Ještě dnes to přečtu mé ženě, rodilé Slezačce. nejen pobavilo - má to šmrnc!
Mám Tě ode dnes v oblíbených.
Ed
konec uvadá. ale začátek výborný
:))) potěšení na mé straně, Jirko
a zjišťuji, že opakovaně, o to je to cenější
Čučenko, pobavila jsi mne rodnou řečí i příběhem a ještě teď se usmívám.
Haháááá :)))) - tak nějak by to mohla napsat i moje kamarádka Anička Malchárková :))))***** - výborný!!!
Je to bezvadné,opravdu.Nelépe se píše veršíky na průsery rodiny a přátel.Taky jich mám hodně v šuplíku.To se musí zažít :))Vidím to živě.Díky za pobavení.Ještě, že tě mám v oblíbených.
děvucha z kolonyje omluvu přijima a děkuje slezskemu bardovi Jiřikovi na povšimnuti :-)
Teda já "čučím". Přesto.že jsem národnosti ryze "slovácké, musím uznat. že tvoje jadrné vyjadřování má "břink". Bezva.
až včil sem pochopil, že to napsala děvucha, tak se omluvam.
Dávám výběr, já i autor oba víme, že nejde o velkou poezii, ale i kategorie ...jen tak pro radost... tady není pro nic za nic a dobrá pohoda mi za ni stojí, a "krom toho synku, fajně si to napsal, jak ze stare kolonie."
Kdybych byla z Práglu, tak nenapíšu epos o strašlivym škudcovi ve slezském nářečí :-D
Zkusím někoho místního potěšit, avi
Dneska je to tady samej skvost - výbornýýý
Jo jo, kdybys byla z Práglu máš tipů více ***
Nebyl čas, Květoňku, bylo léééto :-)
No to je dost že se dáš vidět.
((((-:
no jo, kočka když se bojí, tak je šíleně nebezpečná.. to ostatně skoro každý tvor, že jo
já jen z jídelny
u nás v práci
tancovala mi po talířích, trošičku...
jak jsem ji to vlastně chytla, už ani nevím....myslela jsem, že ji uklidním..he he
A odkud jsi ji lovila? Otecko z toho sklopca, takže nakonec skončil s tak ošlive prokousnutým palcem, že ho má trošku ochrnutý.
taky jsem lovila kočku.....ještě mám jizvy na levém hřbetu ruky
není to náhodná podobnost.. první 4 řádky jsou volně inspirovány Pletkami od Frana Směji, zbytek je můj... Já většinou nevím, jak začít a tohle mi pomohlo. To jsi šikovná, žes to poznala :-)
mi je to jakési povědomé, začátek teda určitě - není z něčeho půjčenej? nebo že by první dva řádky byly lidové rčení? :)
konec a pointa už mi nepřipomíná vbec nic, tudíž nechci podsouvat jakési nekalosti ale ten začátek ... mám pocit že to znám od své severomoravské rodičky, která mi cosi s velmi podobným začátkem recitovala už před velmi mnoha lety. ale může to bejt i náhodná podobnost :)
to mně věru těší, Jerry, že je ti líp :-)
Od rana mi bylo blbě
bo mně cosi boli v hrbě
po přečteni je mi lip
lochčim se tu jako cyp
krvavá histoooria
super :DDD
...kurňa děvčico, tož fajn*
nebude nebude, aj sused má kury, potažmo králíky :-)
vzdychá kuna - co teď počnu
zvykla sem mít denně kvočnu
teď už žádnou neoškubu
a budu jen sušit hubu
:-)
no kurva, konečně lidský slovo !.)))
kurňa- toš..to nemá chyb
netipuje enem cip /cyp / :-))
Já to neříkám z pozice korektora! To jenom že mi to tak líp pasovalo, to byl jenom návrh! :o)))
Díky :-). S tím kocurem máš možná pravdu, ale my to vyslovujeme tak rychle, že by tam ta slabika asi chyběla... ale dobře, jsi korektor, tak to upravím :-)
:)))))*
prej proti nim funguje exkrement velký kočkovitý šelmy - věřil bych tomu, ale jaguára nemám
Fantastické! Musím dat avizo kamarádům z Ostravy:o)))
Chvilu doňho nahleda
a tam kocur suseda.