tý jo, pozorovateli, takhle tě neznám...nejsi spíš voyer?:)
no je taková odpaňovací...:)
ale ňadrná mě dostala!!!:))))) obohatím si slovníček!
avi
:)))no, koukat mě zas tak moc nebaví..
tak mi to chceš říct do očí ;-) bo co :-D
spíš, že dvacet let není dlouhých.. záleží na jedinci
to je pravda, ono hlavně tak 3/4 z toho je ti to jedno, protože tě to stejně nezajímá.... ;-)
:))
jo a pak to začne:))))
..já si jen rád počkám
však to ti schvaluji... pokud děláš to, co chceš a tak jak to cítíš, tak si myslím, že je to to NEJlepší, co můžeš pro sebe udělat ;-)
jo, třeba jim hodně čokolády
:)
jj, to já taky a tatranky.... ;-)
takže dvacet let???? fííííííha, tak to chápu ;-)
feministkam by se nelibila....me ano! v záhlaví spousty prsů i trsů
těch mechových
stál jsem jako topol osika
- no možná bonsaj
podivně zakřivený
vystupující v popředí
jen tou částí
byla ňadrná
až oči nebyly vidět
jak jsem sbíral síly
a testosteron po zdech
seškrabával
že za nehet se vešel
a já zase seděl
a skrýval nezřetelné
mužství v aktovce
pohlédla
těmi svými
bradavkami
že pánev se protočila
v rozšířených panenkách
dokola a dokola
zas a znovu
zas a znovu
do optického orgasmu
.............................kam hrabe se fontána pre Zuzanu...
Toz dosud se mi libi,pak uz je to prilis čitelné....jako o co vlastne de
:))jak dlouho? no, je mi dvacet..
jak že si dlouho neměl to, co se tak jmenuje??? :-)
p.s.Kritička se vrátila :-)
nelibi se mi to zas a znova...jinac jako ok
nejmilejsi milosti se rika...
mila...ja sem tak mila:*))))))))....
no obcas sou ty kritiky poutavejsi:*)))))))))
mam problem ze se zactu do kritik a zapomenu co jsem chtela rict k dilku....kouzelne okouzlujici:*))))))jojo o sexu se da psat i vkusne a vtipne a mile...
FŮŮŮŮJ, MILE:((((
...občas mám lepší kritiky než dílo, co?:))))))
Zjistila sem, že básně o sexu, které jsem zatím četla, byly vždycky perfektní...to platí i pro tohle dílko.Je to dobrý.
tip
:))) Já si toho taky všimnul a tak jsem o tom hned chtěl napsat. Toužím po úspěchu, víš...:))
Díky!
*No, trochu mimo mě, ale uznávám, že není špatná. A proč tip? Za topol přece...
Pro mě je taky mimo... samozřejmě.
Taky jsem volil Topolánka.
Krasojmenovče:))
napsal jsem text do wordu, dal velikost písma a pak zkopíroval do Písmáka, ale pššš... je to tajemství:))))
...znám hodně přirovnání, ale tohle??:))))))
Ježiši!!! Co si to tu na mě vymýšlíš??:)))))
:)))
Jde to...
...a hned výběr! Teda!
Dík.
Je hustá, dobře napsaná, místy sice ne zrovna můj šálek čaje, ale líbí se mi to sdělení :o) t*
Místy není šálek čaje? Myslíš tu mou sprostotu?:)))
Díky!
Myslí třeba tu blánu, to slovo se mi prostě nelíbí, ale co nadělám :o)
Právě ona blána je vrcholem veškerého snažení:)))))
...a stejně jako slavnostní přestřižení pásky na výstavě, tak i přetržená panenská blána je jakýsi slavnostní okamžik.
Proč mylíš, že vítězný běžec protíná cílovou pásku.... symbolizuje totiž prvou spermii, jenž dosáhne své mety.
:))))
Já nevím, já bych to zase tak slavnostě nebrala, ono poprvé nejni o co stát zas až tak :o)
Ale dobrá, pro každého jinak :o)
...když já mám blánu leda tak mezi prstama a tak nevim, jaký to je....
Pro kluka to ale musí bejt vzrušující, řekl bych troufale:)
...a taky záleží na volbě přetrhávače...
autor básně podezřele podpobného názvu to neviděl? to mě udivuje
:)
dis: Teď ale vážně nevim, co jsem neviděl...:-/
A to vidim všechno!
ále prd ty - ptám se na autora básně, jejíž název je velmi podobný tomuhle :))
...a já hlupák myslel, že tě zajímá dílo a tebe název... jsem to ale blbec.
:))
no, konec konců - kvůli tomu jsem sem vlezla, sorry :))
no, konec konců - kvůli tomu jsem ten název napsal:))
Jsem věděl, že nějaký nadrženec se přijde podívat a ukojit svou úchylitu, sorry žes právě ty:)))))
to nic, za to jsem si vyprosila omluvu u svých rodičů, neber všechno na sebe :)
Žádný "to nic"!!!
