že se máme rádi
ale stejně máme strach
vždyť to znáš
a tak dál ***
No jo, už z názvu vidím, že jsem tu byla... :-)
vulgární stále není .:o)
já tam pořád nějaký významy vidím a nemůžu se toho zbavit..
A slovo kunda nepovažuju za vulgární- ani náhodou..: pozorovatel: přečti si Vagina monology- doporučuju- moc pěkná a poučná knížka..
jo, a -t-
* a dusot koní
je polyfonní
Popravdě řečeno nevím, co se mi na tom tak líbí... ale líbí se mi to. A tak si tipnu :o)
Je hezké, že se podle tvé poezie dá vysledovat momentální stav psychiky.
Ale "já nemám rýmu a ty orgasmus" je naprosto ujetý. Tip.
Ty dobytku, kdyz uz si clovek mysli, ze nemuzes prekvapit, udelas to! Ale zase pozor, abys nakonec nezustal jen u prekvapovani... tohle se mi libi - *.
Je tam pár pro mě silných kousků
(
stewardi zpocení
kontrolka orosená
VYČKEJTE ZNAMENÍ
který nic neznamená
se mi líbí - snad tu poslední větu bych poskládal nějak jinak; to bude ale spíše věc vkusu)
a pár slabých kousků
(
kde vonná tyčinka
jak kunda voní
a dusot koní
je polyfonní
Proč je to tam? Že je to eufonické a pěkně se to rýmuje?)
Celkově držím palce, ať se vztah buďto rozpadne nebo vydrží, aby bylo zase jinak.
Tom
preju at se uklidni :-D
bud rad za hladinu protoze ten muj vodni povrch ma navrchu... mno ani nevim, ale hladina to nejni mozna skraloup???
to fakt nevim
jo a priste skus avi at vim ze odpovidas :-D
PS: drzim palec
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
kritikové už rudnou
a mají rozlámané končetiny,
takže odrolené verše
nic neznamenají.
jako já.
jako ty.
/*
spíš bych řekl nudné... tedy pro mne ;o)
zarazil jsi mne, trochu
musím říct, že tohle mne skutečně zastihlo nepřipraveného
nerad bych říkal, že jsem u Tebe zvyklej na něco jiného - protože to by znamenalo, že předpokládám, co budu číst a tím Tě nehodlám urážet . . .
stejně jako jiné i mne nejvíc dostala ta část o rukou v ruce a přitom zvlášť
mám něco podobného taky někde doma v šuplíku, ale jako to tvoje to dobré není
rozhodně stají za tip a ohledně výběru bych rád ještě trochu popřemýšlel a přečetl si i poslední od Tebe . . .
takže zatím
Lasy*
Myslím, že jsem od tebe přečetl všechno a ne jednou. Myslím, že kritiku jsem ti napsal tak k jedné, maximálně dvěma básním (bylo mi trapný chválit jako všichni ostatní) a taky myslím že tvá minulá báseň byla chatrný návrat. Ale tohle je jedním slovem úžasnězrýmovaněvyjádřenáperfektnípointa.hlavně pod čarou.
Je neuvěřitelný, jak rozmanitě a často dokážeš psát o svých vztazích. Já to zvládnu leda při rozchodu...
*dost -T- velkej*
crw
Děkuju za ohlasy. Negativní i ty méně negativní :)
Mám teď ve vztahu šumy a nevím, co s tím. A pak jsou z toho takovýhle... bradavky.
Crowley: Abych se přiznal... tahle původně končila rozchodově. Ale ještě se s tím perem. Tobě teda přeju, abys o vztazích psal co nejmíň.
Darksky: Dík za klub. Snad se ta hladina ještě uklidní.
ziadne negativne ohlasy ;)
bez tipu, ale je to slušný
(na tebe je to slušný málo ;-))
si to přeberte, pane
Spíše se mi líbí, zejména formou, tím nekompromisním vyzývavým monodialogem, a ačkoliv by se zdála neutěšená, je tomu spíše naopak, stačí přijmout realitu.
to je dobré :-) mám rád lidičkové, kteří si dokážou dělat psinu sami ze sebe :-) líbí se mi ta básnička i když... to vlastně nic neznamená :-)
Jediný co na to mám chuť říct je, že jseš dobrej - jo :-)
některý slovíčka sice trhaj, ale to asi že vulgarizmy ještě nemám tak v malíku.
Upřímnej TIP + nejoblíbenější + ještě se vrátím
Je to o ničem..ale zase se to docela dobře čte..a to pod čarou je pravdivé...:-)
Parchante! Kdybys nenapsal ty čtenářské ohlasy....
Bereš mi slova a taky negativní kritiku... Jak tě teď jen můžu urazit?
...
Je hravá.
Jo, už vím: a rádoby vulgární, protože vulgární (bohužel) vůbec není.
Slovo "kunda" je tu jen pouhé slovo.
Tip ti nedám, třebaže se o takovou poesii občas pokoušim marně.
Možná na začátku zklamu, ale neni to, co bych od tebe po návratu (do školy z prázdnin:-)) čekala. Nelíbí:-/
...je fakt, že ten "podčárník" bere vítr z plachet a staví to do trochu jinýho světla, myslím, že pár tipů bude právě díky tomu. :)
neco se mi tam libi, neco min.
moje nalada
to co prave hrajou v radiu
a tvoje basnicka se mi smísily do perfektni atmosfery
suprovej vers
nad drnem mínus
a pod vobraz plus
já nemám rýmu
a ty orgasmus
a srdce mi malem utrhlo
jako ty
jako já
jako to
že se máme rádi
ale stejně máme strach
vždyť to znáš
a tak dál
za ruce
a stejně každej zvlášť
jinak si myslim ze to nejni o nicem je tam hodne pravdy a spravnych postrehu
vybral bych jeste neco ale uz by tu byla ta basnicka cela :-D
tahle do klubu a t*
srozumitelné
burcující
umělecké
vkusné
chaoticky vyzrálé:-))
****