Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezPoVěĎ nArKoMaNa
10. 05. 2004
39
0
15006
Autor
Waawe
jsem
schovaný
v obrazech deště
a stojím mezi dnem a nocí
v nekonečnosti
hlubokého
vesmíru
stíny
halí mou tvář
do mlhavého oparu
rozbitých zrcadel
s cizími tvářemi
a žalem
nad každou
z ní
cítím se jako
jako
bezvýznamná nicota
která si pluje
tmou
depresivních zvuků
havraními
křídly
už nechci dál žít
v tomto začarovaném kruhu
plném
zoufalství
beznaděje
a cizích tváří
už nechci
být
otrokem drogy
a snů
které jsou zároveň
kruté
a falešné
už ne
prosím...
Jerry_Shit
06. 09. 2005Slůůůníčko
04. 09. 2005
svítít bude...uvidíš..
a vesla si pořiď nebo vyrob - je s nima velká sranda....
v hlavě máš pytel rosy
a tak zhasni
ať
se zkrásníš....
selia : díky moc, vážím si toho a jsem rád, že se ti líbí...
časy jsou nenávratné a sliby nemají v dnešním světě žádnou cenu. neboj, něco se rýsuje - bude to obecné - vlaky nejezdí taky přesně na minutu. a světlo ? snad bude svítit.. a ty vesluj, nezhasínej...
Dragonangel
12. 03. 2005
stíny
halí mou tvář
do mlhavého oparu
rozbitých zrcadel
s cizími tvářemi
a žalem
nad každou
z ní
squele tip
tehotnej_hroch
23. 10. 2004
FLO : díky moc i za tvou kritiku. jsem rád, že ses ozval.
už v prologu nahoře jsem avizoval, že je báseň paradoxní, má vyvolávat obrazy a snažil jsem se ji zachytit z více rozměrů, odrazit tak pozornost, podstatu a myšlenku do několika kruhů, které by se vzájemně prolínaly a tvořily tak několikavrstevnatý obraz....blbě se vysvětluje....
klišé ?...co je klišé ?...ve skutečnosti skoro vše a jak pro koho....
díky moc, vážím si toho !!!
měj se fajn
m.
Já si myslím že tohle mně nijak neoslovilo. Nepřiblížilo mně to myšlení člověka kterej je na dně. takhle to rozhodně nevypadá.
"už nechci být otrokem drogy" je strašný klišé. ale fakt hrozný.
Druhá strofa je naprosto dokonalá - už za ní obovský TIP
zbytek se mi zdá nesrovnatelně pozadu, ale - to jen díky tomu, žes ukázal, co v Tobě je :-))
sk8ergirl> Dík, žes tohle vytáhla na denní světlo - v těch mracích toho, co bych měl všechno přečíst a nečtu jsem ztracenej...:-/
je hrozné být otrokem drogy a ještě hroznější a těžší je závislosti se zbavovat...krásně jsi to napsal a máš můj tip
no, až do tý sloky s otrokem drogy to je famózní :-) tu moralizující sloku bych vrznul snad do prologu, pokud vůbec někam...
all these things in all positions...and fade out again...again...
jeden můj oblíbený
basák...kdysi se léčil spolu s Markem Brezovským...těžko říct...má to rub a líc...jako všechno ostatní...
***t
chjo, zas plácám nejasně ;)
tou moralizací jsem myslel obtvlášť to důrazné označení snů za falešné...ono je to spíše na filosofickou debatu ;)
čéče.dostal jsi mě spíše tím prologem. Silná myšlenka, co??? jednoznačně za ten máš u mě Téčko :)
Je to dobré.Mi se spíše líbí rýmované, protože nabízí prostor pro tvůrčí schopnosti, ale tvé básně nejsou vůbec špatné.Měj se!!
Lucie_Lilly : do prologu jsem psal, že je celá báseň rozměrná a paradoxní...takže si na to udělej svůj vlastní obrázek
Eva_S : přesně tak, a taky to byl účel...na začátku jsem vše zastíral nějakým oparem...konec měl jakkože vygradovat a evokovat celou přímočarost...ale díky moc za postřeh !!!
Luckytaky : mně to tam docela sedí...jasně, každý si to domyslí, ale...měj se fajn :)) a díky za přečtení a Tip
peace
m.
Pod pokličkou dobrý... Jen ke konci moc konkrétní, oproti kamuflovanýmu začátku...
Lucie_Lilly
08. 06. 2004
Kéž by si takovou zpověď vzali k srdci někteří mí známí a bývalí kamarádi
Mě se začarovaný kruh naopak zdá hrozně klišovitý... Jsou tam lepší obraty. Jako celek nic moc, ten pocit mi nic neříká, tak možná proto...
jo :-)
akorát nevim, ale nějak mi tam nesedí ta poslední slova
už ne
prosím...
nevim - buď bych napsala znovu už nechci /odsadila/ prosím...
nebo bych to usekla kousek víš ...
moc kecám, neposlouchat :-)))))))))))))))))))) *
Minim_Sladkyj
22. 05. 2004
skončila by som to pri vete: už nechci dál žít.....
slovíčko droga má nejakú tú príliš zreklamovanú pokrivenú tvár a slovo prosím tiež....
ale začiatok pekne plynie...
theletadlo
16. 05. 2004
to all : díky moc za názory, kritiky a taky případnou chválu :)))
beatrice : chtěl jsem ten konec vygradovat a evokovat tím co nejsyrověji celou podstatu a myšlenku....takže jsem to psal přímočařeji tudíž v tom byl záměř !!!
za tipy, kritiky a všechno co jste napsali ještě jednou thanks....
žijte v míru
m.
bych je chtěla vidět, henty narkomany, jak používají slovní spojení:"bezvýznamná nicota, která si pluje tmou depresivních zvuků havraními křídly".
Jsem schovaný
v obrazech deště
a stojím dnem i nocí
v nekonečnosti
hlubokého
vesmíru
a krásné básnické obraty, vyvolávající obrazy - báseň působí skutečně "trojrozměrně", krásná zpověď...
líbí se mi - tip
Alenka_Nibiru
10. 05. 2004záhadná_prokletá
10. 05. 2004
"už nechci žít v tomto začarovaném kruhu..." - Výstižný, pravdivý...a ..skvělý (literárně..)