Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na psychiatrii Ke Karlovu

Výběr: a2a2a, Markéta, Print
21. 11. 2010
51
108
10100
Autor
Honzyk

Mileně, ta ví...

Zlý neni sedět na posteli a čumět přes mříže na voňavý květy kaštanů

sedět a čekat

až do tebe narvou Zyprexu

Když nechceš

povalej tě kluci v bílym na zem

kámošovi z pokoje takle dali injekci - roztrhli mu kůži na ruce jak papír - měl sílu

Zlý neni že tenhle lék dávaj každýmu - ať mu je co mu je

protože z toho má Všeobecná prachy z firmy Eli Lilly - ta vyrábí hlavně rtěnky - považ

zlý ani tak neni že kámošovi po tejdnu padaj v hrstech zyprexí hustý vlasy

 

***

 

 

 

Teprve pak

Když zase stojíš venku pod nějakým stromem a vedle brečí mimino

Nebo piješ pivo

A chceš aby ti bylo fajn

Skutečně fajn

Jako předtím

 

 

Teprve potom


108 názorů

Ferry
07. 12. 2019
Dát tip

Tak si s odstupem let vzpomínám, že to dítě tam fakt brečelo. V tom překrásným parku je totiž víc kočárků a mimin, než lidí s duší bolavou.


Lucie-at
10. 09. 2012
Dát tip
šílené, děsivé, silné

srozumeni
26. 06. 2011
Dát tip
***asi není co jiného dodat

avox
30. 05. 2011
Dát tip
jistě, a člověk vždycky může ještě o trošku víc, než si myslí :-))

Honzyk
29. 05. 2011
Dát tip
diky: delame, co muzeme:D

avox
29. 05. 2011
Dát tip
Honzyku, Honzyku, smutek na mne padá... a ta diskuse navíc. Co říct? Léky jsou berličky, zvednout se člověk nakonec musí sám, moc ti držím palec, abys v sobě tu sílu našel... */

pété
15. 02. 2011
Dát tip
Po precteni samotneho dila jsem chtela rict jen "jo, presne!" Po precteni diskuse uz nechci rict asi nic, myslim, ze se tady docela trou dva svety, ktere se ne tak uplne prolinaji.. souhlasim s tim, ze se nesmyslne cpou pacosi lekama atd, na druhou stranu, v pripade, ze je clovek fakt v prdeli, nic jineho nezbyva, nebo teda jo, "definitivni reseni", ale to je otezka, co je dobre... Myslim, ze jsem mela diskusi vynechat, je fakt o necem docela jinem, nez Honzykuv pocin....

Jitussss
20. 12. 2010
Dát tip
jedna z mála věcí, kvůli kterým nelituju, že jsem zas zabloudila na písmáka...díky

Honzyk
13. 12. 2010
Dát tip
..fakt? Moc dik-

Markel
13. 12. 2010
Dát tip
jo, věnovala jsem ti svoji poslední

Honzyk
13. 12. 2010
Dát tip
dik.

Markel
13. 12. 2010
Dát tip
taky vím, od kamaráda, syrový - T

.duke.
12. 12. 2010
Dát tip
jo, četl jsem si ty tvoje obecný řeči a srovnávání s latinskou amerikou. fakt zajímavý.

Zbora
12. 12. 2010
Dát tip
Hele, Narvahu, ne, že bych nesouhlasil, ale četl jsi, co jsem tady napsal, a co tady napsala královna všech outsiderů nebo jsi se jen přišel ukázat, že žiješ?

.duke.
09. 12. 2010
Dát tip
o.k. je to o lidech. jsou psychiatři a oddělení, který jsou dobrý, jsou oddělení, který jsou špatný. je fakt, že mužský uzavřený příjmový jsou většinou z celých léčeben to nejdrsnější, je tam různorodá směs pacientů a když se mezi ně dostane člověk s floridní psychózou, tak mu to moc nepřidá. o tom asi honzyk píše. chápu to, ale není to podle mě úzus. dobrou ;)

Movsar
09. 12. 2010
Dát tip
dukeu, tohle je poezie, ne výroční zpráva bohnic nebo audit farmaceutického koncernu. nesouhlasím úplně s některými stránkami filmu přelet nad ..., např. jistě některé postupy mohou pacientovi pomoci, i přestože působí násilně. z toho filmu a z honzykova textu taky beu něco jiného: ta hrozná arogance moci, kterou předvádějí a sadisticky se v ní vyžívbají psychiatři. ta jejich komisnost, nedostatek nadhledu, potřeba dominovat a jednat s člověkem jako pacošem je tristní. taky o tom se tu, správně, píše.

