Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHomoMonoNono...
04. 09. 2002
23
0
3019
Autor
Kytička
Smutek
Radost
Je tu….
Není !
Tíseň
Už ne….!
Jen
něžné pohlazení …
Jen
Pomazlení
Mazlení
Zlení
Není ….
…Zbývá…
Osamění
….A dál? Jen snění.
Snění
Snění
Snění
jo jde se sniiit. ale radsi ne, radsi si budu realne uzivat tu horni cast basne.. :)*
Miroslawek
22. 10. 2002Smích_a_pláč
10. 10. 2002Navždy_Tvůj
10. 10. 2002
jejky, moc se omlouvám, jsem popletla jméno... dneska se motám v přesmyčkách :(, promiň a díky Čmeláčku
Hezká hra - se slovíčky, barvami, grafickým rozvržením. Takové kytičkovské.
:-) pěkná hříčka ... jo jo, taky bych snil, takhle po ránu v rachotě ... :-))
Unseen: Černé oči jděte spát.... :)
Clovr: Sni, ale potichu, víš... :)
Toxman: Já ti dám Supermarket! Víš, jak často to tam maj z prošlou lhůtou? :)
jůů to je zvláštní... snění je príma, zlení je horší, tíseň je zima a smutek to zkouší...
Pěkně jsi to napsala Witch.
Kytička: ale já stejně zkusím Supermarketovskou loterii o neprošlou spotřební lhůtu. No třeba dokonce vyhraju :o))
Margarettka
05. 09. 2002
Snít se dá kdykoli, viď, Kytí... já aspoň sním pořád, vyjadřuje to něco, co cítím taky... a ta touha... ach, ta touha po mazlení... kdybys věděla, jak Ti rozumím...
Sníst se dá cokoli, viď, Kytí... já bych jedl pořád, vyjadřuje to něco, co cítím taky... a ta touha... ach ta touha po řízku... kdybys věděla, jak Ti rozumím... a co že to cítím? Přepálenej tuk :-)))
Papouchuůůůůůůůůůůůůůůůůů, neříkej mi, že jsem se zase prokecla!!!! Noa ááááá no... tak neumím moc vařit.. .:-)
toho naděláš :), pro trochu tuku :), někdo ho má zas jinde
néééé, jen jsem si udělal srandu z Bacila, jak o několik kritik výš nyvě slintá.. :-)))
No, vidíš, papouchu, ta moje vztahovačnost :), jsem to ale Kytička... :)
Vždycky jsem chtěla jako málá domů ptáčka a když jsem ho dostala, tak se mi chudák přecpal....papouchu... nepřecpávej se, nebo to špatně dopadneeééééééééééé! ŇafŇaf :)
Aby se nakonec z hubeného severského papouška nestal nadívaný španělský ptáček :))
Kytí: Jo jmenoval se Maníček, ale pak chcípnul :o))
papouch: Kdybych tě živila já, určitě je po tobě....jak by ses nacpával :o))))) a pak bys to musel zase někam vrátit na příslušná místa....:)
Tox: Jééééééééééééé ptáček až ze Španělska? Fakt bys mi pro něj sjel Toxíkůůůůůůůůůůůůůůůů, fíky!!!
Francois: Děkuji Francois....
Nyvě slintat... to je hezký pojem, to si zapamatuju, díky, Papí ;-)) A s tím nytím - mě napadá - co třeba
Kráčel chlapík s nýtem
liduprázdným bytem
Z toho prázdna začal nýt
vypadl mu z kapsy nýt
(není nad absolutní verš:-) )
Jejky, to jsem nečekala, děkují...posílám vám za to kytičky :)
PS: Toxmánku tobě se nikdy nestává, že sníš během pracovní doby, že sníš velkou flákotu řízku s pár řádky brambor....? :)))
Kytí: Že něco sním během pracovní doby se občas stane, ale zase tak moc o tom nesním. To spíše sním o tom, co jsem ještě nesnědl :o))
Jen ty barvičky mi dojem z Tvého dílka trošku kazí :( :o)
Ale jináč perfektní!! *