Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesamota
Výběr: Print
08. 01. 2008
45
78
3366
Autor
martinez
x
samota je hrnek
ze kterýho se už nikdy nenapiješ...
samota je strach
a ukradená relikvie
samota je báseň
tebou pro mne nenapsaná
samota je horší
že v ní nejsem sama
x
78 názorů
Stařec_007
05. 06. 2011
no ale každý má samotu svou, to už sme si tu vysvětlovali - aj jiný věci a vzpomínky v tý samotě... nejseš divná :o)
Asik jsem tu divná.. Já se v ní vůbec nenašla.. :-(( :-) (a nebude to tim, že bych se necítila být nikdy sama :-).)
Usmáty_autor
19. 01. 2008Kamil Havránek
19. 01. 2008
samota není jen jedna... a pro každýho je opravdová ta jeho... a dík :o)
líbí :o) co jiného dodat. Asi je to pravda,ale zatím jsem asi nepoznala tu opravdovou samotu. A ani nechci, jestli je taková jako o ní píšeš.
eště že na tom úkolu nezávisí můj život... nebo získání prince zlatovláska - to bych byla v pasti docela :oD
no, nemůžeš psát pořád dobrý díla. Spravedlnost na světě není, ale ty už tak vychýlenou rovnováhu posouváš ještě dál. TO je svět:)
Takže příště napiš něco, co se nebude nikomu líbit. Povinně:oD
mžná časem tu kritiku pochopím, zatím teda nevím... nevím co sem přehnala, nevím co je dobrý a nevím co je svět... ale vím že se rozhodně nezlobím...
nestavím věci pro získávání tipů
věnování pro mne neznamená automaticky nekvalitu /nemluvím o tomhle/
to je zas můj pohled :o)
Bezprizorný
15. 01. 2008malinka_hvezdinka
14. 01. 2008w.shakespeare
12. 01. 2008w.shakespeare
12. 01. 2008
To je zajímavý, v avízech se mi objevily dvě Samoty hned pod sebou - od různých autorů (jsou to dvě různá díla):)
Krásně zakončená*
k sebekritickému pohledu mně? ty seš umanutej - já snad ty lidi přemlouvám aby mě tipovali? nebo si to snad tipuju sama? klidně si tu rozvíjej svý teorie dle libosti, dyž tě to baví... já to balím...
Kdybys neměla třicet tipů a výběr za takovou pytlovinu, tak ani neceknu, ale někdo ti musí dodat impulz k sebekritickému pohledu, což sice nevyšlo, ale to je fuk, já to budu zkoušet dál.
Stývne - dyk já dobře vím proč se do mne furt někdo trefuje :o)
Norberte, Jarmilo - díky
Jarmila Moosová Kuřitková
10. 01. 2008
a2a2a - děkuju za návštěvu a slova :o)
Stvn - dyž někoho pobavím, má z toho rozhodně lepší pocit než já z tvých inteligentních poznámek na výši... a od věci
hezký den oběma, jedu do práce takže zmlkám
Sebekritičnost si nezajistíš tím, že něco odklikneš, to nevíš? S tebou je legrace, víš to?
ztotožňuji se s názorem Fouckaulta, druhá polovina básně pro mne na výběr, první slabší, navíc si myslím, že to s tou relikvií je nedořečené, nikoliv ve smyslu, že se dopovídat má, ale tento obraz nabízí mnohem více, řekl bych, že vykolejuje smysl básně jinam.
Tip
StvN -no překvapils, nečekala sem že zareagueš takhle... příště už nepřekvapíš - a krámy nejsou to nejhorší co može babu potkat... a shazováním jiných si nepolepšíš, milý stývne...
a nesebekritická? já už teda nevím co bych eště měla víc udělat... do dílny, bez žádosti o kritiku - to nic neznamená? - tak k čemu to tu vůbec je ty chlívečky a klikátka?!
rachel, dík :o)
Jsi dobře nesebekritická:)
Jo a příště až budeš mít krámy, napiš to do prologu, budu mírnější, chápu, že to máš těžké.
dybys věděl jak to vzniklo, nekritizoval bys, jen mlčky přečet a se svým tipem zas odešel :oD
a že byly lepší tak se aj líbily?
a dík
závěr je skvělej*, tedy jak ho já chápu.. "tělo" básně vzniklé nakupením a inventurou poetických ležáků slabé (první dva verše vysloveně začátečnické).. pohádky byly lepší .-)
Pacere milý, ono to ani dílko být nemělo - vzniklo to tak jako Zuzulinčina kritika jen sem si ju chtěla schovat u sebe... :o)
Janino, malinká a malinko :o)
děkuju oběma :o)
si myslím, koni, že bys to dokázala ještě líp. Takhle jen za hvězdičku. Zuzul ti to krásně doplnila, dohromady by to bylo na výběr :)
samota je ticho
ve výkřiku
samota je výkřik
zašeptaný v tichu
samota je nota
v symfonii
samota je vše
co mnozí žijí*
marsyas. - ano
StvN - ano - čímž bych jen ráda připodotkla že je mi šumafuk co kdo řekl a co si myslí pokud mi na tom člověku nějak nezáleží... esi mě někdy napadne taková věc a budu mít potřebu ju napsat, udělám to aj dyby ty ses z toho měl osypat, ty ironiku - myslela sem že dyž sem to dala do dílny a odmítla hlubší kritiku mělo by mě to před vámi znalci umění a kvalitní literatury uchránit... včil mi jen zbývá poděkovat za taktní snahy o mou poetickou převýchovu...
a všem /i dvěma výše již zmíněným návštěvníkům/ co jim to tu stálo za zastavení a pár písmen a tak... děkuju :o)
To tu myslim už někdo kdysi psal, jak dobrý je to nápad napsat báseň ve stylu něco je něco je něco je. Příště napiš tu jak začíná na proč.
už jsem to někde řekla - nejhorší samota je uprostřed houfu, který ti nerozumí. To přece není tvůj případ! Nezvykle bolavá u tebe */
jenmedalsija
09. 01. 2008Najmladšia
08. 01. 2008
já tě snad eště neviděla neuřehtanou, reinko :o)
mlaďucha, bajronko... no presne :o)
a dík všem třem
Najmladšia
08. 01. 2008
ta samota, když nejsi sama, je děsná...ale ta ve své vlastní jeskyni... :O)))))))
samota je hrnek
ze kterýho se už nikdy nenapiješ...syrová realita, co zamrazí...