Metta
09. 12. 2010
Dát tip
mily honzyku, nechceš napsat sem i nějakou pozitivní zkušenost s hlavařema? Eště z tebe vyhořím...

a2a2a
09. 12. 2010
Dát tip
.duke. děkuji za, jak se zdá, poučený a užitečný příspěvek. Honzyk jako autor s autentickou zkušeností nabízí, řekněme pohled z druhé strany a zejména vyústění jeho básně je přesvědčivé. Osobně jsem měl možnost pracovat vedle psychiatra, mám ze své letité pedagogické praxe i další zkušenosti, kdy lidé v mé blízkosti potřebovali psychiatrickou pomoc a mé poznatky jsou pozitivní i negativní. Velmi však s tebou souhlasím v tom, že podobné básně či vyjádření mohou vytvářet blok u potenciálních pacientů, že jsou dnes tzv. humánní antidepresiva s dobrým účinkem, ale stejně tak si cením pohledu z druhé strany, přičemž v daném případě Honzyk prvoplánově a velmi zdařile vyjádřil svůj celkový pocit. Ještě jednou dík tobě i autorovi.

..no já ti nevím..pak by to bylo jako propagační leták..řekla bych..:)

.duke.
09. 12. 2010
Dát tip
Neberu mu jeho pohled. Komentuji ho. Nemyslím si, že by čtenáři byli hlupáci. Ale měli by mít i zbytek informací.

..nemám tušení jestli po Zyprexe padají vlasy..ovšem Honzyk to napsal ze svého pohledu.. ..to je jako bys napsal nečtěte Přelet nad kukaččím hnízdem (Vyhoďte ho z kola ven)..vyvolá to ve vás ještě větší blok.. ..čtenáři přece nejsou hlupáci..

Metta
09. 12. 2010
Dát tip
duke: prosim, co je tve zamestnani ?

.duke.
09. 12. 2010
Dát tip
Myslím, Honzyku, že tak trochu plácáš. Jak o Zyprexe, tak o firmě Eli Lilly, v podstatě i o tom, že když nechceš brát léky, povalí tě na zem a dají ti injekci. Zapomněl jsi k tomu dodat pár důležitých údajů. Snad je to projevem tvého sníženého náhledu, možná jsi to prezentoval v dekompenzovaném stavu. Zyprexa je antipsychotikum, většinou dobře snášené, a především účinné. Má vedlejší účinky jako každé antipsychotikum ale padání vlasů v hrstích mezi ně opravdu nepatří. Na náš trh ho uvádí tebou zmiňovaná firma. Každej lék má svoji firmu, a jejich dealeři objíždějí psychiatry, dělají přednášky, léky nabízejí. Taková je praxe. Snaží se jej distribuovat jako jiní dealeři jiné zboží. Pokud je pacient psychotický, nebo neklidný, ohrožuje sebe či okolí a odmítá užívat léky, mají ošetřovatelé z nařízení lékaře právo aplikovat pacientovi injekci (např. Tisercin) proti jeho vůli. Ano, taková je praxe a stává se i, že se pacient brání a může dojít ke zranění. Ale injekce se aplikuje za účelem prospěchu pacienta. Bylo by dobré, kdybys zkusil o české psychiatrické praxi a farmakoterapii podávat objektivnější informace než ryze negativní a s paranodidní konotací. Můžeš tak u lidí, kteří na tom nejsou psychicky dobře vytvářet blok, aby své problémy s psychiatrem případně řešily.

Královna outsiderů, kdo se asi za tímto nickem jednorázově zřízeným 1. 12. 2010, aby výhradně zde dal najevo svou necitlivost, skrývá? Lékařka jistě ne. Jestli přece, pak, a tomu věřme kvůli pacientům, snad patoložka. Honzyku, navrhuji nevěnovat jejím prázdným slovům již pozornost.

