Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGeometrie lásky
26. 04. 2003
42
0
5157
Autor
Dash_707
Geometrie lásky
touha rostoucí s čtvercem vzdálenosti
přímkou protnutých několika srdcí
vykreslí začarované kruhy emocí
kličkující mezi kužely nástrah
milostných trojúhelníků
vznikajících přitažlivostí
válců a kosočtverců
aby výměnou krychlí
na šachovnici života
doklopýtala touha
ke kvádru hrobky
uzavírající kruh
rovnoběžek
souznění
duší
text & foto Dash
To je celkem dobrý.Originální nápad. Přemýšlím o tipu -áááááá- asi jo..T
řízek: tady už jsem na návštěvě byl, ale neva stojí za to ji vidět znova :-)))))
Řízek_avíz
28. 08. 2004Hip_Zdenda
27. 08. 2004
......úplně se mi ty grafické prvky zejména pak kosočtverce vizualizovali......;-)
tip
Hmmmm, výborná, přítařlivost válců a kosočtverců mne dostala :-))) přechod z třetího do druhého rozměru :-)
Láska a geometrie? Kdyby mi někdo řekl, že tyhle dvě věci jdou k sobě, nejspíš bych se mu vysmála, ale po přečtení tohohle dílka měním názor. Jde to k sobě a dává to úžasný smysl . . .
SlečnaMezková
07. 06. 2003
já vím, že je to geometrie, ale stejně je tam na mě těch technických termínů moc...
Miracleion
07. 05. 2003cekanka_ucekana
06. 05. 2003Čech_Radek
05. 05. 2003
Já tedy bych možná v lásce viděl víc křivek a geometricky nedefinovatelných útvarů :-)) ale dobré!
Albiero: se zařazením příspěvku souhlasím a za radu ohledně vkládání obrázku děkuji. :))
Zajímavé a jemně necudné - smíme dát do erotického klubu?
Čistě formálně by asi bylo dobré ty zkracující se řádky dodržet beze zbytku.
(I když kdo ví? Staří tkalci perských koberců prý vždycky udělali ve vzorku úmyslnou chybu, protože neomylný je jen Alláh. Nakonec se to dá chápat jako vyjádření kvantové neurčitosti světa.)
Hmmm je to dobre... A ja jako matematim mam radost... Jen ta fotka zde neni....
*!