Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se(Vý)mluvně
Výběr: hermit, Print
22. 05. 2002
21
0
2662
Autor
dablik008
Zdál se mi
malý úsměv
možná to byla
spíš pěna
na vlnách
(kolem úst)
když bylo ticho
všichni věděli
že do cukání
koutků není
daleko
(odměřeno
palcem a ukazovákem
kamenem
by nedohodil)
to tehdy
jeden přeťal
křídly v letu
zemi
(ještě před obzorem)
několik jich je vidět
v rýhách pohledu
trochu shora
a hodně zleva
jako ty
korálky…
ten další…
snad šel pomalu
místo květů
trhal celé stromy
a jeho oblíbenou
mantrou lidskosti
nebyla slavná
jména
a to stačí
na slova
žijeme teprv
příliš krátce…
kalais jsem neviděla.
ale básničky jí píšu taky, což mě právě
teď
fakt rozesmálo
:o)
klasicky dobrej dablikuv sled obrazů; ale jak říkám, "dobrej", ne výbornej, aspoň teda dle mýho momentálního názoru :-)
**********
kalais nejsi žádná čarodějnice! Ty báábušejedna! Už toho nech!
Kdo píše tak, jak píše, ať si vypadá jak si vypadá je krásný člověk! blééé blééé a basta fidli!!!
Lííbí, moc... Hra s čtenářem, pestý text, závorky... Líbí se mi, že je to psáno s lehkostí. A vůbec, co to tu kecám...? TiP*!!;-)
No já ti nevim, mně se to zdá nějaký divný. Mam z toho pocit, že je to nesmysl, nic mi to neřiká.
Poznámky:
Báseň má zvláštní rovinu - vyzkoušejte si ji: Tím jak je text na každém řádku relativně krátký, slova Vám jakoby padají přímo do duše. To se stane ve chvíli, kdy přestanete vnímat bezprostředně obsah, nebo když zapomente na ad hoc metody okamžité interpretace, které provádíte při četbě. Když na toto zapomenete a necháte se nést - sevře Vás někde nad žaludkem. Nebo to bude tím obědem?
Nerozebírám smysl a význam - tady vyjímečně.
videl :o))))))))
ja ty amanty videl u tebe (v souvislosti s tebou dokonce) akorat na me to dilo ma moc dlouhej nazev, si pamatuju akorat todle ;o))) este tam bylo neco o Stodulkach, a klukach a tak ;o)
a neurazet, o tom to byt nemelo :o)