Honzyk
07. 12. 2010
Dát tip
...nebo vy si snad, napadlo mě, pí dr., myslíte, že jsem si "jen tak žertoval", event. čekal na sklizeň soucitnejch ohlasů? Blbost. Znovu vás odkazuju na web psychologie.cz, jmenuju se František Růžička, všechno tam pojmenovávám , myslím, velmi prozaicky,..kupidivu z oddělení, kde s lidma podobně mábvaj ani prko protestu..........ten web je slušnej, žádna jedna pani povídakla, myslim, že i dost prestižřní : uvidíme, jak se Terezie Uhrová a její Melody boys ppostaví nčeplem k mým otázkám stran unifiokovaný Zyprexy a Valproitu a praktikám personálu, jehoíž jedinýjm cílem je, ABY BYL PACOŠ HODNEJ!!!)...KDYŽ NE, POUDE NA DEVÍTKU A PÍCHNENME HO...

Honzyk
07. 12. 2010
Dát tip
.... něco jinýho si psát tady vod stolu, navíc nejste z oboru ani omylem, "mladá pani", ráchat čistým papírem, něco jinýho tam bejt zavřenej, pod kamerema, a koukat, jak den ze dne se kolem vás ploužej větší trosky a nastupoujpou v poů§l desátý večer před "lékárnu"........nerbojík se napsat, že od zdravotnickýho zařízení to ANI NEMÁ DALEKO: tohle zdravotnický zařízení není. Pravidený žrádlo a pravidelný(stejný!) prášky pro všechny...netušil jsem, že ppodobnej bláziunec jako ve v|šeobecný (btw Nemocnioce roku 2009!!!) vůbec existuje.

Honzyk
07. 12. 2010
Dát tip
báxsnicvjká licence je bzav, ty vapadaný vlasy teda taky....v příbaklovým kletáku : projevuje se u ješdniohi z dexyseti...teď mi psala holka, jak jí Zyprexa srazila do kolen...tady se tě neptaj, cos berala nebo dokonce, kdo tě léčil, jak a proč, tady do tebe prostě narvou Valproiz a Zyprexu a mužeš chodit celý noci v předkklonu a v bolestech kolem tzv. společenskí mísnosti, kde zvesela serstřiučky hrajou pinec.... F U R T J E TO , ŽE JÁ VO KOZE, VY VO VOZE, PANÍ muDR....

Oldjerry
07. 12. 2010
Dát tip
královno - já vím, ono to není snadné potlačit profesní hlediska. Jsem si vědom, že to mé psaní nebylo k ničemu. Jedeš prostě po linii mediciny, ten bílý plášť se těžko svléká. Snad časem... taky jsem fenomém serveru nevstřebal najednou...Tak se drž!

Honzyk
07. 12. 2010
Dát tip
ostatne kdyz uz, tak uz: web :psycholgie.cz. Frqantišek |Růžička se menujuju - sem do toho záhonku toho nasázim pamálo.

Honzyk
07. 12. 2010
Dát tip
ostatne kdyz uz, tak uz: web :psycholgie.cz. Frqantišek |Růžička se menujuju - sem do toho záhonku toho nasázim pamálo.

Honzyk
07. 12. 2010
Dát tip
nařízenou léčbu jsme tam měli všichni - všichni. Tedy nahrubo : 90 diagnóz, 90 Zyprex.......a nebylo úniku. BTW za předeposaných 56 dní změny v chování a fyziogmnomii člověka, kterej je s váma denně, máte z první ruky. as. Tereza Uhrová a její Melody Boys jsou nad věcí : když jsem na ambulaci po čřase pověděl, že je mi po Zyprexe blbbě, a že bylo, po Valproitu taky, řekla mi ošetřující lékařka, k níž jsem docházel:"Tak to neberte." Zvlášní.

Oldjerry
07. 12. 2010
Dát tip
Královno - apropos - ještě drobnost : divila by ses, kolik lékařů si tu kompenzuje pocity z výkonu profese....

