Moc se mi líbí, je přesná!*-*
Jojo, hodně velkej mazec...*
centropen má pro mě hluboký význam))))*** tak navždy made in Dačice))) tipy a avi)))
taky už jsem začal vrnět jako kočička. vrrr. díky. a nej si fakt vážím.
nikdy jsem nechtěl
aby to skončilo takhle
ale ty ses mě nikdy nezeptala
jak to vlastně chci
k nej+tip a končim, neb si připadám, že moc chválim...:)
Pablo, strasne me to dojalo a jeste vic se mi snad libi jak mile reagujes na kritiky od ostatnich...Strasne blbe se mi to vyjadruje...po tom, co jsem docela tu basen, mela jsem strasnou chut te obejmout, nejak potesit, utesit...jakkoli...
A kdyz uz dokazes u me vzbudit takovyhle pocity, tak to znamena, ze se ti to moc povedlo:-)
buedina...hele, já jsem jinak strašně ješitnej a za negativní kritiky jsem schopnej lidem klidně i utrhnout hlavu. ale tyhle odpovědi jsem psal dost unavenej z práce tak asi proto:o)
a díky moc
celkově mi to přijde kostrbatý, ale máš tam dobrý místa (tónový předvolby třeba...)
Je tu super... prostý, jasný :)
T*
no asi tak..
moje nejoblíbenější písnička posledního alba mé nejoblíbenější skupiny
+
moje nejoblíbenější báseň mojeho nejoblíbenějšího českého spisovatele
+
tohle skvělé zpracování
=
já nemám co bych dodal
ahoje.tak tady jsem taky dlouho nebyla a asi mi to chybělo.nezapomínáš svou přímost a ač se to zdá stále stejné pořád dokola, tak je v tom i nějaká obměna, která vždy zaujme.jojo, dobrý.
hele, vážně všem děkuju. vrátím se z odpolední v továrně a tady je takový překvápko. sakra jsem dojatej k slzám....
jan(ek)...skvělá kritika. hlubší. díky moc!!!
noe..dík že ses ukázal!!!
dítě na skleníku...ani nevíš, jak jsem dlouho na to topolení čekal. kurva, takovej elitářskej klubík. strašně si toho vážím. krásná kritika. opíšu si ji do deníčku. díky.
ceder...pravdu díš, johne. je to oldskool, kterej publikoval ve staré podobě andy kaufmann. díky za přečtení.
selia...ty voe, tebe bych tu fakt nečekal:)
kontraphunka...tvoji kritiku si taky opíšu do deníčku....k slzám:)
pilar...take care, my dear:o)
a ještě jednou všem dík!!!
sice chceš hlubší kritiku...jenže já teď vůbec nevim,proč se mi to líbí....asi proto,že mi to připadá osobní....a zároveň mi to něco připomíná...prostě líbí i když vlastně nevim proč,což svědčí pouze o tom,že se neumim vyjadřovat...nooooo....dneska můj první tip...
hele, je to skvělá báseň
já sem lezla už několikrát, ale nikdy nepřečetla víc jak dva verše
a je to svělá báseň
zkrátka a dobře, málo chuti a přemíra lenosti
číst někdy zabraňuje číst skvělý básně
nebo spíš jinak - přijde se tímto způsobem o zážitek
a to tě teda už chválim moc
možná bych to měla smazat a nechat tu jen hvězdičku
tak to rychle odešlu, než si to opravdu rozmyslím
ve prospěch samotný opuštěný hvězdičky
*
a topolení
mám radostm že si konečně taky
přijde na své
jo!!
nedával si ji sem už jednou ešte v dobách, kdy si nebyl tak populární?
nebo to byla jiná s centropenem?
pěkně*
mravenci, pozdravujte sestru a ať na kozy nezanevře:))
je smutná....a ono bude líp, neboj....*
paranoid...by ses divil, jak ta umí v některých peckách zapogovat!!!
rebecca...fajn, že ses ukázala:)
jinak velký dík všem.
joo, už se těšim na to podzimní mlčení s tebou *
paranoid_android: No jo, o výměně bytu spolu uvažujeme tak někdy koncem září...ale ještě jsme nic nesehnali...a v tom batohu byla moje knížka a prý to udělala místní romská menšina, ale nemůže se jim to dokázat, protože nejsou důkazy a tak není povolení ke vstupu...a když není povolení ke vstupu, tak se nemůže pochopitelně nic dokázat...vono na těch vtipech o policajtech něco bude...:o)
beng...tohle se mi trefuje přesně a srdečnicově..a popojedem:o-))
t.!
já tě mám ráda dáááál...!
a tohle se mi moc libi
*t
rebecca...no, to musí být extraordinary chic. fotečka by nebyla?:o)
damien...cítím s tebou:(
nicol...taky se těším.
sidonia...wow!
:) dyť to je stará známá věc přece:)
Tohle je skvělá pocitovka. Přímočařejší, než je u tebe zvykem, ale neztratilo to nic ze svý naléhavosti. Je to mazec*
hmm...no u nás bylo taky docela "veselo", jsme celou noc nespali...volala sestra, že jí někde na fesťáku ukradli úplně všechny věci včetně klíčů a občanky...a tak jsme jeli domů a fakt se báli jít dovnitř...drazí rodičové jsou oba pryč a tak jsme třikrát prolezli celej byt, rozsvítili všechny světla a pak dali klíč do zámku, ale stejně jsme vůbec nemohli spát, pořád jsme měli pocit, že tam určitě někdo někde je...tak jsme seděli v kuchyni na zemi a četli si Orwella a na Vltavě poslouchali nějakej koncert v e-dur a pak v d-dur a v něco-moll a pak nás to začalo i docela bavit...bylo to mnohem lepší než taková obyčejná deprese...ani nás nenapadlo, že je vedle nás spíž plná vína a podivnejch lahví s něčím velmimnohoprocentním z Moravy a spoustu nožů a prášků a tak...
líbilo se nám tu...TIP a mikymauzí úsměv: :o) (o: :o)
ale radši bysme nějakou vo rybách napsanou modrým centropenem, co si půjdeš hned zítra koupit, víš...
koukám ven je noc
tmavá jako centropen
t. :o) výborná
t_č_r :o)
mravenci, mravenci, to je kritika podle mého gusta. držím vám palce, při výměně zámků a tak. dobře to dopadne:o)