Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senádražní konce no. 2
16. 03. 2003
37
11
4324
Autor
clovrdik
... nakonec jsi mi stejně ukázala,
kde je tady nádraží
koleje prej uklidňujou
tvrdila jsi s roztomilým úsměvem
já s tím souhlasil a netušil,
jak velkej je to omyl
až později mi došlo,
že ty dvě rovnoběžky se opravdu protínají
v nekonečnu
a to je pro tenhle večer hodně daleko ...
11 názorů
Okamžitý, prožitý, krásný, jinak to popsat neumim, a ani nechci... tip!! I.
dlouho jsem tady nebyl, ale vidím, že sešpořád stejnej. Stejně dobrej Básník!
macgiver, tak já se příště třeba polepším :-)); případně mi poraď, v čem by to jako mělo bejt lepší, rád si tvůj názor přečtu
No to složil Dvořák při jízdě vlakem... znáš to?? nepřipomíná Ti to rytmus pražců??
znám to :-)); ale nevěděl jsem, že to složil při jízdě vlakem :-)); dík za vysvětlení :-)
no, to máš Humble asi pravdu :-); ono možná ani na normálních kolejích bych ty nálady neměl, ale tenhle můj výtvor je v podstatě doslovně dokumentární (prostě člověk si ani moc vymejšlet nemusí :-)) )
No, normální koleje, to je jiná. A když jde jeden dlouho po pražcích, nedokáže pak dlouho udělat krok o jiné než normované délce... :o)
Nejzábavnější koleje jsem viděl v Tunisu. Tamní železnaja doroga je měla úplně křivé na všeckny strany, takže nechápu, jak po něčem takovém vůbec mohl jezdit vlak (a nikdy jsem to také neviděl). Nevěřil bych, jak je takovýhle pohled divný a nepřirozený :o)))
Zosha_in_Caribic_2
30. 04. 2003cekanka_ucekana
02. 04. 2003cekanka_ucekana
02. 04. 2003Pomerančová
26. 03. 2003
už jsem tady byl, ale nevidím po sobě stopu, poslední dobou se mi to často stává...
daleko, blízko, kdoví ? :-)
Postrach_češtinářů
19. 03. 2003
Jé, moc pěkný človrdí.....* P.S:oprav si ve čtvrtým řádku "tvrdila jsi s roztomilým úsměvem"(to víš, mé bohemistické srdce krvácí;-))))
přeju krásný den
sys
no jo, to jste vy co jezdite vlakem, podivej se na autobus, silnice je jedna cara, kdyby to ale byly dve rovnobezky, shodny, protinaly by se v podstate vsude, kde bys potreboval ;o)
kecam ;o)
za skvelou naladu****
Drownedgod
17. 03. 2003
kritiku si ponechávám sama pro sebe,
jen chci říci, že koleje jsou opravdu uklidňující a i když se protínají někde v nekonečnu, nebo ne, pro mě jsou lékem na nervy.
v básni máš zklamání a očekávání něčeho . . .
no, vždyť tak jsem to i pochopila, někdy je den tak hezký, že by se snad i mohl zastavit čas...
ale čas je neúprosný, tvrdý a krutý, i to já znám...
musel jsem si přečíst no.1
tenhle no.2 mi přijde jako perfektní vyjádření lítosti ***