Oldjerry
07. 12. 2010
Dát tip
Královno - prima, chápu i tvé rozhořčení... jenže tady jsi na literárním serveru a ne na konsiliu. Tady je samozřejmou součástí projevu i adekvátní licence, odborná hlediska tu nejsou prioritní i když se ti to bude zdát nepochopitelné a nesprávné. Tady se nevede literatura faktu, tady je místo pro pocity, touhy, smutky a jánevímjakéještě emoce. Tady je prioritní tvárnění myšlenky a to i absurdní, nereálné, snové... Takže jak jsem starý macek - nechci radit, ale domnívám se, že tuto - z našeho hlediska prkotinu - bys měla vstřebat a nezanevřít na server, který na rozdíl od vědy poskytuje obrovskou míru volnosti. Nebo je možné zkusit to na jiném serveru - tak jako já. Zatím jsem se vždycky vrátil sem... i se svým kardiostimulátorem (:-D

Print
06. 12. 2010
Dát tip
Jak ledové víno...*


Honzyk
26. 11. 2010
Dát tip
...ja uz po nich du, nekecam..)))

stejně nic neuděláš, je jich tolik a bude jich jenom víc.....

Honzyk
26. 11. 2010
Dát tip
no, dy\k..........tydle mafie me serou, a navíc na psychiatrii, kurvadraát.

tomu věřím....,myslím si, že nemusí jít jen o psychofarmaka, doktoři si pak jezdí zadarmo od firem k moři....

Honzyk
26. 11. 2010
Dát tip
...jo, a drsny, jsou to stejne svine, mi zdroj zjistril, ze k Zyprexe od Elli Lily dostava Vseobecna napr. kazdej piulrok 300 ppovlaku na postzele, no kurva !!!!

smutné...,moc...

MarK.
24. 11. 2010
Dát tip
..druha pulka skutocne zaujimava! ..to jo, pratele dnes takaji za jeden Prozac!;) ..mas u mna jednu krabicku Zyprexu a samozrejme tip!:);)

MarK.
24. 11. 2010
Dát tip
..druha pulka skutocne zaujimava! ..to jo, pratele dnes takaji za jeden Prozac!;) ..mas u mna jednu krabicku Zyprexu a samozrejme tip!:);)

Honzyk
23. 11. 2010
Dát tip
bohiužel do lidi...(((

médea
23. 11. 2010
Dát tip
hele, miluji přelet nad kukaččím hnízdem, úúúžasnýýý film lehce mi ho to připomělo, ale opravdu jenom lehce;) tepe to tepe*

Honzyk
23. 11. 2010
Dát tip
milovníku kýče, za toho "hrdinu" jsi prase....víš proč... nikdy nevíš!

Markéta
23. 11. 2010
Dát tip
co dodat...

Aviem
23. 11. 2010
Dát tip
.. to je šílený.. koukám na ten příbalovej leták.. Velmi časté nežádoucí účinky: projevují se u 1 pacienta z 10 .. !!! kdyby si člověk šlehnul trávu musel by na tom bejt stokrát líp (nikdy jsem to nehulila.. :-))))))

Metta
22. 11. 2010
Dát tip
Z: jo.asi mate pravdu se Zborou oba pracuju v podobnem zarizeni a nekdy proste nevim, co mam delat a ma strach experimentovat...neni cas a sila a divam se na hodinky, kdy budu mit padla; pri nejakem fatalnim rozhovoru s klientem nj leky jsou kapitola sam pro sebe *

Milý Františku, ty sračky, co podávali tobě a tobě podobným, svědčí dostatečně o blízkosti smrti. Nemusím hledat, kde jsi psal, že ses chtěl zabít (hrdino!), že ne?

Honzyk
22. 11. 2010
Dát tip
před jakou "jistou smrtí"? Kde vo tom píšu, kýčaři?.)

