prostě se mi to líbí!!!!!!!!!!!!!!!!! *
Pravdivý, silný, trošičku hořkosladký, trošičku bolavý... A nadějeplný...
Věř dál, děvče s oslíkem...!!
T.
taková pěkně procítěná...
...moc hezký*
plyne to, krasne to plyne :)
Je to taková nádherná krátká rozřádkovaná povídka((; Taková polobáseň.*
spíš se mi to líbí, než že bych to bral jako báseň...
je to škoda, ale třeba se mu rozpadla bota a nestih to
nevadí
Taky přeju, aby se to vyplnilo...alespoň jsou to krásné sny a Ty jsi je pěkně zakomponovala do cestovací básničky :)
T***
"nebeské zjevení...ten chlapec s vytahaným svetrem..."
Vídával jsem ve svých snech dívku...podobné nebeské zjevení...jako ten Tvůj chlapec...neptej se, zda-li jsem ji potkal i ve skutečném životě...
Ta básnička je moc a moc krásná...a za toho Tvého chlapce (pro Tebe) se budu večer co večer modlit...slibuji... (Dej mi, prosím vědět až se Tvůj sen naplní...abych si mohl odpočinout...)
TIP...a díky!
moc hezký :))
znám podobný lidičky :'), je mi to velmi, velmi blízké... taky věřím :)
tipík
Chvíli potom, co jsem si tohle dílko přečetla, jsem měla pocit, jak kdybych přečetla román, tak málo slov a tolik toho, co řekly...
tiše si fňknu (protože to je smutný)
a ještě tiššeji přidám tip (protože to je dost dobrý)
Proč mne pohladit po ouškách? Protože jsem občas pěkný oslík:)))
Pravdu bezpochyby máš...
Ale já tam hrubiány nepotkala a smutně psát nechci, toho je všude až dost.
už jsi viděla otrhaný chudáky v salaších, lidi bez práce,celý špinavý a hrubý,lidi co každý den sedí a nalévají se kořalkou a pivem v hospodě či ve světnici?Existuje totiž i ta druhá strana......jinak musím říci,že to není špatný..máš pro tyhle věci velkej cit.....do toho!
Tak, tak...anebo na povoze jezdit s pastevci.
A po loukách pobíhat po mateřídouškových koberečcích,
bát se stop medvědů...
Jéé to já tam pojedu, kdo pojede se mnou?
Tak už jsem tam byl dvakrát vlakem, tak stop je na řadě. Náklaďáky jsou ideální. A úplně nejlepší jsou potom v těch horách... jen tak si pěkně jet v nákladovým prostoru s otevřenejma dveřma a sledovat, jak dřevaři mastěj karty...
Skoro je mi i líto, že jsem se rozhod tam letos nejet. :-)
taky bych se tam chtěla podívat...*
Jééžiš tohle je takový milý, snový, svěží, naivní, nádherný....
V roztrhanym vaku ti daruju tip
dívka s oslíkem je ta, která sní...
...na oslíku do chrámu, jenž má být prázdný.... je srdeční cos napsala... v díle i pod ním... tvé přání je už dnes... skutečností... která se v pravé chvíli probudí :)
*
To je hezounký :o) já taky vážně věřím .................. ale v koho, to vážně ještě pořádně nevím. Fakt moc krásná :o) (jako ty :o)
dívko s os..:jo to je milý*
ps: Adonis zjevně prohrál půlnoční boj se svým údem, a frustrovaně doufá, že v tom není sám . Držme mu palce aby to přežil... :)))
Naprosto úžasný. Asi budeme mít stejný vkus, co se týče bláznů s kristuskami ve vytahaných svetrech... :)
TIP
Naprosto úžasný. Asi budeme mít stejný vkus, co se týče bláznů s kristuskami ve vytahaných svetrech... :)
TIP
kraaasny...
a to se to ani nerymuje:o)
*
Děkuji, jsem krásný i bez přírodního vaku. A rád se občas umeju :)
Ale jinak jsem to celej já. Akorát si nešlapu po gatích, nejsem blbé.
A nemám kristusky, do lesa je to toiž obuv na hovno. A vůbec se málo hodí pro toho, kdo chodí hodně.
Gratuluji za tolik tipů v prvním dílku. Snad nám nezpychneš. Čtrnáct je zajímavé číslo, ale patnáct snad zajímavější... :-)))
nádhera...
přeji Ti, ať se Tvá víra naplní...
4/5+T+K
teda....hned jak jsem precetla prolog, sevrelo me u srdce. Vid, ze doopravdy nejezdis stopem.....
Jinak se ti basnicka moc povedla...* lovit v ocich ocni cocky, to je uplne skvele...atmosfera vyztizne vyztizena...:-))
potkáme se v Himaláji...v kapse budu mít kousek skořice - té neobyčejné vůně - kůry dalekého stromu, který jsem nikdy nespatřila
a bude svítit slunce
********************************************************
**********děkuji všem za dobrotivé kritiky**********
********************************************************
Tak to je hooodně povedené, ten klučina musí mít asi hodně do sebe. Vážně paráda. t*
... krásný sen
...nedochvilná představivost
...░░░probuzení░░░
(pěkné líbilo se mi) i jako slepec jsem to přečetl.
Požito vlastním srdcem..............
BARBAR
Až se jednoho dne zastavíš tak zjistíš,že jsi na bodě odkud jsi vyšla a pak také spatříš jeho.Ale on opět zmizí s takovou rychlostí,že tě to šokuje.A tvá cesta ,ta bude stále pokračovat.Pořád dokala.a pořád se k tobě bude vracet onen muž jen až dojdeš na výchozí bod
hezké...musím uznat, že se mi líbí...
Přeložit do Aj a zaslat Pearl Jam!:-)Dobrý!
Hmm, pubertaci, co nadelame...
Celkem me to zaujalo, pride mi to jako momentalni myslenka, momentalni touha...*
Vídám ho ve snech již celé měsíce, nebeské zjevení...ten chlapec s vytahaným svetrem. Ta cesta byla, daleká a krásná.
hezký příběh a ještě líp popsaný
tip
ty brdo ostrej grunge......*/*
Tvá kunda je zraněná, odnášejí ji na nosítkách. Je unavená bojem a dlouhotrvajícími orgasmy. Svis, svis, dělají listy rotoru, odlétajícího vrtulníku.