Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se... v louky se tak moci obrátit....!
Výběr: lukášj, a2a2a, Print, thalina
19. 01. 2007
47
62
7187
Autor
Honzyk
Děti skákaly by po mně
nohama bosýma
jejich pot voněl
A věnce přátel hostit na svých zádech...!
Neobratně posunovat v travách husí peří říkaje si: nemám příliš chladné srdce ?
Louky smutní hostitelé
tisíckrát pořezány vstanou...
Opouštěny
klamány, říkám ... ale tak slastně, jako když se dlouhé vyčkávání vykloní z času jakýms vonným omylem...
...to heřmánek mi vykvet....
nohama bosýma
jejich pot voněl
A věnce přátel hostit na svých zádech...!
Neobratně posunovat v travách husí peří říkaje si: nemám příliš chladné srdce ?
Louky smutní hostitelé
tisíckrát pořezány vstanou...
Opouštěny
klamány, říkám ... ale tak slastně, jako když se dlouhé vyčkávání vykloní z času jakýms vonným omylem...
...to heřmánek mi vykvet....
62 názorů
Jů, slučinko... snad si všimne i Phil, za mě dík, to je krásná báseň... a je tu i komentář od Agáty...
...mám ráda louky :)
Louky smutní hostitelé
tisíckrát pořezány vstanou...
..nejhezčí.
Teda, tak tohle je vážně hodně silné (to je ale hloupé slovo - jen jinak to teďka nedokážu vyjádřit).
Moc líbí =)
Skafararix
03. 02. 2007
..OK, tedy mas pravdu, budu ti verit, ale v zivote neslysel jsem...omlouvam se - ale nerozumim mu stejne...:)...
..ja slovo "zauzivany" neznam....a domnivam se, ze vubec v cestine neexistuje...zneuzivany, vyuzivany....a nestet se tak, ja mam rad fakty veci na rovinu, jinak nema cenu...prece si nebudeme "nejak" i "tady" lhat...? ...vis, ja mam z tebe nekdy pocit, ze se pri vyjadrovani v "kritikach", a zbytecne, snazis psat odborne, , ergo slozite, z nejaky "vysky" toho, kdo OPRAVDU hodnoti, a to je, myslim , skoda....
...tak neprskej, prosim te, jako krecek - a pokud jde o me "misto" redaktorqa, ano, napsal jsem Armandovi, ale rozhodne nejde o mou zivotni prioritu c.1...mej se hezky, a2---jo?:))
Honzyku, když už tedy tak bazíruješ na pravopisu, což v těchto rychle psaných poznámkách není vůbec důležité, důležitější je odpovídat na podněty z kritiky, když už, pak si nemohu odpustit dotaz, co jsem napsal špatně ve slově zaužívaný.
Pokud jde o tvou ambicí stát se redaktorem, jednám tak přímo, jak to lze, ale to zde nepatří, jen nuceně reaguji.
..jsem moc rad, ze text se libil...diky...a vsem, potesi to, dyt vite...
jen malou poznamku: Marketo, prosim te, kdyz napises "pres nektere me vyhrady", mely by byt v tvem zahonku, myslim, vysazeny...jinak , domnivam se, nejde o kritiku, ale pouze o opakovani meho textu - :)
a2a2 - diky, avsak kdyz uz, tak nohamA, a slovo "zauzivany" zrejme preklep. Vite oba, tedy marketa i a2a2, ze jsem "se nabidl" jako redaktor, takze bych byl moc rad, abychom si, pokud v redakci budu,dokazali rikat veci primo, slusne a bez zbytecneho chozeni kolem horke kase.
Diky za pozornost, mejte se...
honzyk....o))
velmi hezká, i uvolněná ve své stavbě, poklidná v tempu, jako by jsi si toho užíval, bosé nohy vnímám trochu jako klišé, stačilo by mi nohami, naopak vsunutí sloves říkám , říkaje je krásné, nenápadné zdůraznění, také chladné srdce, ač by to mohlo vypadat na zaužívaný obraz, zde je zasazen v pěkném, osobním a nebombastickém rámci.
Tip, výběr
Antiutilitaristka
19. 01. 2007Zelený_ráj
19. 01. 2007
...jezisku na krizku, takovbych tipecku, jejejejejeje...to se honzyk raduje, ze bude pect vdolky...:)..(nesnasim vdolky!!!)....
pekne dekuje za urodicku, ze ano...ty sny nekdy maj neco do sebe, kfdyz nezapomens je hned, ze ano..?
romco: dobry!!!!....mam te rad,dyt vis - po tomdle jeste vic, strejda se mnou ted probira psychoanalyzu,...todle mu dam teda...
Zbora: tebe taky a styska se mi, a na tom pivku se ne a ne domluvitititit, ze ano..?
sara, co chlapi...dobry? Uz dlouhos nenapsala zadnou sukavou basnicku, jaks psavala, mam o tebe starost
pozo: nejaka niva kozni choroba?
vas honzyk....lalalalalala, a stejne mam nejradsi sidi-midi...
lalala
lalala....Honzyk de, na pivo, budou bramboraky,
s chuti se napije
ostatnim da taky...lalala. lalala, proc tak vesel stale?
Nevim sam, lalala, ho a skakal dale.....DDDD
sny bývajíkrásné, alespoň ty moje, které se zrovna nepodobají nočním můrám*
Tady si se vytáh...se musí nechat. Za to by se nestyděl ani Diviš...kdyby se uměl stydět :o))
Zelený_ráj
19. 01. 2007pozorovatel
19. 01. 2007
Louky smutní hostitelé
tisíckrát pořezány vstanou...
Opouštěny
klamány, říkám ... ale tak slastně, jako když se dlouhé vyčkávání vykloní z času jakýms vonným omylem...
...to heřmánek mi vykvet....
tato druhá část mi přijde nesporně velmi zajímavá. až překvapivě. báseň jako celek rovněž hodnotím kladně i přes některé mé výhrady. nenechala mne jen tak odejít a to už je důvod pro tip :-)
hm, jak kdo
moje zamestnani spociva v tom, ze chodim po venku..takze zadnej ukryt
ale ted sem byla asi mesic na nemocensky, vcera prvni den praci, celkem psycho.. sem zvedava na dnes...
vsechno bude vzdycky lepsi
...taky zdravim....jak sme si vcera psali, teda ja meteotropni nejak nejsem, ale jinak fpoho...ale vono to neni vono, zejo, ale zase muze bejt clovek rad, ze muze treba aspon delat doma a nemusi ven mezi ty meliry sileny:))-
je to pěkný
hm
třeba tohle
Louky smutní hostitelé
tisíckrát pořezány vstanou...
a tak dál:)
..a navic se mi to na dnesek zdalo...ale to sem nepatri, mozna mel jsem patricne uvest v "Prologu":))
je ji malo...pokud myslis mne, pisu, jak citim...az trapne mi toto sdelovat...sorac-