařvala poslední větou.
pro Bert_Hoffman: děkuji si na vzpomenutí na mě a krysy. děkuji na připomenutí poesie.
konečně něco....
jenom ty mraky dodnes mám....
a kdo může říct, že má mraky?
až se všechno posere, psát nebudeš
tip
zůstati kojencem...navždy)
vtahujici, vetsinou mam v duchu k tvym dilum pripominky, (neurcite, ze to ani neformuluju) ale pises prave tak, ´strhujicne atd.´, ze bych si od tebe precetla i knizku. ..no tady me ani nenapadaji pripominky, tak tipajs jak vysity :)
Norsko: děkuji že jsi mi to přečet, zeslzel jsem..
Štěpota: dokonalá kritika, jsem s ní maximálně spokojenej, děkuji :)
arkp
jerry
mylenka
Makoves
aleši
díky
díky
díky
díky
čus bus antabus*
Ty bys měl brutální čtení. Dal jsem si to nahlas s lahváčem v ruce a jsem s přednesem maximálně spokojený. Tip.*
Měl jsem víc o jeden druh trapičů
lampasáci a dízláci byli taky na p***
Obrázek je to dobrý, přesto mi tam něco chybí a něco přebývá...a je to škoda, protože Ty to umíš líp.
To není fantazie, to je život.
...dobra rodinka...!O)))hipisACI jak velkej kytkovej mrak teda...