Milý Františku, ti doktoři tě zachránili na ulici před jistou smrtí. Jediné, čeho jsi schopen,je vytýkat jim způsoby, které používají při léčení tvých psychotických stavů. Kýč, teda. Se nezlob

Zbora
22. 11. 2010
Dát tip
Ne, nezlobim, Františku, proč bych měl? Ale ani pohled z druhý strany neni úplně k zahození. Jak dlouho bys tam vydržel pracovat jako sestřička? A jak dlouho by Ti vydržely Tvé lékařské ideály, když tam máš na starosti třeba padesát lidí a víc. Jak dlouho by Ti vydržely nervy? Jasně, naše psychiatrie je v žalostnym stavu, ale pořád jsme na tom ještě úžasně dobře třeba oproti latinský americe. Navíc ona to není ani tak věc samotných lékařů, jako společnosti obecně - a hlavně pak těch, co tu společnost vedou. + Když Tě přivezou do nemocnice bo bouračce, taky se Tě neptaj, jestli nepotřebuješ poupravit make-up, ale snaží se, aby byly zachovaný všechny životní funkce. Jestli pak budeš mít stejně úžasně růžová líčka jako dřív, je v té chvíli asi moc nezajímá - to je věc rehabilitace. Tím chci říct, že když Tě tam přivezou s psychózou jako prase, tak se jim ani nedivim, že nemaj potřebu v klidu si sednout a popovídat si o tom. Proto jsem se ptal, co bys na jejich místě dělal Ty. No a Tys mi napsal, co dělají oni, což slyšet nechci, protože to vim. O tom se bavit nemusíme.

Honzyk
22. 11. 2010
Dát tip
to si piš.

Rajmund
22. 11. 2010
Dát tip
,,koncentráku"-zřejmě negativní hodnocení, to je dobře

Honzyk
22. 11. 2010
Dát tip
jo, pochopil, mě sebrali na ulici, a páč patřim do tohodle koncetráku, frkli mě tam....to je Ale něco-((

Rajmund
22. 11. 2010
Dát tip
Nemám rád doktory

Honzyk
22. 11. 2010
Dát tip
blbost : mě sebrali na ulici, chtěl jsem se zabít, ale nějakej pud mě vyzáh ven,m a patřim TAM, jinak svýho psychiatra mám jinde....co je s tebou,m Rajmunde...ty už mě nemáš rád?:))

Rajmund
22. 11. 2010
Dát tip
dyž voni si říkají, kdo chce kam...

Honzyk
22. 11. 2010
Dát tip
...nevíš, co znamená bolestínský, ale nešť...a v blázinci bych ani s tebou bejt nechtěl, puso...mrknu se pro msichr, co máš na sporáku ty. Kam jdeš s colou, je mi fukanec.Pa.

N!Xau
22. 11. 2010
Dát tip
S tebou bych se dostal akorát do blázince, tudíž děkuji. Jen mně překvapuje, kolik lidí tady ti ty bolestínské tlachy baští. Pa, brouku. Musím s colou

Honzyk
22. 11. 2010
Dát tip
Text, pro tebe tady - ostatní odpovědi na aviza - srozumiteonej je. Víc ti nepomůžu a ani to nemám v plánu, do prdele už jednou...

Honzyk
22. 11. 2010
Dát tip
...a jak, mazle ? Mě sebrali mz ulice po nedokonaný sebečvraždě - a, jak tak tady nadejchaně vypouštíš tu bublinu, chtěl bych tě tam vidět, pak si na to vzpomenoutžř a psátz i do zíáhonků pod text srozumitelně. No a esi nerozumíš textu, je mi to čšumák. Pa.

N!Xau
22. 11. 2010
Dát tip
Co jako? Co potom? Vyjadřuj se srozumitelně, prýští z tebe emoce. Nebylo by lépe se podobným zařízením vyhnout?

guy
22. 11. 2010
Dát tip
hodně dobrý text *

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
Honzo, doufasm, ze sesd na me nenastval, vis, me to dycjy silene rozzlobi, kdyz si na ty chudaky vzpomenu...no...dobrou noc...

Lan
21. 11. 2010
Dát tip
Nemám co k tomu dodat...jen T

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
jo a ps.s z ty psychologiecz uz jsoiu veci venku o asistentce Uhriovy na netu - ta by si na me zvchladila zahu...ale nejen na me, to se toci furt dokola, dio prdele...a mas tam pobyt max.56 dnu.---

