Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBod zlomu
Výběr: a2a2a
18. 09. 2010
53
96
7957
Autor
MarK.
Roky chodím po pätách
našľapujem na svoj hnev
frustráciu tlmím úsmevom
ale smiať sa nesmejem.
Mojím jediným záujmom
je prekonať nezáujem
o toho Pána
čo mi drží nohy
ústa
city
raz blízko
a raz ďaleko od seba.
96 názorů
Martas1985
10. 03. 2014DeadKennedys
17. 08. 2012Kiwagamo´ag
25. 04. 2011
..neviem, ci premyslim moc, ale isto rad si kladiem otazky (i vymalovavam myslou obrazky:)
..ale priznam sa, ze vo volnom case (i necase:) si rad precitam i psychologicku knizku - co na mojej psychike mohlo (moze) ponechat nejake nasledky:)
..ty si asi psychologicka, vsak? :)
..otazka na mieste, ale odpoveda asi prekvapiva - nestudujem! :)
..dakujem (chapava:)
A.Storožnicyn
02. 03. 2011
..dakujem, Deep, (ale pri vsetkej skromnosti si dovolim tvrdit, ze nielen tato:);) {zartujem}
..velmi si to vazim, este raz, thnx
..som poteseny;)
..a dakujem, snad sa ti aj dalsie budu rovnako (alebo aspon podobne) pacit;)
ani ne.. jen su už nejmíň čtvrt století zvyklá fungovat aj s tou potvorou :o)
..som rad, ze netrpim migrenami sam;)
..a taktiez ma tesi, ze to u teba navodilo, co bylo treba;)
vím že obsah filmu není obsahem básně (mám sice dnes migrénu jak vrata, ale přesto sem to odhalila! :o)
ale bod zlomu je prostě bod zlomu každopádně - a u mne to navodilo co bylo potřeba :o)
..ten film kedysi patril aj k mojim oblubenym (ale moc sa nevztahuje na obsah mojej basne, ale ako asociacia o.k.;)
..na nahody neverim, cize ani ma to moc neprekvapilo, ked sa najde par jedincov, ktori sa v danej kompozicii najdu..(lebo je nas viac, ktori tapame..premyslame a kladieme si otazky pod nohy, usta, city)
..zaroven som poteseny, ze som ti prave dnes mohol prist 'do cesty' (dakujem, a2a2a)
mám ráda film bod zlomu a tak název mě "předpřipravil" - dopadlo to dobře :o)
a k tomu nezájmu.. na někoho kdo nás nezajímá, neplýtváme většinou slovy..
Tady jsem se osobně hodně našel, vlastně jsi vyjádřil i můj každodenní problém, pokud v Pánovi oba spatřujeme opravdu Pána. Asi to není náhoda, že jsi mi dnes vběhl do cesty, zrovna včera jsem o tomto tématu přemýšlel.
..prestan, lebo uz sa mi potia aj dlane;)
..naozaj si to cenim a dakujem jH (este raz)
Manuamanua
20. 09. 2010Manuamanua
20. 09. 2010blboun nejapný
20. 09. 2010
..bodky su moje oporne body, za ktore sa skryvam, ked si dostatocne neverim;) (ale nie, zartujem, bodkami dlazdim vsetko, co sa vybodkovat da..(aj neda;)
..niet dovod sa hanbit, eufrozina, praveze si vazim i prvy i druhy pokus;)
..a dakujem
Hloupá květinka
19. 09. 2010
..praveze nazov by som nemenil..'hledat'..uz netreba, lebo uz sa naslo, teraz sa caka len na spravny odraz (teda zlomovy bod:)
Něžný_debil
19. 09. 2010
..nemas zac hochu, je v tom urcita neurcitost urcena sobe samemu a pritom aj 'jemu';)
..a samozrejme dakujem
něco silnýho v tom cítim, jen to mě zároveň působí až příliš velkou neurčitostí, stejně*
a díky
Ryba_z_obrazu
19. 09. 2010sepotvkorunachstromu
19. 09. 2010sepotvkorunachstromu
19. 09. 2010
..dakujem vsetkym za ohlasy a nazoru, vazim si kazde kliknutie i to nahodne;)
Počkám si na další dílka - zatím nemám důvod ke stížnostem...
(Otřepanost neřeš - i ohraná deska může přinést něco nového. I kdyby to měl být jen pocit...) *T
"chodím po pätách" je super, naproti tomu "našľapujem na ...(nejakú emóciu)" mi príde trochu otrepané. inak fajn.