Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVečerní modlitba
Výběr: Print, a2a2a
03. 12. 2006
34
47
4071
Autor
Rowenna
A dnešní večer, dámo
si neumyji nohy
a nevyčistím zuby
řekla mi špindíra
která se na mě zubí
v koupelně ze zrcadla
mám přeleštěné brýle
a přesto nevidím
nějak se zmítám
snad bydlím v krunýři
starého kraba
a pro dnešek snad mám
i kapří šupiny
šups, drahá, do tůně
budem si hříšně přát
v té mokré očistě
modloslužebně
a taky nečestně
dej, pane bože, dej
ať přijde jehňátko
ať přijde beránek
s ostrými rohy
a vymýšlet si alibi
že takhle vzdychají
jen vlci ukrutní
kteří se nám
tak jako predátor
zavlní pod kůží
47 názorů
pořád nevím... :-) mi se tam nehodí ten predátor, ale vypadá to jinak zajímavě......
:))
dej, pane bože, dej
ať přijde jehňátko
ať přijde beránek
s ostrými rohy
tak, tak..
****
Všechno je tu šnečí, daddy. :-))) Já nevím, jestli setrvám. Já se jen tak porozhlížím. Vystrkuji růžky jak ten šnek.
jojo, predátor pod kůží :-) já snad sakra zas začnu chodit na tuhle šnečí adresu - kvůlivá vám, milé holky :-)
dítě_na_skleníku
04. 12. 2006Nicollette
04. 12. 2006
Já ti nevim... ze začátku jsem si řikal "dobrý", ale s postupem čtení se to "dobrý" nijak nevyvinulo, pro mě to nijak negradovalo, spíš naopak... Některý verše se mi moc líbí (třeba - mimojiné - ty v kurzivě), některý mi přijdou řekněme ne tak poutavý (řekla mi špindíra/která se na mě zubí/v koupelně ze zrcadla -- a todle se mi voloženě nelíbí, neřeknu ti proč), ale celkově se mi (snad)líbí...
Antiutilitaristka
03. 12. 2006pozorovatel
03. 12. 2006
..PODOBNE JAKO DADDY NAHORE... ale daddy u mne byla, nechala v hospodše smradůlavej sejra(!!!), nedoúpilas(!) pivo, a tak...zaluji!!!..Sem se lek, ze nam jezibaba konvertovala k nevimkomu, ale ale, kdopak zase tady nam tu si nemeje nohy? Ale ale? ...****
cau.
....podobne jako dadik, ale ta se meje az az, byla u mne, nechala v hospode na taliri pilku(!!!) smradlavyho sejra, nedopila(!!!) pivo..uz jsem se lek, ze bosorka nam konvertovala nevimkekomu, neska se paktujou vsichni o la la...nastesti je to porad ta jezibaba, buhehe chlemst...cau!
(inlajn, jenyk,)---a podoby premety...///***
Pacerovi poměrně blízké téma:)* A dík za reakci ze včerejška:) A dadíková má pravdu - překonej občas odpor a zjev se :)
jasný...mně to přijde na nic ten seznam...na některý věci lezu třebas dvacekrát, na co to tam má být vidět...ale vidí to jen autor, naštěstí...:))
Ale no tak, samozřejmě, že má každý právo číst a reagovat, kde se mu chce. A já můžu zase vyvozovat své vlastní závěry, proč se někomu tohle nelíbí. Nebo taky nemusím. O tom nemusíme spolu, jako staré harcovnice, snad ani diskutovat. :-))
lighthouse
03. 12. 2006souhlas s pravidly
03. 12. 2006
Díky, no - je to zajímavé. Zjistíš, kdo nakoukne a nestojí mu to za zmínku. :-)))
nahoře máš - počet tipů a seznam...a ještě se ti zobrazí kdo kdy tu byl...děsně důležitý!!!:)))
Já vím, že to je hrozné, přiběhnout sem po roce nebo jak - a divit se, jejdanáčku, jak tady něco nejde, ale teď se mi, ksakru, nedaří kliknout na tu dílnu, je to rozbalovací menu nějak kluzké, nejsem dobrý lovec, abych tu dílnu ulovila a odklikla. Není mi asi dáno.
Aha, tak já tě podezírala, že ten anonymní tip je tvůj. :-))Pořád se mi tady příliš nelíbí a pořád se neorientuji.