Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepohled oknem na kousek mírně šedivého nebe
Autor
guy
41 názorů
Nádhera! Ty slovní obraty nejsou vždycky novátorské, ale jsou přesně tam, kde mají být a vytvářejí příjemnou hořkosladkou atmosféru.. Tvoje básně jsou jak nejlepší filmy od Spielberga, taky vůbec nedrhnou a divák/čtenář se nemůže odtrhnout. Příznivci Felliniho se může pošklebovat, ale stejně se tajně dívají. :-)
Přez_dívka
02. 10. 2020z duše*
patricia w.
30. 09. 2020krásné ***** :*)
Taky se mi pořád bortí. Ty vzdušný na nohách z písku. Coldplay Viva La Vida. Připomínají mi někdy The Beatles...Objednala si Město jeden kámen. Mám na něm nálepku poškozený výtisk. Vrána k vráně sedá. Kindle selhal. I net. Musím obracet stránky, cítit je prstama... :) Ráda četla.
Taky se mi pořád bortí. Ty vzdušný na nohách z písku. Coldplay Viva La Vida. Připomínají mi někdy The Beatles...Objednala si Město jeden kámen. Mám na něm nálepku poškozený výtisk. Vrána k vráně sedá. Kindle selhal. I net. Musím obracet stránky, cítit je prstama... :) Ráda četla.
ještě že tu máme čtyři roční období (a dá se číst různě ;-) - lopuch je prevít!
Dave Lister
27. 10. 2016..už jsem měla ten pocit, že mám kouknout na Písmák, co kdyby. třeba taky guy něco napsal :)..Nekecám.už pár dní.
Podzimní nostalgie :) díky.měj se krásně.
lucie.médea.
24. 10. 2016hezké...
náhoda, že jsem zrovna tu, znova po takový době, znova v nostalgickym modu, co ke mně ještě čas od času furt přichází a zrovna ty tu nově.. díky.. sedla jako na židli bez polstru *
Jarmila_Maršálová
23. 10. 2016guy luxusní!
Karpatský knihomoľ
22. 10. 2016/*
líbilo se mi jako vždycky, podzim mám moc ráda, čím jsem starší, tím víc s ním tak nějak souzním a zatím mi není smutno *
Marcela.K.
22. 10. 2016...já už o Tebe měla strach. Ani nevíš, jak moc ráda Tě tu, po tak dlouhé době, zase vidím.
Podzim už taky umím nazpaměť...snad zima nebude příliš krutá ;-)
S básní zpívám i splývám. Prostě klasika, to jsi ty! Nádhera, potěšilo.***
trochu jsem si tě načetla a klobouk dolů...mám pocit, že ti to píše samo.. báseň na mě působí krásně přirozeně a říkám si... áá, tak takhle kdyby mi to šlo :)
pořád došel od začátku až sem - velký úspěch?... samozřejmost?...
kdo ví... *
Je to příjemné čtení. Občas trochu předvídatelné (hrady z písku - zámky ze vzduchu), ale zručně napsané. T.