ted si zapnu internet a pulku "celebrit" vubec neznam a mozna ani znat nechci :-)
medvídci - jsem taky medvěd po všech stránkách!
A co bys řek na tohle? .-)
Šmarjá! Nechtěla bych být nikdy teenagerem! Určitě si myslíš, že jsem jím být musela - ale to by ses splet! Mí rodičové žádné výmysly typu idispozice, deprese, puberta a spol. neuznávali a hlavně netrpěli. Ještě tak tolerovali zlomenou nohu nebo vysokou horečku - ale tím veškerá jejich benevolence končila. Kupodivu to docela fungovalo :-)*****
jsem velmi potěšen!!! díky!!!
Na rovinu: Právě se o mne pokouší nějaké nachlazení a je zrovna v rozjezdu. Tedy troubím jako cirkusáckej slon a je mi blbě jako malému psovi. Přesto mne tento Tvůj fejeton nemálo pobavil a zvedl mi náladu.
Nevím, zda sis toho všiml, ale snažím se Tvou zdejší tvorbou prokousávat systematicky. Odzadu. A tenhle mne po řadě na Tebe slabších ale ve výsledku přesto nadprůněrných fejetónů znovu dostal. Připomněl mi ten pocit, který jsem zakoušel, když jsem se s Tvými dílky seznamoval. A poprvé obdivoval prostotu a eleganci Tvého stylu.
Takže dávám jeden velký TIP s příchutí nostalgie a již se přestanu vykecávat!
koukal jsem, ze mam dohromady neco kolem 4000 tipu, tak to snad staci :-))
už jsem dal.. ale založím pár alternicků a dám další jestli to pomůže ;-)
jestli jsi to cetl, tak jsi mi dal tip :-))
a to se Ti objevi nahore - toto dilo dostalo jiz Vas tip nebo tak neco :-))
takze mi dej tip, aby ses nemusel znovu namahat se ctenim :-))
tvoje články mají jen jednu chybu - tady dole je strašně moc komentářů. Jsem si jistý že jsem tohle už četl, ale nevím jestli jsem to patřičně okomentoval a tak teď řeším dilema... Možná by nebylo špatné kdyby se na písmáku zobrazovaly články které již dotyčný přečetl jinou barvou... a ty které okomentoval další....
:-)))
Můj šéf zpívá v jedné punkrockové kapele a když měl narozeniny, tak jsem mu nakoupil asi desatery bombarďáky a rozdal jsem to dívkám a pak to ve finále po něm házely
přidával s kalhotkama na hlavě a basák je měl zas ála superman :-)
Neodolal jsem a dal jsem si tento fejeton ještě jednou.
V souvislosti s házením kalhotek po hudebnících, mám hezkou historku. Jednou na mě opravdu při koncertu přiletěly červená, snad i značková tanga. Byl to samozřejmě fór, ale zatvářil jsem se lascivně do publika a velmi hrdě pak na kolegu spoluhráče.
Ten jenom suše poznamenal: "Co se divíš. Dneska taky hraješ jak píča!"
Top less Divku chci!!!!
Medvidky zas tolik ne :-)))
Nahlizeno z pohledu dnesni marketingove kultury - kuraci jsou proaktivni jedinci, kteri berou osud do svych rukou. Zatimco my ostatni doufame, ze smrt bude dilem nejakeho prisne randomizovaneho skutku, kuraci si predem vybrali jednu z asi 4 nemoci - rakovinu plic, CHOPN, ICHS nebo ictus, na ktere hodlaji zemrit. Tato aktivni predestinace pak usnadnuje nam lekarum dignosticke rozpaky.
Neboj - delsi psani by me samotneho vycerpalo...
Chystám se na ně.
Doufám jen, že nejsou příliš dlouhé.
Jsem totiž aktivním i pasivním kuřákem a co jsem tak zaslechl
o koncích těchto, nečtu už romány na pokračování a nesleduji seriály.
Kvetoni - jestli budes chtit, tak Ti neskromne doporucim nektere sve smichutvorne dilko - uz jsem jich vetsinu schoval do sbirek :-)
Úžasné.
Začínám uvažovat o zakoupení stěrače na monitor.
A ti medvídci...
Tyhlety dívčí časopisy fungují na stejném principu jako Microsoft Hot-Line.
Dostane se vám v nich mnoha báječných rad,
které jsou v praxi úplně k ničemu.
