tohle byl rozjezd... po čem touží kočky jsou propracovanější... tohle asi brzy smažu.
dám to přečíst našemu psu...:o)
po dvou letech jsem konečně vymazal tu mezeru :)
Haf :o) super... devět psů z deseti souhlasí a doporučuje :o)
jen tak... zajímalo by mě to... já bych na to neměla nervy...
:o))) Jak dlouho ti to trvalo?
na to, jaká je to blbost :-)
je to nápadité a skvělé :-))).... TIP
Tenhle nápad jsem lépe rozvinul v díle "A po touží kočky?"
S odstupem času mi to ani nepřijde tak vydařené.
Tak tohle je skvělý !! :-))
Moc nejvíc .. :-)
Upřímnej TIP
*t*
ale mý kočce to ňyc neřyká... dlouze mňouce
Naprosto dokonalý. Ukážu to mýmu psovi...
:o)
tak tohle je fakt dost dobrý, dlouho sem se takhle nezasmála, surrealismus - naprosto špičkový :o)
A tomu se říká kaligram neboli "báseň obraz"....to jsme se teď učili :))))... jo, jo...tip*** za to grafický provedení :))
ch=ééééé :-))
vTip
ps: ještě bych se rád zeptal jaká přesně je to kost?
no to jo ale jaká - tagle se kosti dycky zobrazujou a asi to bude lýtková či stehenní ale ona vypadá trochu jináč.... to je ovšem na hlubší odbornou debatu :))
díky všem za jejich názory i za tipy
žíši.... to je kvááásný..... sem to ukázala mojim hafanům .... málem mi sežrali obrazovku... :-))t!!!!
hlubsi kritika..:) kruty no :)
Tak tohle je vážně blbůstka v pravém slova smyslu...ačkoli v tom nemůžu za boha najít..ale už to mám! Ospravedlňuji svůj tip jako oceňení perfektního dadaismu:)
děkuju moc za názory a za típky :-) [ejunko, teď to vyšlo napoprvé :-))]
no kurňa já jsem technický talent, tip napoprvé, hmm-to je výkon! :) Až budu mít víc času, přečtu si i nějaké tvoje jiné věci. Třeba takové, na kterých je co číst:) Dobrou noc
to nemá chybu...co dodat? Prostě je to super, a co třeba, po čem touží koťata?
Díky, panstvo :-)
Že dostanu tolik pozitivních ohlasů zrovna na tohle dílko, to jsem opravdu nečekal. Díky moc :-)
To je bezvadný...moc povedlo...*T
Wow, a teď už je tohle dílko i v něčím výběru... no, to jsem opravdu nečekal. zase děkuju :-)
Bomba, ale neumím to napsat jako ty. pla
Super nápad! Vděčím ti za úsměv :o)
hehe výborně....:-))
úsměv léčí
hmmmm .....a podrbat..... T :-)
Kdy bude veřejná recitace ?
:)
pustím ji na chviličku o obrazovce tedy:-))))
tip