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
jo, a ta,m je 90 chlapu, tedy 90 dg., kdyz zvulgarizuju - a do vsech cpou tu Zyprexu, protoze to je lek, po kterym jsou pacosi Lhodny", jak voni rikajk...mne tam jeden kluk hned na zacatku rek, jak to vyplivovat a schiovavat pod jazyk: kdyz vidis, vopravdu vidis, jak si kluk s krasnejma vlasama, kterej skoro nemluvi, hrebenem po 14 dnech vycesava z hlavy ty hrsti vlasu, no sileny...proste maj z tohio vyhody Vseobecna i Zyprexa, jak jsem se dozvedel, kontrakt az do roku 2016 - ja kdybych se tam dneska dostal, nevim...by me snad zabili, cejtim to tzak, i kdyz vim, ze by tezko mohli, ale ta silena neucats doktoru a tech vosetrivatelu...ten pristup k pacosum jak k divadlu...jsem je stokrat slysel, kdyz jsem sedel pod umyvadlem v koupelhne, jak se bavej...stokrat...ja se tam ani mnohokrat nedokazal vycurat, protoze hajzly, vsechno votevreny, 3 sprchy na 90 chlapu...no nic, jsem se nejak rozohnil...

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
...a tam vyhrozujou: esi ssi budes stezovat, pudes na devitku, no do prdele, to je peůlet nad kukackou jako kdyz vysere - a co clovek, kterej tam chodi posranej a nijkdo si ani nevsimne z personaliu, ze za sebou trpousi po chodbe hvno? Ja to rikal vrchni, ona : no jo, nas Frantisek, ten vi vcecko nejlip. Ja ty krave rikam: nevi,m., esi nejlip, ale Svata je posanej a uz hodinu tady chodi s hvnem v teplakach, do prdele...a psal jsem stiznosti do kasliku PODNETY PACIENTU, CHACHA, oni vyvavely, museli to tahat dratem, ze jim tam uz 5 olet, nekecam nikdo nic nehodil...to je siulena bezmoc, bejt tam....silena.,..a ja jsem dneska venku, nenecham to tak a udelam vsechno, aby se tam proste s tema srackama hnulo....jo a jo a jo!

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
...no, urcite bych si posvitzil na to, kolik kape Eli Lilly kazdorocne z toho jiste vzajemnyhomkontraktu : to je na rediteostvi nemocnice....a pak, psychiatr je pwsychiatr, dela , blbe receno, s lidskou diusi: ja tam stravil 56 dnu - a kdyz jsem odchazel, malem jsem brecel, protoze jsem tam nebyl nejblbejsi a videl, jak ty lidi chatraj....zay\ mesic jeden uplne, iuplne....napred me holil, kdyz me tam privezli, hral na kytaru, kdyz ochazel, protoze "tzlobilů, byl casto kurtovanej a jen skrehotal, sedivej ve ksichte - A ZASADBNE : TADY NA TYDLE PSYCHOATRII SE S TEBOU DOKTOR NEBAVI, CHAPEJ, JE ZALEZLEJ V LEKARRAKU SILENYM, KDE STENY POLEPENY JUTOU JAK ZA PRVNI SVETOVY, a nemas sanci s nim MLUVIT!!!! To neni nemocnioce, to je koncentrak...jsem se uplne rozcilil., ale stejne budu do nich sit, porad, tzen, kterej "umel" jen chodit po chodbe, a kteryho cpali Zyprexou, protoze furt jen HLASIL STANICE METZRA A MEL U HUBY PENU, nekecam, zen se jim nevzepre, ja uz, s dovolenim, mam nyni povinnost se k tomu, kdyz jsem toho schopen, nejak npovinarsky ůzmocnitů, aspon na to upozornmit a verit,k ze to proste pude...tak nejak...

Zbora
21. 11. 2010
Dát tip
Hm, a jak bys to dělal Ty? Máš v našich podmínkách lepší recept? To neni výtka, jen se ptám.

skvěle borče

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
...ale prd bukowské - ja to zazil, je to horsi nez bukowske, protoze tam s lidma cvicej ty svine...((

Háber
21. 11. 2010
Dát tip
také * bukowské * ale ok *

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
hele, Sara, no potespambu, pani.)))

