Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGro-gy-dó
15. 12. 2004
32
0
12463
Autor
Noe1
Krivoj rog
dva tři grogy
do každé nogy
úpadnost
zvýší.
Grog sum grog
tento rog
každý krog
je těžší.
Po osmém grogu
nezvednu nogu
co ale mogu
koledy řvát.
Ač grogy, všichni dó
po Práge pragulkó,
rog za rogem,
grog za grogem.
vstříc
zvraceným Vánocem.
hihihihihihihihihihihrhrhrhrhrhrhrdinský epos.. no to bych řekla.. já měla na silvestra svařené svařené a svařené.. vhooodně rychlém sledu..
ježiš to je povedený.. jsi mistr svého umění Noe.. :o))) *
Pišta_Hufnágl
03. 01. 2005
..tse..taj chce jeden dát tip a než se dostane na konec, málem si ušoupe prst na kolešku!
..no, když už sem se došoupala, dala bych si svářo..
cink*
Pišta_Hufnágl
21. 12. 2004
Pišta: Ó děkuji, děkuji ... za bonz :-))))) Vlk s kolíčkem se taky povedl :-))))
Pišta_Hufnágl
21. 12. 2004Montrealer
21. 12. 2004............ Piš_Huf ...
on tu báseň stejně chápe jako vášeň a nemá z Boha bázeň.
každá jeho báseň je líheň, kde by se zlomil i vratipeň. néni to už žádnej učeň.
OK, jo a pod ten most mi to nevyšlo, posunuli nám poradu/firemní mecheche :-)
Sainte_Berenique
19. 12. 2004
Líbí se mi myšlenka .. :-)
Příští rok se určitě vydám - aspoň jako nezávislý pozorovatel .. :-)
Augustin_Šípek
19. 12. 2004
Hele, děcka neblbněte. Alkohol je jed. Já jsem tůdle na Můstku viděl pána, jak poživ se motal až spadl a rozpil si hlavu. A musela k němu pžijet záchranka. A jak k tomu příjde ta´tka s mamakou, že takovýhle vaše ekstempóre musí paltit z daní. A vůbec, není na to nějakej zákon, že se na veřejným sereveru, kam mají přístup i mi takřka děti nesmí propagovat požítí omamných drog?
.................VOPISUJU Z CIZÍHO............ |
Hele, děcka neblbněte. Alkohol je jed. Já jsem tůdle na Můstku viděl pána, jak poživ se motal až spadl a rozpil si hlavu. A musela k němu pžijet záchranka. A jak k tomu příjde ta´tka s mamakou, že takovýhle vaše ekstempóre musí paltit z daní. A vůbec, není na to nějakej zákon, že se na veřejným sereveru, kam mají přístup i mi takřka děti nesmí propagovat požítí omamných drog?
teď už možná vopisuju líp. co to máte za HTML-editor, vy reDaktóři ? |
promiňte mi mé asketické barevné pokusy pod tímto dílem. já si prostě nechám poradit, až bude nějaká paní radová On-Line & Ready. uš sem to s jednou skoušel... odhlásila se a já se jí nedivím. podpálim za ni v kostele kazatelnu (zapálit svíčku umí každej vůl, kerej umí používat sirky).
Kristýn_Pravda
16. 12. 2004
hups,minule jsem tam zapomnela zaskrtnout kolonku tip,takze "one more time".
*t *t *t *t =)))
Učedník_velkého_mistra
15. 12. 2004Sn_vojáček
15. 12. 2004
já nerozumím polsky nebo jak to je, ale věřim že po překladu je to dobry*
dílko i grog jsou v souladu - moc fajn :-))
nicméně - pán, co se poživ na Můstku posléze pozvracel je takové kouzlo, že mi zaskočila mandarinka :-)))))
(ale nevšiml bych si toho - díky Pištovi za bystré oko jeho :-) )
Montrealer
15. 12. 2004Montrealer
15. 12. 2004............Delahaye from Delaware:
nicméně - pán, co se poživ na Můstku posléze pozvracel je takové kouzlo, že mi zaskočila mandarinka :-)))))
(ale nevšimla bych si toho - díki Pištovi za bistré woko jeho :-))
wi redaktórujete spoločně ? a ako, smiem-li sy pýtať ?
