Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUžovka
Autor
Kolouch
úplně až vzadu
mají za sklem užovku
hraje s náma na schovku
piky piky na sklo
ježíš vono prasklo
teď s užovkou rozzuřenou
hrajeme si na honěnou
70 názorů
Už paní Ofka ani kradí
nebude dráždit plémě hadí,
nepraskne sklo a už Ofka
nepozná, kterak užovka
dovede ostré zoubky mít,
kousne-li v to, co slove shit!
Jeff Logos
23. 05. 2018Přijemné
pampeliška
06. 09. 2017:-)))))..../***
I když hodně se zpožděním, tak posílám tip. ..... až se za břicho popadám.:-)
Dělnický básník (někdy víc prozaik)
13. 04. 2016tady tyhle užovky se vlněj a motaj kolem prstu... :) třeba...
Gora je má rotwajlerka, měla jsem Taru a Goru, Tara už běhá v nebeském psinci...
Diky moc za návštěvy. Jsem potěšenej víc než obvykle - Gora je totiž plyšovej orangutan mý nejstarší dcery (i když předpokládám, že to je jen shoda jmen). :)
Ahoj Wu, to je ale milý překvapení. Jsem myslel, že jsi zmizel natrvalo někde v Asii.
jupiii to je Kolouch ... Dlouho ksi nic nepsal ... Jak koukam ... No ja nebyl tak dlouho ze jsem zas zapomnel heslo a musel jsem zas Wu trochu transformovat :-) ...
*t
jupiii to je Kolouch ... Dlouho ksi nic nepsal ... Jak koukam ... No ja nebyl tak dlouho ze jsem zas zapomnel heslo a musel jsem zas Wu trochu transformovat :-) ...
*t
Ne, oprava. To není krásný. To je hravě dokonalý, pořád mě to nutí se k tomu vracet. :)