masif..
by to mohlo zniet pateticky cele.ale dobre je to zostylizovane..lubi mrte °
říkali mi, že seš dobrej...a ono asi fakt :)
Ano navodila pocit ..letmého potkání se..
Děkuju za avi.
Tohle jde až pod nehty...
a tady přidám aj ty avi :o)
výborný, máš precizní obraty a skvěle spojuješ zdánlivě nespojitelný *
jo výborný, chvílema jenom slabej spád ale vpodstatě bych to viděl na TIP
Sidi, a co ti vlastne vadi, ze to nie je na tipa? :-)
maia... nevím, dá se říct, že ani nic konkrétního, prostě.., přijde mi to takové rozházené. Jasně, některé obrázky jsou tam vymalovány nádherně, ale paxe tam vždycky objeví něco, co mi to srazí dolů.. nevím, mám z toho takový dovný pocit. Takže nevím, prostě...ne-e:)
Hm, tak v tomto pripade sme sa nezhodli, lebo pre mna su tie rozhadzane obrazky uzasne. Presne take ako maju byt. :-)
maia... dyť je to jedno. V podstatě je to vlastně vyjímka, pže jinak se mi od tohohle autora:) líbí v podstatě všechno...až je mi to trapný:), pže by se za tím dalo možná něco hledat:) ale kromě jeho vynikajících spisovatelských kvalit nedá;)
Na zaklade coho si zistila, ze neda, sidi. ;o)
maia..
Nadchla je slabý slovo.... stačí mi, že mohu plýtvat superlativy... nad touto básní...
hm, dobrý...
ale nevim, na tipa mi to nějak skřípe:)
jindy, ok?
že umíš vybrat básně maio..
Rimmere.... klaním se básníku... skvěle...
Som rada, ze nadchla aj teba. :-)
Nadherne. *
Poulicny klub.
Jo jo. Jakapak tohle hlubš zkritizovat... Myslím, že vím, o čem to je - a to je víc, než se mi stává u Písmáckých básní zařazených v hypervýběrech a s velikými počty tipů. Má poklona.
Tip
Ta třetí sloka mi tam (jako do básně) moc nesedí,ale celkový dojem je vynikající!
Výborný závěr . . .
Lasy*
paradni vec...velmi mnoho*/*
uffff...fakt díky. bezvadná věc. | típjaxviňa
Hele tak to je bomba :o)
Máš to skvěle obrazný, ty jo, člověk si nemůže nepředstavovat a najednou se diví, kde se ty představy sakra vzaly :o) a ony od tebe :o)
TIP
Začínaj mi docházet superlativy:) A kritizovat neumím (leč naštěstí zde není co..)..
Opět mě jeden po druhém tvrdě zasáhly všechny z bezpočtu vynikajících obratů a obrazů a vůbec...skvělé..*
Taky fajn, všimla jsem si, že sis listoval, a napadlo mě, že se Ti možná bude líbit. Jsem ráda, že to vyšlo. Od Hraběte k Topolovi.
Aleš Čája mi půjčil Hraběte a docela se mi líbil. Hlavně ta báseň, co jste nám taky četla, kdy umírá s příliš velkým srdcem a bez dívky, která jediná má jeho krevní skupinu. Nádherný obrazy. Ale teď jedu v Jáchymovi Topolovi...
Občas tak chodíme po světě s igelitkou zklamáná a skartovných veršů a ... tak dál - hezky vymyšlený, neschází překvapivé efekty a sdělení je jasné. Mimochodem - co Ty na Hraběte?
přeložených z beznaděje do češtiny ....skvělé!!!
celý je to taky výborný, zvlášť závěr...moc tirozumím:)
*** +klub
Za pětiprocentní přes sklo vytržení ze splínu ***
Za pětiprocentní přes sklo vytržení ze splínu ***
hm...místy se to vyrušuje mezi sebou... nevadí
tak tohle fakt můžu.... trošku bych škrtala (ale to já pořád, všem a všude :))) ale jinak fakt dobrý - hlavně ty první dvě sloky a ta poslední...
Celkem to vystihuje pocity v metru
Je to zajímavý ... Tipipit
To je sakra dobrý!!!!!
Tip top! :)
*** Obdivuji Tvou fantazii :-)
!!Skvělé..kdyz se něco takového opravdu přihodí, člověk z toho pak žije ještě nejmin týden..a(ale ono se to moc nestává, nebo jo..?) :-)
tip
metro, věčný zdroj inspirace....trochu jako Stanice podzemní dráhy (Miroslav Holub)..
ale příjemně všední atmosféra:) *t*