Pišta_Hufnágl
15. 12. 2004Montrealer
15. 12. 2004............ 15.12.2004 Aviva
Já tady uchčůrávám smíchy, dokonalost sama.
jak je vidět, pojem DOKONALOSŤI se dá chápat různě. pokud já u doktora (i jinde) uchčůrávám, neřikám tomu DOKONALOSŤ, ale INKONTYNENCE (nebo inkoherence ? v jaždým případku IN-ňěco)... -:))
Montrealer
15. 12. 2004............ Monty < Piš-Huf
Asketický sketa v sektě být může, kdežto sekta se asketickou sketou nikdy nestane.
to sem si podbarvil, ělikož toť jest jazikoví squost !
a nemašte my mí barvički, laskavje, jako fčéra !!!
Pišta_Hufnágl
15. 12. 2004Petr_Fonvald
15. 12. 2004
tak to je mazec, dneska jsem čekal na metro a napadla mne krásná nonsensovka... jsi mi jí připomenul.
Krok sun krok.
Krok sun krok!!
KROK SUN KROK!!!
po celý rok!
(při recitaci se u každého řádku přitvrdí a u posledního se zase zmírní ;-)
grog je lepší - t*
pozorovatel
15. 12. 2004
supééér, nejvííííc mě dostalo:
Ač grogy, všichni dó
po Práge pragulkó
Ja chačů na pragůlku...
je to super, už se těším na deklamaci :^)
jo, co je teno rog, nechybí tam t?
t**
T: Díky za upozornění, neuvědomil jsem si, že to není Al-tai-dó a ž mohu opravovat či dokonce čkrtat. A že chyba v tomto typu díla je chybou.
Kristýn_Pravda
15. 12. 2004
úpadnost - to je teda dobrý:-)...je vidět, že když se chlastá s kulturou, přináší to hodnoty (ale teda Lyryk by asi řekl že ne...):-)
Učedník_velkého_mistra
15. 12. 2004Pišta_Hufnágl
15. 12. 2004Učedník_velkého_mistra
15. 12. 2004
Učedník: :-)))))))))))) nikdy neříkej nikdy, jak pozoruju tvůj psychický stav - viz poslední báseň, nemáš k chlastání daleko.
Makča: inspiroval mne Voloďův termín "tipovost" ... tak co nevyrazíš s námka grog za grogem?
Já zas zastávám názor, že do rumu by se neměla lít voda a razím heslo: vodu řekám.
Rum - v zimě hřeje, v létě osvěží.
já bych ráda, ale už chlastám někde jinde (obávám se v obou termínech, a to se nevymlouvám)..tragédie intelektuálky v mravním rozpadu za průvodu rumového odéru...
JiKo: Zjednodušeně grogovost je přímo úměrná efektivností alkoholdehydrogenázy násobené hmotností a solventností a nepřímo úměrná spěchavosti a zimovosti.
čím půjdem déle a více budem chcát, budeme-li na to mít pěkně se ožerem - to chceš říci?:)))
Učedník_velkého_mistra: když řekneš NĚCO (opravdu cokoliv co tě napadne)
RULEZZZZZZZ (počet Zetek je přímo úměrný tvému nadšení z NĚČEHO) znamená to, že NĚCO je skvělé a to přímo úměrně počtu Zetek :o))
nejdeš v po do Týnský? já jo, tož třeba tam, za zvuků poezie prostého lidu...
Učedník_velkého_mistra
15. 12. 2004
Makča: Jdu, ale nevím jestli budu moct pít. Lámu Voloďu, aby svolil k mé recitaci jeho básní, a zatím se nevyjádřil. Nicméně trvá na důstojné prezentaci jeho díla, bez alkoholu a jiných psychotropních látek. Tak aby se tam pak nezjevil a nedal mi před recitací fouknout do balónku.
Učedník_velkého_mistra: jasně :o)) ono se to spíš používá ve spojení s podstatným jménem, např. drum&bass rulezzzzzzzz, bukowski rulezzzzzzzz, piwo rulezzzzzzz...takže tak :o))
Kristýn_Pravda
15. 12. 2004Učedník_velkého_mistra
15. 12. 2004Montrealer
15. 12. 2004Kristýn_Pravda
15. 12. 2004Montrealer
15. 12. 2004Montrealer
15. 12. 2004Montrealer
15. 12. 2004............ krystýn[a]-pravda
asy sem uš zas předávkoval tuhlencty anty-depresýva
Učedník_velkého_mistra
15. 12. 2004Montrealer
15. 12. 2004............ klipeto-klapeto-klepeto-šplapeto
Krok sun krok !
Kazí---Teta---Ly-Bush-i ?
dobrí překlepi tam schválňě nechávam.
blbí jen kdyš je uvidim.
vidim blbje.