Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVinobraní
Výběr: jenyk, Eilil
19. 09. 2005
38
0
4914
Autor
Noe1
Hrozny hněvu dozrály
v hrozny viny,
výčitky zpěnily v kádi
kocoviny,
před branou ržají koně
nezvaných hostí,
v ticho se rozpouští
řinčení zbraní,
začalo vino braní.
Usmáty_autor
09. 02. 2006
Noe, tak tohle je masakr..já tě neopsala, věř mi. Včera po diskuzi na téma Dozrávání (nebo vývoj-co já vim) autorky K_Anče, která se zvrhla v napadání mě samotné, ačkoli jsem s tím měla pramálo společného - mi bylo moc smutno. Všichni si o mě otírali boty a cejtila sem se pod psa. Přes to, že jsem si slíbila 2 dny bez alkoholu, musela sem víno otevřít..a s ním spojená asociace. Ach jo, asi bych se měla fakt smáznout.
ale vůbec tě nepodezřívám že bys něco opsala ... (navíc, jak psal Míra - jemu se to zdá neoriginální až běda :-)))) ) proboha, jen nic nemaž ... naopak je strašně fajn, když vzniknou takovýhle neúmyslný "akordy" !!!!
kouzelná_květinka
18. 10. 2005
krásný... sice bych tam možná doplnila "začalo nám vino braní"... ale to je jen můj subjektivní pocit... hezoučký :)
ano, ano, slyšte slyšte na vědomost se dává....žádná káva ,ale burčák a je to tady, dobrý.
uondané_bytí_lihu
19. 09. 2005Smetiprach
19. 09. 2005pozorovatel
19. 09. 2005
Jako nelíbí se mi to, ale tím koncem to dostalo jakýsi půvab. Je to dost ponuré, připomíná mi to tu dávnou dobu, kdy se takhle psalo, nicméně to není můj soudeček :o)
tři_černí_mravenci
19. 09. 2005Miroslawek
19. 09. 2005jemitojedno
19. 09. 2005Čokoládová
19. 09. 2005
hmm, dostal jsem z toho chuť na burčák, ale o tom to zjevně není.... pěkná hra se slovy, to mě taky baví.
t*