Sarrah
21. 11. 2010
Dát tip
***

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
corrige :Terezy U h r o v ý : to je podle mě ta žába na ptrameni největší.( ( (

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
...lakonočnost nezyúprexová:))...jen jsem se lstí dostal vebn (naučili mě tam lhát bez mrknutí voka), a dostával úpři ambulantních návštěvách iod asistentky Terezy uhorvý a jejích Melody girls recepty na Zyprexiu, sed jsem si dycky do parku a recept malejma nůžkama na nehty rpozstříhal v kludu na malinklatý kousíčljky. Po měsíci mi bylo stejně blbě, jako když tam do mě tenhle lék rvali., tak řikám : já to neberu. "No, tak neberte," - reakce. To je fakt neuvěřitelný : navíc na jkedno bvalení tohodle sajrajtu se doplácí asi 800....děs. Teď jsem na svejch antidepresivech, bez vedlejších účinů, zhub jsem zpátky na svých 73 kilo, vysokej jsem stejně:D - 182:DDD...ale ještě jim to dám sežrat, jsou to svině nevšímavý : píšu na web psychologie.cz, pár věcí už tam o Karlově vyšlo, teď se k nim zase kvapem blížim : je tam totiž 90 lůžek a 90 lidí, do kterejch trvou furt a porád, jak jsem si ověřil, to samý Velká sestra je věčná...((((

Movsar
21. 11. 2010
Dát tip
Líbí se mi lakoničnost (jakoby zyprexová?) upozornění na lobby medicínsko-farmaceutického průmyslu. A texty z tohoto prostředí, pokud jsou povedené, a tenhle je, jsou vždy silné. Vybavil se mi film Mrtvej brouk. T

Zuzulinka
21. 11. 2010
Dát tip
mám pár kamarádek, který dělaj obchoďačky ve farmacii, podobné skazky říkyl, kdo kupuje, co kupuje, proč kupuje měly by si tohle přečíst, měly*

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
a jaký? To mě zajímá...

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
jo, já si musim věc vodžít - a pak text přijde, nebo ne. Nechodily, choděj. Prostý...)

Ferry
21. 11. 2010
Dát tip
to unese jen: Ď !

Oldjerry
21. 11. 2010
Dát tip
Franto - tohle je tvá parketa - jako Václavák. To člověkem zacloumá jak frťan horké tequily...

..honzyku..jo..

jH
21. 11. 2010
Dát tip
*

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
p.s., dadik : a i kdyby to "nebylo" jiný, jakože jsekm jich prošel, ale jako protekční spratek, dpost a dpost, sem mě přivezli přímo z ulice, právě bna psychiatriích se s lékama ve velkým kšeftujer nejvíc....bys čunmělas, poslal jsem ředitelce FN Všeobecná fascikl svejch pátrání....

a2a2a
21. 11. 2010
Dát tip
Díky za reakci, s tím dítětem máš pravdu, je znát ona spontánnost, já jsem to vnímal, holt, pokřiveným zrcadlem formy, ačkoliv onen věčný konflikt formy a obsahu je v zásadě užitečný.

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
....no, jasně že je : já kdybych nepřešel do IKEMu, byl jsem už plešatej a stokilovej , vy,maštěnej čurák - více na "psychologii.cz", dadiku....jo, je to v lidech - tady až při ambuůlantních návštěvách všiínm jsem si nzlatý cedule Eli Lilly, prpojel net a žasnul....je to hnus a já vo tom napsal do MfDnes, vyšlo, je troí prej na žalobu, teď vyjde na tom "mym" webu : už takm mákm asi 16 kousků...

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
....dítě nebo něco jinýho tam, jak jsem cítil, JO...já píšu spontánně, já moc neuvažuju, tam bejt muselo, aby bylo kurvaznát, že J E T O V E N K U....JINAK, SORRY., a2a2, tvou včerejší zprávu jsem smáz a nečet : ----ale myslim si, že tak jako tak neni pro nás dva tenhle web nějak malej a že se tu snesem...místa dost. Tím chci taky říct, že jsou tu takový volové, ty mezi ně, myslim, nepatříš, ke kterejm bych si v hospodě nesed, o tobě nevim nic, asi tak....ahoj, František...

dadíková
21. 11. 2010
Dát tip
a je to na nějaké psychiatrii jiný?

a2a2a
21. 11. 2010
Dát tip
žádný projev přízně, jen nutnost, snad jen s tím dítětem mi to přijde mírně navíc s ohledem na již tak dosažený emoční účinek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru