Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se2-leň-dó
Výběr: Lyryk, papouch, Elyn, Print, sleeping_beauty, dream, jenyk
05. 10. 2004
64
0
18615
Autor
Noe1
Na břehu řeky Leny
schoulený,
oku kuji tuleně.
Pokukuji
co tu kují.
Tuleň z Tuly
tůze touží
postulovat
téze vize.
Ne to není
Pop, Lach
planý.
Je to jisté
tuten tuleň,
Mazlista-TuLeninista,
tuti chystá
tuč
Letí heslo po lese:
Tuleni všech zemí
Stulte se.
nemo: hraní se slovy jen, kde nemá být hlubší význam, nelze ho ani očekávat :)))))) hezký den a díky za návštěvu
Jako hraní se slovy je to úplně nadehraný :o) , myslím v tom dobrým slova smyslu.
Honza_Princ
25. 10. 2005
jenyk: :-)))) tys mi to tu oživil chlape :-)
děkuji všem a jsem s pozdravem tuli, tuli :-))))))
slonovina2
24. 10. 2005
Lup strejce přes vejce .... prostě paráda .... ***
... prej politickej thriler ... hehe ...
Pablo_honey
24. 10. 2005Braennewyn
24. 10. 2005Montrealer
01. 12. 2004
hmmm.... mě miluje tolik lidí? a to je přitom ani neznám... ale do klubu se zatím nikdo nový koukám nehlásí....
Boe: íííky :-)))))) posílám avi tuleni ... a poď mezi nás do klubu ... nebo snad máš něco proti Mazlismu-TuLenismu :-)))))
LaraFjodorovna
17. 10. 2004
beatrice> Dík :-))
Noe> beatrice klubuje zásadně jenom se mnou ( velkej úsměv a poděkování beatrici ) - to od Tebe bylo podlý na mě upozorňovat - ale - jsou kluby, které mají vyšší cíle než přemlouvat labutě do postelí .. :-)))))
Lada: díky :-) já se dneska uavizuju ... ale tuleň bude mít radost ... i když za barem nepracuje. Nimis???? To je bar?
Petr: Nebuď labuť ... indiskrétní :-))))))))) ...
Lara:To vis,ze jo,dyt ja tam pracovala s nim:)
A co se tyce toho klubu-my dem do toho taky. Laro?:))
Á ... už vím co je to Nimis, sorry ... že sem tě považoval za bar, su barbar a nepamantuju si kdo mi dal tip. V klubu budete vítané :-)))))))
Sn_vojáček
15. 10. 2004
kass: to není o zimě ... to je o vítězství Mazlismu-TuLeninismu na celé zeměkouli.
Já na tyhle věci moc neletím (i když konec je milej) já asi prostě holt nemám ráda zimu :o)
to je slaďoučká blbůstka - hned bych se přitulila, jsi taky tuleň???? :-) *
dismorphia
08. 10. 2004Pišta_Hufnágl
06. 10. 2004
Všem moc a moc děkuju ... přijďte do Týnské, bude naživo :-)
Pro Papouška: Týnská je v Praze :-)
Pišta_Hufnágl
06. 10. 2004
Papoušek: Praha je kousek od Jesenice, kde bydlím :-) ... a taky někde u imperiááálistů v amééérice - ale tam zas nemaj Týnskou asi.
tuleň: koukni se sem
fakt super, to musím otipovat, neb to je přece o nás :^) TuLeninista, to jsem ovšem někde slyšel :^))) Heslo je však nejlepší, to se ještě použije...
tahle je superrrr, i když variací na téma tuleni - tulit se a podobně bylo napsáno povícero, tak tahle je prostě parrrádní, bombózní a špicová!
velepíííp :-)
:>
:o))) hihihiii :o) to je paráááda.. no jestli tohle uslyším někdyna živo.. :o)))
tipajz. :o))
politický thriller :-))))))))) TuLeninista :-))) tak jóóóóó * rozesmát
druhé je dar!
Skvělé. *
To heslo mi připomíná jedno, které jsem četl jen před pár dny:
Spojaři všech zemí, proletujte se!
Výborný! kravinek je v okolním světě hodně, ale u málokterý se člověk od srdce zasměje! Jen tak dál! a samozřejmě tip ;0)
jůůůůva..... :o) tak to se mi líbí...... jako hooodně miléééé.... stuleňovatím asi... :o)+