Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpávám nahý
Výběr: Zbora, Markéta, a2a2a, Print
28. 01. 2010
45
44
4514
Autor
Pacer
Spávám nahý
takže ve snu
nemám již co odložit
snad skrytou myšlenku
touhu
a potřebu být si věrný
a tak
chci poprosit
vstupuj opatrně
spávám nahý
a ve snu
jsem mnohem více
zranitelný
44 názorů
Pane Bože! Jak to děláš, že tu ohromnou tíhu rozložíš tak, že se zdá lehká..?!
*!
dazdozienka
06. 02. 2010blboun nejapný
05. 02. 2010kouzelná_květinka
31. 01. 2010jejdavilda
29. 01. 2010Marcela.K.
29. 01. 2010
Kytko, jestli se dobře upamatovávám, patříš teda rozhodně mezi ty obdařenější. Nebo jsi byla na operaci?
Podle posledních seriosních vědeckých výzkumů lidé, kteří spí nazí, jsou náchylní ku skleróze asi 374x více než ti, kdo spí v oblečení, a proto .. a proto .. sakra, co jsem to chtěl říct??? .-)
Děkuji všem, veřejným i němým, a kritikům, kteří výběrem šli do rizika nelibosti publika - čekal jsem to.
Káťo: zpívám mnhem líp:)
Zuzu: dík, je to nádherná myšlenka, udělej ji, nebo ukradnu!
Oldouši - čtení mých blbůstek přináší utrpení
A negativní kritiky mají vždy své oprávnění :)
Kvítí: kdybych tě neznal.....
No...že bych si po dlouhé době napsal negativní "kritiku"? Nemám to rád... :).
Ale jo. Báseň mě zase tolik nenadchla, dle mého je čistě průměrná, neobsahuje žádnou kreativní inovaci, zato dost genitivních vazeb... Je psána lehkým stylem, ale chybí mi tam něco víc. Proto si myslím, že zdejší "oficiální kritika" báseň hodně nadcenila. Myslím si, že máš určitě navíc :))
No fuj, vážně nemám rád negativní kritiky, ale je to venku. Nic ve zlém :))
vindal drámo
28. 01. 2010
Jiří, skutečně krásná, postavena jen a jen na obsahu, natolik nosná, že nepotřebuje nic navíc.
moc pěkný motiv. stručnost básně dobře podtrhuje jeho nosnost***
Zu: moc hezká reakce. malý tip pro tebe :-)
mirek_divis
28. 01. 2010kouzelná_květinka
27. 01. 2010
*
já chodím nahá
docela
i když mám kabát svetrem vystlaný
já chodím nahá
jako strašák
jemuž i srdce čouhá na strany
malinka_hvezdinka
26. 01. 2010
skvělá práce... a nedělej si starosti - o nějakých výběrech to vůbec není... nakonec ani o tipech, ale někdo si je možná počítá... tak tady máš ještě jeden... * :)
Zboráči dík! Měl jsem dojem, že si jako kritici nedáváme výběry :) Ale já dal Markétě pár vteřin před tebou taky véčko - to zas bude řečí :)
Oldouši - pravdu díš!
Zbora to napsal naprosto vyčerpávajícím způsobem. Přemýšlel jsi i o tom, zda to necítí ze své strany i ten (ta) vstupující? No - to jen tak : až je to jak chce - to už je jiná báseň *