Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seObsedantní blbůstka
14. 03. 2003
40
1
4434
Autor
alina
Elegantní obsese
s určitostí odnese
vše co právě není vhod:
Čtyři páry starých bot
Zplesnivělý v hrnku čaj
Poztrácený jinotaj
Bosé nohy otisk v blátě
Strach co k ránu přepadá tě
Vše co mysl vymyslí
Smyšlenky i nesmysly
A tak vezmu papír bílý
hned jak vstanu - v časnou chvíli
Na dveře si vyvěsím:
"Vivat našim obsesím!"
1 názor
Větroplašno
02. 03. 2008Nicollette
17. 02. 2006Nicollette
17. 02. 2006
Poslední strofa ... TIP jako, jako ... moje rodné Brno je příliš malé ... :) ***
Ali, pročpa zrouna na 37ičce? pochopila bych třindu... nebo sedmu... :-)))
hech, stíhat všechny mý ščastný numera, měla bych do měsíce fyzičku jak návnada na chrtích dostizích :))) sválně: jdu to spočítat... pa*
checht ali&proklí :-))) hele taky jste někdy chodili jen po určitý barvě nebo na počet kroků jako melvin? dycky mi musely vyjít tři, jinak jsem začla dělat pidikrůčky, aby to klaplo... ehm, rači mizím... :)
Beb :o)) tak to mě teprvá etě nejspíš čeká :o)))) Já zatím akorát pár let musela v metru jezdit pouze na schodě číslo 37....ajajaj, to sem se tenkráte naběhala :_o)ú))))))
... je to blbý, ale za tu dobu, co jsem Ti odpovídal na pokecu, jsem zapoměl co jsem čet:-))) .. ale líbilo se mi to, to si ještě pamatuju:-))) ..*!
Akikoooooooooooooooooo :o))))))))))))))))))))))) jéééé, tos měl říct hnéééd!!!! Teď už je mi to jasnýýý,. už mi to docvakloooo! Tenhle filmešek taky miluju. Viděla jsem ho asi 5x a povětšinou jsem i slzičku uronila ;)). Helen Hunt je úžasná a Nicholson samozřejmě bez debat!! ...tož to ju!
Proklíí.....auu .....má to nějakej i českej název...... nebo kdo to, co to???? Furt se nechňapám! :o)
Více ve filmu As Good As It Gets (mém vůbec nejoblíbenějším)
;o)))))))))))
m.
Severkanova
20. 03. 2003
ufo: jasně, přijď, má milá obluděnko. A hlavně s sebou rovnou nezapomeň vzít buďto ten kanystr benzínu a nebo četu námezdních dělníků, ju?!! ;))
Tak jsem následkem té tvétaky tvořila bij mne, jsem ohava. Hlavně mne nepřestaň drbat za oušky a informovat o knížkách, MTR :o)))))
:))
taky si na dvěře vyvěsím "Vivat našim obsesím!"
sice nevím co přesně to znamená, ale zní to dobře...
*
Pěkné a nápadité...malinko polevuješ na začátku poslední strofy (dost násilná změna rytmu) *****!