Hezky si to celý přečti! A hnedle dvakrát!!!!!
Žádný "to nic"!!!
Hezky si to celý přečti! A hnedle dvakrát!!!!!
No, počkej! Tos už přečetla?!
myslím, že od odpoledne už jsem na to měla času ažaž :)
Začínáš mě štvát... Buď jsi přečetla a napíšeš kritiku nebo nepřečetla a napíšeš "Nepřečtu! Jdi do háje!"
přečetla a nenapíšu, pokud nebudu chtít, takže neser :)
ty neser, takovýhle zbytečný keci okolo a nic z toho :)
co bys z toho chtěl?
a zas a znovu
a zas a znovu
a zas a znovu
a zas a znovu
a zas a znovu
a zas a znovu
a zas a znovu
a znovu a zas
tak, to bylo k tématu a já mizím :))
Chtěl bych normální kritiku (i když si jí nezasloužim).
Ale podstatu básně jsi zachytila. To teda jo...
hele to je šílený, dostat se na konec těch kritik...nemohl bys ty lidi nějak utípnout?.... Crae je the best, to víme oba dva..
jsou to jen slova o sexu, hormonech - ale nemam z toho nijakej rajcovní pocit.....
Utípnout? Nikdy! Občas jsou kritiky lepší než dílo...
Ty taky dovedeš člověka potěšit a báseň shrnout: "jsou to jen slova o sexu, hormonech"
Já tě nechtěl rozrajcovat..Bože chraň:))) Nechci, aby lidé mou báseň používali jako předehru...:))))))
Ta báseň je za účelem pobavení, nadnesení.
Já sem tě zas něchtěla potěšit, no :)
to mě nepobavilo, promiň:)) ...neber si to tak, si velice komunikativní typ, já vím...
Jak by si komunikativní typ mohl něco brát?:))))
Já jsem dokonce za negativní kritiku občas radši než za pochvalnou....
pak je to v nejlepšim pořádku :-)
Jak by onoho času řekl můj bratr....sajimaféééé.....
napyjme se je s u p e r!!!§
mám ráda úchyly...a ty seš jejich král. Nevěš se, nikomu to nepovim.
Nenutim chápu.
a tip jako bonus.
Víc takových děl a fičíš na hrad.:)
napyjme se je s u p e r!!!§
mám ráda úchyly...a ty seš jejich král. Nevěš se, nikomu to nepovim.
Nenutim chápu.
a tip jako bonus.
Víc takových děl a fičíš na hrad.:)
a pro velký úspěch ještě raz
Sajde, co je sajimaféééé?:))) Že by nějaká sprosťárna, kterou neznám....?
Jsem magor, jsem úchylů král! :)))) A brzo pofrčim na hrad...
Tohle téma je skvělý k nápadům, píše se vlastně samo...:)))
To je doooooost dobrý :-)))))))))))
*Tip
Moc hezký...
...super neologismy – poetismy
Pěkné rozvržení po ploše (jak se tomu učeně říká..?).
Tak jeho osika je spíš bonsai? No i s malým kašpárkem se dá dělat velké divadlo (ale říkají to jen malí kašpárci)
Díky, díky...
"neologismy - poetismy" - ty mi lichotíš Slůůůníčko:)))
"ladně vystihuje sexualitu" - červenám se:))
"Pěkné rozvržení po ploše (jak se tomu učeně říká..?)" myslím, že se tomu říká pěkné rozvržení po ploše:)))
Jinak jestli se vám tu něco nelíbilo, klidně to napiště... píšu to sem i proto, že některé z vás netipovali!!!(styďte se!)...... nebojte se mě - já mám negativní kritiky moc rád:))))
ňák ti nevim, je to takový...takový..... neni to vono, něco tomu chybí, ale nemůžu přijít na to co....ještě budu muset zapřemejšlet:-))
hvězdička: předehru to má, děj to má, i vyvrcholení!!!, tak co tomu chybí...:))))))
Přemýšlej, budu rád:)
Bosa nova.
Tedy - začátek byl dobrý, pak ses mor rozjel. Do všech stran.
Když já si neumim představit jiný konec než rozjetý... Jde o sex a na konci je orgasmus, rozplynutí do všech stran ukojení a touha zas a znovu.
Připomíná ti to bosa novu? Tu píseň?
Díky ti moc!
Po orgasmu se vydýchává a člověk zase nabývá normálních rozměrů. Nemyslím si, že je touha zas a znova, pokud jde o tu fyzickou. Ale díky ti.