Ale ti medvídci...
skvělý jako vždy.. jen mi to tentokrát přijde, že konec je maličko slabší...ale pořád je to na několik tipů ... :-)
...máš pravdu... pár jich znám i živejch...co si jen nehoněj triko a jsou i lidi a je s nima legrace...nakonec...ségra je taky doktorka...i když ne tak vtipná, jako já ...dělá v Praze...doufám, že ji neznáš ;-)))
díky ;-) doktoři jsou vtipní - třeba Hawkey Pierce
z MASH ;-)
:-))) já už tě kdysi četla...a koukám, že mi nezbude, než tě vrazit do oblíbenců... nebo při své skleroze... fakt mě bavíš...seš vůbec ten doktor...takovej vtipnej?! :-)))*
to mě nenapadlo, po něm bych hodila možná tak cihlu nebo líp kovadlinu
já bych po tobě hodila gumové medvídky
TIP
vidíš a psal jsem to ještě předtím, než jim dělal reklamu prvňokolosuperstárovský Julián
opět se směju na celé kolo, což je, vzhledem k tomu, že jsem v práci, silně nežádoucí. ale co, aspoň mně neotravujou pacienti :-)
*t (jako vždy)
ty jsi taky léčitelka? Díky za návštěvu!
Představy živé jsi ve mně probudil a pobavilo velice - T
Nemusíš si předplácet... :-), nám stačilo, že si časák koupily holky a prokoloval celou třídou, zlatá základka! :-)
Jinak jsem se opravdu pobavil, gumové medvídky mám rád a "samice nejen mého věku" nemusejí mít 120 kilo...
Prostě Tip
Přepěkné, pane :o) Časopisy jsou věčné téma, taky si rád počtu :o)
Tip
jsou i slečny co se nedožívají ani 60 (kilo)
tip
pobavilo
:))) Ty medvídku... To určitě nebylo myšleno "zasypte partnerku medvídky a pak ji v tom hledejte a pospěšte si, než se vám udusí"... Ono těch medvídků stačí docela málo, podle chuti :)...
Ale sepsáno je to opět mistrně a prosmál jsem se ke zdárnému konci...
Samice mého věku se dožívají i 120 kil živé váhy. jo!
Ať žijí konzumenti želatinových medvídků:)
Bez mučení a nátlaku se přiznávám, že jsem kdysi mladší sestře Bravo girl kradl a četl ho. Mylně jsem se domníval, že tak pochopím dívčí nitro, nicméně se tak nikdy nestalo. Ale ani mě to neodradilo, abych si prolistoval každé další číslo...
Tip
RMM - to chápu :-)) Taky mám mladší sestru a taky jsem nic nepochopil. Asi jsem to studoval málo podrobně!
to se dělá, dělat si srandu z korpulentních dam
Chvilka pro Tebe .... :-))))
Tip.
úžasný.... a medvídky žvejkám ráda,ale v téhle podobě bych je fakt sdílet nechtěla, už protože bych byla na tom opačném konci, né té co přežvykuje, ale je přežvykována....to si nechte zajít chuť pánové...chce to jinou inspiraci:-) jednoznačně *
To se mají interpreti dechovky na co těšit.... a přes želatinové medvídky cesta nevede... rozesmála jsem se jako vždy... TIP
zase jeden z bezvadných, znovu dám tip, protože umíš rozesmát
a jak už jsem napsal v předešlýc kritikách, technicky to zvládáš skvěle. Nechtěl bych zde nikomu ublížit, když , tak ať mně někdo upozorní na jiného autora, ale v humorných prózách alespoň za několik měsíců zpátky jsem zde lepšího autora nečetl. Někdy se to povede o něco méně, častěji však to nemá chybu.
Jo a na dechovku mi nesahej. Nebo dám znárodnit soukromé ordinace a nemocnice a doktory. Ale až za šest roků. teď socani dostali na prdel.
Děkuji vám za milá slova! A omlouvám se výrobcům gumových medvídků a interpretům dechovky. Autor fejetonu neodpovídá za případná zranění spodním prádlem.
10% ... ? Musím Tě ujistit, že to číslo je mnohem, mnohem vyšší. :o))
Povedené. *
no ty medvídci sou fakt nejlepší :)))
akurát sem teda asi nenarazila na pořádnýho chlapa... vlastně sem nenarazila na žádnýho... no to je fuk ....
tip :)
Dero - nechceš nám něco naznačit milá předplatitelko? :-))
Nicollette - dík, pošlu medvídky!! :-))
Idle :-))
:-)))))))
Vaud: pošli radši toho chlapa .-))
...obzvláště nebezpečné mohou být bombárďáky s pamperskou...T*
Mám ráda fejetony a štiplavý chlapský humor :-)
medvídci...:-)))))))))))
tip a avi