Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesnad ještě ... někdy
Výběr: dream, vesuvanka, prenatal
31. 03. 2005
30
1
11732
Autor
Delahaye
Vítr stále fouká proti slunci
a ty si často cloníš oči
nejtěžší odpovědi bývají na mlčení
když vločky jsou výmluvou
kapkám na řasách
Plánuji nevrátit majitelce
tvůj kapesník
Je možné,
že Velký vůz zabloudil ?
1 názor
Je možné že zabloudil, stejně tak, jako každé ráno ztrácím věnovaného Jednorožce na obloze. *t*
Takové pocity dobře znám. *t*
Uvažuji mj. o téhle, ale jedině s podmínkou, že povolíš odrazit od začátku tohle dvojverší.:))
Plánuji nevrátit majitelce
tvůj kapesník
klidně odrážej .-)
nicméně "Otisky" bych tam viděl raději .. ale vy jste tu šéf, pánko .-)
jeee...ta je nádherná.. taková mrazivě hladivá... ale příjemná, nenásilná, nic nevnucuje a přesto má krásnou myšlenku... díky za ní, t*
nejtěžší odpovědi bývají na mlčení
když vločky jsou výmluvou
kapkám na řasách
........... t*
Prolog hodně....hodně moc....proč? Je to však tak...nejtěžší odpovědi bývají na mlčení...tohle nejvíc....
ale jen někdy je fakt hezčí, já jí prostě radši, no... má lepčí slova a vykreslení, tahlencta se mi zdá povolená, nedotáhlá, mno... nezlob se na moji miniaturičkost, dyk já to zle nemyslim, to ty víš, ne? :)
alejo .... :-)
jen ... nesrovnávej všechno s jedním dílkem ... tahle je prostě jiná, to je všechno
a nic moc jsou šecky, to si nevybereš, sluníčko :-)
ale já si vyberu, si nemysli, nic moc nejsou všecky, jenom tadle :)
a nesrovnávám jenom s tou jednou, já nesrovnávám vůbec
to se v těch odkazech akorát objevuje moje posedlost tou jednou :), že jako si na ni dycky vzpomenu :)
musim šupajdit, mráčku, tak se nemrač, ale ani nerozplyň, hlavně piš piš piš (ať ti šije myš - respektive klávesnice =] )
pááá J.
pozorovatel
01. 04. 2005pozorovatel
01. 04. 2005
ty tři poslední řádky bych zaříz..
ale líbí se mi to..
kapesníková pointa ***
:)
Fouckault : :-)) to by mi toho tam moc nezbylo .. vona je to vůbec spíš taková momentka ... jako fotka, víš
Dík.
John_Ceder
31. 03. 2005John_Ceder
31. 03. 2005
je to nádherný.
Jen se mi nelíbí ta grafika, moc velký mezery a písmena ....
ale tip moc!
(ten prolog je úžasný + oblíbené)
glassy : :-))
tak to je slovo do pranice - já mluvím o lásce k ženský. A Ty, tuším, k nějaké jiné entitě. .-)
já neberu, ale vůlbec ne, ten skoroporaženeckej závěr a to slepý vyoperovaný střevo, co tam visí..myslim Velkej vůz, ale kdyby bylo vystříknutý s posledním slovem "kapesník", jásám, a to si nedělám prdel...pro mě škoda, a velká...takhle...
glassy : tak teď musím kontrovat - klidně může jít o pouhý zvyk, nechuť něco měnit + determinaci výchovou a prostředím.
Těch 70 let absolutně nic nevypovídá o vzájemné lásce ...
Víš, s tím slůvkem bude potíž ... nikdy ji totiž nedoceníš, když ji skutečně prožíváš.
Každý bude mít jednu osudovou za celý život (jedna je ažaž).
I já ji měl - a netrvalo to 70 let. Jen půl roku. Ale už velmi dlouho vím, že tehdy "to" bylo ono.
tož tak nějak :-)
Připojuji se ke glassy s tím, že láska je něco, jako trvalá potřeba, jedna z největších pro každého běžného člověka.
Zamilovanost je jen jeden z jejich projevů, možná nejhezčí, patrně nejbouřlivější, ale ne určitě kvalitnější jak léty stvrzená úcta.
Don´t_worry
31. 03. 2005
Oli, z toho co jsem npsal vyplývá, že zamilovanost není kvalitnější projev lásky než společnými léty stvrzená vzájemná úcta a připustil jsem, že je jen příjemnější jako forma, tedy ta zamilovanost.
Chci ještě dodat, že tak reaguji na obecné vnímání pojmu láska, ale Karlovi šlo samozřejmě o její specifickou podobu a tu nijak nezlehčuji a z hledika jeho básně je to v pořádku
Oli, a v tom je to krásné pro vímavou duši, kterou nepochybně jsi - schopnost vnímat její podoby a nezavrhovat ty, které mi momentálně utíkají. Není pravda, že nechápe nechápe.
je nádherná.....úplně celičká...
*
co je osudová láska? tomu nerozumím
Craerassy : a víš, že se ani nedivím ? :-)))
ale potěšilo, že líbila
~~~
nejseeem! fakticky! naučila jsem se cizí slovo...ale už nevím, jaký:-33
:-))) aháááá
tak to bylo zrcadlo, koťátko.
Ale to se nečte, Ty hloupá.
Toho se - ve Tvém případě - jen leká ... .-)
važ slova, drzý jinochu..mám ukrutně silnýho bratrance, když se naštvu:-)))
mno, pokud je to takovej udělanej chlap jako Ty, tak fakt radši rychle umlkám .... bojím, bojím .. :-))
nenene...on má o padesát kilo víc...cha...a teď jsi z toho na ...kruci..já chtěla napsat na scestí, ale ty to píšeš jinak, že jo:-)))
jojojo...nebýt tebe, ani se nezasměju:-))))...a nezapomeň..zabij
mě něžně:-)