Já tomu říkám "jedním uchem tam druhým ven" :)
:-)) Bezručení...... (proloženo vakokrtem písečným)
..jj..všimla jsem si..:)))))
to byl zachvat narodovectvi :-)
..to mi připomnělo břinkotruhlu..:)))))
Ano, zdá se že existuje ještě více synonym téhož! A co je podle efelvjeka hlubozník? J.Š.
Klapkobřinkostroj je - jak ví každý divák černobílého efelvjeka - klavír. Tohle jsi myslel?
skvělé, pobavilo mě :-))) TIP
A ještě dobrá je klapkoprstobřinkajznice. Bonus (tj. tip za cokoliv) pro toho, kdo první toto slovíčko převede do "staročeštiny". J.Š.
tohle je skvělé.úsporné,délkou neunaví a je to opravdu vtipné.gratuluju:)t
Yeziiinko - nahlavni sadu jsem objevil v nejakem casopise az dnes rano - vypada to jako legracni bradavice na uchu :-)
pohlavni, uhlavni sady jsou uz zabrane :-)
diky vsem za navstevu!! Alojs - polepsim se!
A všimli jste si, jak se u nás přitom "elegantně" přeložilo slovní spojení "head set"? Za použití jen jednoho neologismu vznikl elegantní, krátký, příjemný a obohacující název "náhlavní sada".
Cha! ***
familiárně bych mu říkal Péťo :o)
Ehm, pracuji v Americke firme... a do pristiho kvartalu musim ve stredni a vychodni Evrope zavest novou politiku. V aute uz nesmime telefonovat ani s bezrucem. (krom toho nesmime kourit, jist, nic pit a byt za jizdy pripoutani). Nasi repici na me chteji spachat atentat. Kuryrni vrazda.
nožná te Ty trubko, ale kdyby se udělal kompromis: Titrubcoo.... :-D
:-)))pěkné, pobavilo mě :-)))) TIP
hmmm, mám tě raději na poli zážitků, než v této fejetonistické/filozofické poloze. byť oba žánry pojí tvůj typický rukopis.
Skvělý!!! Syn si právě pořídil Bezruče do svého auta a vyžaduje, abychom mu volali kdykoliv, nejlépe, za chvíli po odjezdu :-))
very good to bolo, vazne cool ;)
spanelsky chucho caliente :-)
:-))) Ano, proti záplavě anglikanismů v čj by se mělo zakročit. Také si raději dávám párek v rohlíku než horkého psa ;-) *t
(...plus omluva za prvotní opomenutí moravských a slezských)
A pak že je odkaz českých obroditelů dávno zapomenut !
pratele diky, jeste me napadl dalsi nazev: Nedrz-si-ho, ale je trochu zavadejici :-)
Snad se v autě nestlučem
budeme-li z bezručem
brácha, otec, taky máti
bezpečně telefonovati
Za volant jedině s Bezručem!!!...:-)
mnam - v pondlei po ranu vyslovene prislo k chuti :-)
Bezva! jak bys říkal autu? Pro volant navrhuji slovo "obouruč" :-)) Boj za očistu češtiny je věčný, leč zdá se marný: právník, básník a filolog Václav Jan Rosa již v r.1672 vydal písmem pojmy "čistonosoplena", "zelenochrupka" = salát, "usmívka" = ironie aj. :-)) */
...jsem pro drzvolant....pro nas jako delany:))*
chechecht.. todle cesne sem takhlen f pondeli po ranu pocebovala..:-) diiiiiiiiik..:-)*