Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLa terre est couverte de gens qui ne méritent pas qu´on leur parle
Výběr: dream, Armand, a2a2a, Print, vesuvanka, Markéta
30. 12. 2005
42
7
8506
Autor
Fouckault
nechce se mi vám už svěřovat co si myslím teď, tak pozdě v noci
když právě dočítám Voltaira..
je skutečně tím nejhorším společnost?
když sám tento společenský Francouz, musel jednou říct:
"země je pokryta lidmi, kteří za to nestojí, abychom s nimi hovořili"
a já blázen na sebe dál upoutávám vaši pozornost
svými divnými texty
já.. koho se zmocňuje chronická nesmělost
když stejně nikdo jiný mne nikdy nemůže poznat tak, jako já
svíčka se třepotá v bezpečí parapetu okna
zatímco pošetile čekám na vítr
7 názorů
uvnitř a ven můžem kdykoli se zachce, je dobré to vědět , líbí se mi *
B.Ezejmenij
31. 10. 2006
La terre est couverte de gens qui ne méritent pas qu´on leur parle...
...mlčím tedy a tipuji *
deemzetpeeee
25. 03. 2006poslednísklenička
27. 01. 2006
"Společnost" kodrcá za svou elitou... Někteří stále žijí v mýtu, i když vedle nich jeden bádá nad superstrunami zacyklenými počátečními stupni volnosti. Hele? A co když... Fouckalte, koukni na to jinak: to je přece ta známá diverzita! Bylo by pěkné, kdybys měl kolem sebe samé samostatně uvažující lidi, se kterými bys mohl zasvěceně pohovořit o čemkoliv, co tě zajímá. Ale kdyby se něco stalo... Epidemie, meteorit, cokoliv.... Nepřežili by především - ti druzí? V jednoduchosti bývá síla a silou je i netrápit se zbytečně, starat se o dnešek a ne o pozítří... Všechno zlé je k něčemu dobré a dobré je k něčemu zlé, co je dobré a zlé, lze posoudit až ex post, svět je k zbláznění složitý... Ovšemže Pangloss a Candide jsouce autorem protlačováni nejlepším ze všech světů jednomu na náladě nepřidají, to tedy máš pravdu, čtenáři Voltaira, dosud uvnitř. Dík za ostrůvek jinakosti - ale prosím, pozor na pohrdání. Jestli se lidský svět kdy hroutil, hroutil se téměř vždy na nesoudržnost. A ta začíná vzájemným pohrdáním. Jdu si přečíst, co jsi napsal.
...tieto filozofické básne posúvajú novú dimenziu poezie do polôh, kde sa stretáva s filozofiou a je to velmi inšpiratívne, aspoň pre mňa, lebo ma filozofia takisto zaujíma, takze vdaka, je to celkom slušné...
Hm... otevřená, zpovědnická, někdy mám takové pocity taky. Víří v hlavě a honem se chtějí chápat pera, nicméně většinou za moc nestojí... a ani tady mi nějak není dobře.... (nemyslím fyzicky :o)...
každý má svou třináctou komnatu, kam chodí jen sám... a není to špatně..
stačí jen naučit se i ji milovat .. pro tu samotu.
*
tři_černí_mravenci
04. 01. 2006
ve znamení čistoty .....s lehkostí přistupuji k tobě a chci fouknout
do tvého ,,uvnitř,, ...dávám ti jemně znamení ...o tajemství dnešní noci...otevře se tvá vnitřní schránka a bude chtít potěšit nás zas....tvá můza...
No vida, zřejmě tě zase začnu číst, tohle se mi svou vnitřní naléhavostí líbí velice.
ta báseň se mi líbí čím dál více, je to pro mne neštěstí i při vlastní tvorbě, kolik potřebuji času, abych uměl vnímat všemi smysly, nejen formálně - technickým rozumem. Má krom jiného i hezký zvuk, který téměř nznačuje jakýsi vnitřní rým.
pozorovatel
31. 12. 2005tralfamadorian
30. 12. 2005
"země je pokryta lidmi, kteří za to nestojí, abychom s nimi hovořili"
....som rada, ze som mohla citat... ;o)
*