Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKamínek
17. 03. 2006
35
20
6001
Autor
Incognito
Našla jsem na zemi,
našla jsem kamínek,
co v dlani studí,
však na srdci zahřeje.
Talisman pro štěstí
plný mých vzpomínek,
potěší, pohladí,
vždy, když smutno mi je.
Kdyby měl každý z nás
takový talisman,
potom by na světě
hned bylo vesele.
Člověku by se pak
každičký nový den
lépe probouzelo,
vstávalo z postele.
20 názorů
Tomanová Nicol
12. 05. 2007
Chtěla jsem napsat, že je to milé, ale pak jsem si všimla, že už to tu bylo řečeno čtyřikrát...Jestli ne víckrát... Když ono je to vážně moc milé((((o:*
Usmáty_autor
14. 02. 2007Usmáty_autor
05. 01. 2007
Koukam dalsi zberatel kaminku.. Jen tak dal. Muj najdes tady: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=70348
Koukam dalsi zberatel kaminku.. Jen tak dal. Muj najdes tady: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=70348
Jarmila Moosová Kuřitková
27. 11. 2006
a2a2a: jasně, že voní...co jsem se jako malá naškrtala, aby mi hodili nějakou tu jiskřičku a to to pak vonělo. Mimochodem, zapálit oheň se mi nikdy nepodařilo. Nevím, jak to ty pralidi dokázali :-)
A také voní, nevěděl jsem to, ale když se o sebe několikrát škrtnou, voní, ale to asi víš.
a2a2a: díky, ať tě tedy taky hřeje, na zimu se to bude hodit. :-) Mimochodem, loni takhle u moře na pláži z oblázků mi kamarádka horký kamínky poskládala na tělo a opravdu to bylo uklidňující a moc příjemný. Kamínky mají sílu. ;-)
Shodou okolností jsem stejný obrázek použil na jiném serveru a pod jiným nickem u básničky KAMENY. Jinak existuje pozoruhodná psychoterapeutická metoda, kde se používá několik kamínků. Úžasná věc.
Ať tě hřeje
... * Tink :o)))
musím si je někdy ještě poslechnout ...
... ale teď už jdu spinkat :o)))
tyyyjo-moment-teď jsem si poslechla tu mp3-to je úplně krásný :o) skoro jak písnička do nějaký pohádky-úplně si umím představit, že to zpívá nějaká princezna :o)
Lucifer`s Angel
23. 08. 2006Lucifer`s Angel
23. 08. 2006malinka_hvezdinka
28. 07. 2006
Děkuju moc za návštěvu mých dílek a za všechny ty tipy, moc potěšily, obzvláště od mý oblíbený autorky. ;-)
malinka_hvezdinka
25. 07. 2006malinka_hvezdinka
25. 07. 2006
ahojky, děkuju moc za všechny kritiky a tipy. Umíš potěšit..jsem moc ráda, že se ti líbí. :-) Mrknu i na tvoje dílka, hm? ;-)
tahle je z těch, co tu zatím máš, u mě jednoznačně nejlepší, fakt se mi moc líbí a pouštěl jsem si ji nejvíckrát ... a to nejen proto, že nosím jeden kamínek v kapse a přendavám si ho z kalhot do kalhot ... ***
miluju kamínky! mám jich v pokoji tunu :o))
máš krásnej hlas. nemám slov, kterými bych Tě vychválil. *
Rolling Stones...:))
četl,slyšel a i když to slavíka nevyhraje..
..*
:)))
milá, mám ráda kamínky, vždycky si snažím nějaké z cest přivézt domů - T
Tak je to nejopravdovější - když tak nějak sama vyleze. Jen málokdo má však takový dar, že z něho lezou písničky. Závidím Ti, ale jenom naoko, líčeně. ;-)
Tak je to nejopravdovější - když tak nějak sama vyleze. Jen málokdo má však takový dar, že z něho lezou písničky. Závidím Ti, ale jenom naoko, líčeně. ;-)
CD?...neblázni, myslím, že to nedosahuje takových kvalit. Ale fakt jsem moc ráda, že se ti to líbí. :-)
Ahojky čouháne, jeje..ty jsi to tak hezky napsal. Děkuju. :-) Melodie tadyhle toho Kamínku je hned ta první, co mě napadla...tak nějak ze mě vylezla. :-)
Tenhle Tvůj kamínek je hotový klenot. K samotnému textu bych měl sice zase nějaké výhrady, ale ty jsou klávesami Tvého klavíru ubíjeny do malichernosti. Melodie je naprosto úchvatná, snad nejlepší z těch co jsi tady kdy vystavila. Pod jejím dojmem začínám rozumět tomu Tvému textování. Připadá mi, že texty Tvých písní jsou jako nevybroušené diamanty, které sice mají menší cenu než ty vybroušené, ale za to jsou větší a ryzejší. Jejich krása je skryta pod povrchem a náležitě ji může ocenit jen opravdový znalec. Největší cenu má ovšem pro jejich objevitele.
Klíč_ve_dvěřích: Kamínek je ze Španělska, z pláže..našla jsem ho asi před 6 lety a vyvolává ve mě takový pocit pohody, šumění moře...je prostě takový uklidňující, nabitý pozitivní energií. ;-)
moc milá a mně hodně blízká... také mám hřejivé kamínky :-)))... TIP a posílám Ti jeden z nich - takový bys u nás nenašla
mě by se v předposledním verši do rytmu víc hodilo "lépe budilo", ale je to jen věc názoru...*