Jo, připomíná, protože jsem si ji začala zpívat. Mělo by to rytmus. A ještě se otáčet -
Jooo :))) už dlouho jsem se tak nezasmála :)))) *
Díky, zaujatý čtenáři -:)))
Trošku jsem jí upravil a dal na tebe..:-))
O mě tu nejde.
Díky za ňadrnou:))), ale jistě se ti tu něco nelíbí...rád bych věděl, co...
Mluví? Mluví jak? Trošku asi tušim, ale tohle je spíš moje recese...bavil jsem se psaním.
Žádný svý komplexi v tom nemám a osobní to není skoro vůbec...i když chápu, že to tak působí.
Díky.
Mně se nelíbí bonzaj - kdo na koho co bonzuje? Bonsaj, toť ten mrňavý stromek :)
Jinak je...taková...rozporuplná...asi si ji budu muset nechat uležet v palici a časem přečíst znovu a zas a znovu a zas.... :)
swan: Nejseš sama, já taky nemám sexy kosti...ani žádnou ultrasexy kost atd.
Tahle báseň ale neni o žádný sexbombě, jen o ženě s prsy, pánví, trsy....neeee, trsy neeee - nejsem úchyl!!! I když....NE!
...ale ty mi tip stejně nedáš:-(
No, jóó, já bych bonzoval a stromek chudák malej...
Nech si jí uležet, to mi nevadí... si s ní klidně lež, když chceš:)))
Pisces: Moc se nesměj, ty s ní budeš spát, ne já... a bacha! Je nemravná...
Swan: Ou! Já věděl, že tě ukecám:))))
Díky ti!
Jsem si povšiml jedné nesrovnatelnosti či absence v českém jazyce... Jak je možné, že PYJ není ve vyjmenovaných slovech?!!! Žádám, aby se děti učili vedle pytle a pysku i pyj!!!
Jakoby Buzková neznala pyj, že ano...
richboy: aby ne:)))
Díky!
Swan: To já to mám v hlavě už hrozně dlouho:))) ehm, tedy v hlavě tu myšlenku, ne ono...tamto...víme,co.
Jééje, dvojsmysl:))), aby si pozorovatel vybral...
Jak to říkal Bolek Polívka (nebo ten druhej?): Chlap myslí na sex každou čtvrtou minutu, zatímco žena každou sedmou...
Dobrý večer:)
Tak to mám bordel v pohlavích...
Anonyme díky!!! A neva, že tip nemůžeš dát, protože mně o tipy VŮBEC NEJDE.
Mně jde o výběry.
:)))
Teda!!!! To je ale pech! Teď budu bez výběru..:-( život je na hovno.
To já bych asi re(d)aktorem být nechtěl...
hele, víš že spec. u tebe mě neudivuje, že nosíš mužství v aktovce??:-)))
tip
No, dřív jsem ho skrýval v pytlíčku na bačkůrky, ale už jsem postoupil:))) Jenom nevim, kam to bude dál směřovat...kufr? Kufr u auta? A nakonec v nevímkterým šuplíku jsem zapomněl?
Ještě čekám na tu tvojí sprosťárnu...
Hele a prozraď, co se ti na týhle nějak nelíbilo...cokoliv. Jsem se snad poprvé totiž pokusil o plnohodnotnou báseň (i když s veselým tématem:)).
Na př. s rytmem nějak nevim. Udělal jsem si tu takový svý, ale...
Díky!
no dovol...jak nelíbilo? já si dokonce i tipla
:-))) Ale já vim, že líbilo....jen se mi na ní něco nezdá a tak jsem doufal v tvé schopnosti, tvůj postřeh a tak vůbec:))
Nestojim jen o chválu...
tak jo:
1. můžství v aktovce
2. že za nehet se vešel
že pánev se protočila
...no a tady se příliš opakuješ...začátek "že" je s důrazem a proto mi to bije do očí...
spokojen?:-)
ta červená to má ještě zdůraznit?:)
hormony v hlavě?
vy si dáváte s Crae pěkně do těla :)
Velice spokojen až ukojen:)
Díky!
jo..jsem vážně dobrá, vidím to:-))))
Nicol: To néééé, do těla néééé, žádný sex. vztah nemáme...to nééééé. Fuj, fuj.
Ta červená se k erotice hodí, ne? Červené lampy...
Hormony v hlavě? Nevim, biochemik nejsem...
Nelíbí?
taky sem to tak myslela s tou červenou
ne fyzicky do těla, ježiši.... Crae by se při jakékoliv fyzické aktivitě, byť sebeprimitivnější, rozpadla...dyk jí táhne na stovku :)
Crae: seš jednička :)
Nicol...máš štěstí, že sis na konci šplhla, potvoro:-))))
No, dobře, ale neprozradilas, co se ti na básni nelíbí....a mě by to moc zajímalo....
Jojo, Crae je stoletá jednička :)
ehm, je dobrá... hodně.... :-)) ladně vystihuje sexualitu.... :-)) +