Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovonná pampeliška
30. 05. 2003
29
0
3746
Autor
Merle
voníš mi nocí - mokřinami
a modřinami od štěstí
co plaší strachu šedé vrány,
i odchodem na dvě strany.
voníš -
- touhou po dešti.
voníš mi ze sna pampeliškou,
a knížkou méně ovadlou.
pod péřově lehkou stříškou
propletené stvoly s mřížkou...
voníš -
- květnou náladou.
voníš mi strachem - pochybami,
pod chybami ocením
tu plavbu mezi hádankami.
jen ta hlavní uniká mi...
voníš -
- příštím loučením.
reb: nic menšího bych od tebe ani nečekal :)))
dobře vysvětlím ti to. ovadlé knížky jsou knížky z antíku...
reb: tohle je velice velice konkretni basen... a adresat vi presne co jsem myslel :)
Promiň, že nečtu veškerou diskuzi přede mnou, moc lidí tě čte:-) To snad ani nepsal můj bláška Merlik, to je někdo úplně jiný. Řekla bych, že to je ta poezie, co se Bib vrývá hluboko do srdce a která se nezapomíná. Rozplakal jsi mě... a to se nedělá!
Proč nedá někdo tohle do výběru, tohle je pěkný a do těch výběrů strkaj takový zkostnatělý nenápaditý "básně"...
jsem si nechala utnout redaktorství ale tuhle merleho lišku v pampě bych (si) stejně nevybrala :-)) je na mě moc mazaná :-)
Monty_Python
01. 07. 2003
Slovíčkaření slovíčkaření. Kráááása, ale na můj vkus až moc optimistické ^_-
Jess: optimistické to není ani trošku, nemyslíš třeba na tebe moc pozitivní? :)
kvalita-nekvalita
ten pocit tam je, že ma mrazí
a začínam si nahovárať, že na púpavy mám predsa len alergiu
(a že by som si mala dať s nimi pokoj) - a Ty nedovolíš
Tvoj zvukový súlad-nesúlad je to, prečo prichádzam k Tvojim veciam radšej a radšej
skvěle..a za poslední strofu do klubu..
***<*s*n*a*k*e*r*¨s*c*l*u*b*/:/°<
Merlíku, Ty ale pěkně píšeš, když zrovna nejsi přísný admin. Pěkná báseň do slunečného dne.
Falka: zapomínáš jak pádnou mám ruku, když se jedná o výchovu sestřiček?? možná bych ti to měl tak čistě cvičně připomenout... :))
BTW: děti se pořád ptají...
:-)
milý to je
(btw Merle vážím si upřímně tvý vytrvale střízlivý věcnosti v debatách o chodu Písmáka, sem ti to už chtěl někdy vyznat...:-)
kalais: zvu tě potvoro ;)
hermit :))) tvé vyznání mě sice asi až tak nepřísluší, ale i tak těší
jinak jsem rád, že se vám to líbí, ikdyž to není nic kvalitního.
Nefertirei
30. 05. 2003
Standa: jestli má na tebe takovejhle vliv jahodovej džus, co uděláš za pivo? :)))
uf... ta prostřední sloka trochu zakopla, ale ta poslední je dokonalá - stejně jako u tvé poslední věci. nikdy bych neřekla, jaký může mít správná světová orientace pozitivní vliv na poezii...:)))
jinak tu MOJI modřinu mi od štěstí teda určitě neudělal...:)
grrrrrrrrrr...už nechci avíza :-)
dyk budu celá pampelišková a ty náhodou dost smrděj :-)))
Yfča: nejsi z levnýho kraje... asi přestanu psát, nebo mě zruinujou vlastní čtenáři!
Uli: mám si ho podat?
Pája: smrděj? ty chceš dostat na zadek... věřím že se toho někdo rád chopí!
Nefertirei
30. 05. 2003
ty nemáš co posuzovat zdali je či není tvé dílo kvalitní
JE a hotovo :))) ***
.
(a v pondělí se vožerem a řekneš mi co matrix)
ziggy, v pondělí? To jako na té akci co začíná pod ocasem? Že bych přece jenom šla??? :o))
Nefer: zdá se, že víš, o čem mluvíš :))
ziggy: rozhodně, jen toho ožírání mám nějak moc...
Yf: rozhodně!
Merle, v tom případku ti nezbývá nic jiného, než se uvést do stavu blaženosti pomocí recitace našich děl! :o))
Monty_Python
30. 05. 2003
yfčo: jo ta akce pod vocasem se mi moc nechtělo páč tam bude zase spousta poetů což se rovná setsakramensky velké nudě ale
nakonec se tam stavím dyť vožírat se sám můžu kdykoliv :)))
ziggy, vy si v hospodě navzájem recitujete svá díla? Já myslela, že se jen tak nezávazně plká! :o) Mám vůbec chodit (dobrých děl nemaje, o úrovni svého přednesu ani nehovořím)???
neeeeeblázni já nikdá nic nerecituju v hospodě
v hospodě se chlastá a džoukuje a performuje a zvrací a tak :)))
klidně se zastav je to myslím v sedm pod horse
Merle - skvělý poeta.
Slyšel jsem dnes kapry, líny,
pěli chválu na adminy!
..hele, bráško.... jahodový džus.... a horké sojové mléčko... a kakao a koblihu.... pro radost.... zveš....? .....v Olomouci....? žekni jóóó..... ...jo aha, to má být pro radost TOBĚ...
/oki, no dobrá...tedy bez kečupu...?/